sobota, 30 maja 2020

Święta w tropikach,

czyli flora ataktuje. Tak mnie ostatnio zainspirowała polska wiosna, kiedy to trochę deszczu spowodowało iż wszystko się zazieleniło, że postanowiłam wykorzystać haft z marcowego odcinka zabawy u XGalaktyki link, czyli Pirata-Mikołaja. Tak sobie pomyślałam, że taki pirat to świętuje w różnych miejscach na naszym globie i czasem mogą mu się trafić tropiki. A że my teraz raczej w granicach Polski będziemy się przemieszczać, to niesiona weną zrobiłam taką kartkę :-)



Pirat zaparkował tylko na chwilę, a tutaj wręcz agresywna roślinność zarasta jego statek, bo że to okrągłe okienko to bulaj to chyba widać ;-) 


Tak sobie teraz patrzę na tę kartkę i myślę, że chyba trochę przesadziłam, ale już jest i będzie takim znakiem mojej "zielonej" weny. Ale popatrzcie, że i w naszej rodzimej roślinności też się nieźle prezentuje, a może i nawet lepiej :-)



Jednak żeby XGalaktyka się na mnie nie pogniewała zrobiłam także nową pracę na edycję majową zabawy. Jest to uroczy plasterek pomarańczy, idealny do zawieszenia na choinkę, wyhaftowany według wzoru z Etsy link



Haftowany na białej, plastikowej kanwie trzema nitkami, uważam, że uroczy jest więc w przyjemnością wysyłam moją pomarańczkę na Kasiną zabawę link:


To jeszcze bardzo bożonarodzeniowe zdjęcie w bzie ;-)


Na tym kończę, dzisiaj na Mazowszu dzień pochmurny i zimny, żeby chociaż trochę popadało, ale na razie deszcz to w prognozie pogody widzę, ale może, może się uda i u nas, trzymajcie kciuki.

Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo pozostawione na moim blogu :-)
A dzisiaj mówię już do zobaczenia i pozdrawiam bardzo serdecznie

Justyna

16 komentarzy:

  1. Jaka cudna kartka! Zazdroszcze Ci, że potrafisz takie robić, pirat jest the best :) pomarańcza tak apetyczna, że chciałoby sie biec do sklepu i kupić taką 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko no faktycznie poszalałaś z tym piratem Mikołajem, ale kto powiedział że Święta Bożego Narodzenia sa w zimie i tylko u nas , wszak w tropikach też jest to Święto :-) a Mikołaj pirat w zielni tropików wygląda cudownie !! Pomarańczka az pachnie przez monitor i będzie pięknie na choince wyglądać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prace Justynko, takie optymistyczne ;) Pozdrawiam i życzę dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tam oj tam...Justynko bardzo pozytywne to Twoje szaleństwo Mikołaja pirata w tropiki zagonić, pięknie się w nich prezentuje 😊👍Superaśna karteczka i zawueszka z pomarańczy też mi się podoba !
    Pozdrowionka ciepłe ślę 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno ta kartka wywołuje banana na twarzy, wiec egzotyczny klimat jak najbardziej się utrzymuje:) Pomarańcza pięknie będzie sie prezentować na choince:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas nie pada, wręcz leje i nawet ostrzeżenia przed podtopieniami dostaliśmy, ale chcieliśmy? chcieli,niech leje;)

      Usuń
  6. Pomarańcze jak najbardziej kojarzą się z Bożym Narodzeniem. Były takie lata, kiedy w Polsce były dostępne jedynie w tym okresie. Grudzień ma takie krótkie dni, że należy je rozświetlić kolorem, chociaż gdy patrzę co dzieje się za oknem, to dochodzę do wniosku, że dzisiaj kolor również jest potrzebny, bo jak dzień długi słońca nie widziałam. Prace masz piękne i pomysłowe. Jak już w maju robisz dekoracje na choinkę, to będzie musiała być bardzo wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mikołaj w tropikach też bywa, świetny pomysł.
    Piękna pomarańcza, na choince będzie świetną ozdobą:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka jest świetna, bardzo pozytywnie zakręcona, lubię takie szalone projekty :) A pomarańcza na choinkę jest tak świąteczna, że prawie poczułam ten zapach ;)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Święta w tropikach też są więc Mikołaj pasuje do tej zieleni idealnie.
    Pomarańcza śliczna, aż nabrałam ochoty żeby zjeść taką pomarańczkę 😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko,Mikołaj-Pirat w zielonej aurze prezentuje się znakomicie :) A plasterek pięknie wyszyty,faktycznie jest uroczy !!! Niezwykle uroczy :) Pozdrawiam Cię miło :)*

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kartka piracka i pomarańczowa zawieszka na bzie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śmieszny ten mikołajowy pirat :D :D święta wśród tropikalnych roślin to bardzo oryginalny pomysł :)
    Pomarańczka wygląda jak malowana - ma piękne soczyste kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana jak Ty mogłaś pomyśleć, że się pogniewam skoro wykonałaś rewelacyjną i mega pomysłowa kartkę!! :)
    Ja jeszcze nie widziałam czegoś takiego, miałaś bardzo oryginalny pomysł.Brawo :)
    Zawieszka to już wisienka na torcie...Kochana spisałaś się na medal!
    Uściski serdeczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pirat mnie zachwycił, a karteczka jest pierwszorzędna :) Cudnie się prezentuje i absolutnie nie ma nic za dużo! :)

    OdpowiedzUsuń