piątek, 5 czerwca 2020

Małe co nieco ...

KAWY :-) Tak bym mogła sparafrazować słowa Kubusia Puchatka, bo tak jak on uwielbia miodek, tak ja kocham kawę. Piję sporo, bo lubię, ale nie będę się powtarzać, bo przecież już o tym pisałam w tym poście, gdzie haftowałyśmy super wzór od Oli. Tym razem postanowiłam zachować kawę na dłużej i zamknęłam ją …. w żywicy.
Powstał taki niewielki wisior. Zobaczcie zresztą sami :-)



Takie tam, trzy ziarenka i trochę rękodzielniczych niedoskonałości ;-)


Kolejny raz muszę przyznać, że ta żywica daje niesamowite możliwości, a że ostatnio trochę znowu powstało, to będę Was nią męczyć :-) Zaczynamy tak delikatnie :-)
Dodatkowo Szuflada ogłosiła wyzwanie "Czas na kawę" więc nie mogło mnie tam zabraknąć link


A jak jesteśmy w temacie Szuflady, to się pochwalę, że moja dmuchawcowa zakładka, zdobyła pierwsze miejsce w wyzwaniu "Wsi spokojna, wsi wesoła" link.


Na tym jednak nie koniec, bo ta praca zdobyła także drugie miejsce w wyzwaniu ArtPiaskownicy w temacie "Zakładka do książki" :-) link



Bardzo, bardzo dziękuję za docenienie moich dmuchawców :-) Sama także muszę nieskromnie przyznać, że jestem z nich bardzo zadowolona. Gdyby ktoś chciał sobie je przypomnieć to zapraszam TUTAJ i TUTAJ. A fakt, że i innym się podobają, dodaje mi skrzydeł.
Mam w zanadrzu, kolejny szalony trochę pomysł, ale nie wiem, czy uda mi się go zrealizować, bo szykuje mi się remont, taki poważny z cyklinowaniem itd, więc nie wiem jak będzie z czasem i możliwościami, ale co się odwlecze itd ;-)

Teraz to już chyba kończę, bo się rozgadałam, jeszcze raz bardzo dziękuję wszystkim zaglądającym, zastawiającym miłe słowa w komentarzach - DZIĘKUJĘ BARDZO,
pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia

Justyna

14 komentarzy:

  1. Justynko gratuluję Ci podium w Szufladzie i Piaskownicy. Jak najbardziej zasłużone, zresztą obstawiałam tak od momentu jak ujrzałam te dmuchawce.
    Wisior z kawa też jest świetny , te ziarenka zamknięte w żywicy wyglądają cudnie . Mam tylko nadzieję, że już niedługo zobaczę na żywo proces tworzenia w żywicy :-) Tobie oczywiście życzę ponownego zwycięstwa!!
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko gratulacje wielkie! Nie dziwię się, bo zasłużyła 😍 Twoje prace są cudowne 💕 Dmuchawce po prostu wymiatają, nie było opcji, żeby nie wygrały 😀 Kawa to świetny pomysł. Widzę, że wciągnęła Cię żywica 😊 A moja nadal czeka 😉 Czekam na Twoje kolejne, szalone czy nie, pomysły 😊Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! :) dmuchawce są obłędne i nie dziwię się wcale, że zgarniają miejsca na podium w wyzwaniach! :)
    Kawa zyskała u Ciebie bardzo ciekawą oprawę :) a prostota wisiorka jest jego największym atutem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko gratuluje serdecznie- dobrze, ze Twoja praca została dostrzeżona bo dmuchawce zachwycają:) a wisior z kawą fantastyczny:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoimi dmuchawcami, już się zachwycalam i nie dziwię się że zdobyłaś wyróżnienia. Serdecznie gratuluję!
    Breloczek z kawą boski!!!
    Wspaniałe są te Twoje prace takie inne i oryginalne:)
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna zakładka, wyróżnienia w wyzwaniach jak najbardziej zasłużone :) A wisiorek jest ekstra, taki niebanalny. Każdy kawosz z przyjemnością by go nosił ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądają te zanurzone ziarenka w przezroczystej masie :-). Niesamowity wisiorek.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Proste i urocze. Lubię brązy i zielenie więc tym bardziej mi się podoba. Dmuchawce zostały zasłużone całkiem zasłużenie. Swoją drogą to też bardzo wdzięczny motyw. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko po pierwsze gratuluję Ci wygranej, Twoje prace są piękne i oryginalne :) następna z nich to właśnie kawa w żywicy,no niesamowite połączenie :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Przede wszystkim gratuluję wygranych i co więcej, uważam , że należały Ci się bez dwóch zdań.Małe co nieco, śliczne jest.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko trzy ziarenka a tak wielkie wrażenie robią. Wyglądają jakby zostały zamknięte w kostce lodowej:) Tylko ta kosteczka ma tą zaletę, że się nie stopi i zawsze będzie wyglądać świeżo i pięknie:)
    Zakładka z dmuchawcami jest bajeczna więc nie dziwię się, że zbiera same pochwały:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że Ty nie tylko jeden szalony pomysł masz w zanadrzu😉 Kawowy wisiorek piękny w swojej prostocie. Gratuluję serdecznie wyróżnienia jest w pełni zasłużone bo wyszła Ci ta zakładeczka bajecznie! Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Spóźnione gratulacje!
    Podium zasłużone bo i pomysł cudny i pracochłonny.

    A kawa zaklęta w żywicy.... Może jakaś współpraca z którąś z sieci kawowych? 🤔

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny efekt! Ja też uwielbiam kawę! Podoba mi się taki minimalistyczny styl. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń