niedziela, 24 maja 2020

Czerwień

będzie motywem przewodnim, a kolorami bawimy się w tym miesiącu z Renią link. Czerwień lubię, to chyba mój drugi ulubiony kolor, zaraz po wszelkich odcieniach błękitu. Jako "legalna" blondynka preferuję kolory zdecydowane, a czerwień zdecydowanie do takich należy :-) Dlatego wysupłałam bransoletkę, bo chciałam mieć komplet z czerwonymi kolczykami z tego posta.  Skorzystałam z wzoru opracowanego przez Agnieszkę, znaną jako Nami link, która powstała z inspiracji kolczykami od @inevavae. Wzór piękny, misterny, ale wymagający ciągłej uwagi, zwłaszcza przy zamianie czółenek. A tak wygląda moja wersja w czerwieni :-)





Bransoletka wysupłana z metalicznej Madiry metallic 15 i koralików Toho 15, a powstawała w pięknych okolicznościach przyrody i nie tylko :-)



Na drugim zdjęciu jest kolejna kawa, bo frywolitka aż tak szybko nie powstaje, albo ja nie piję tak wolno kawy ;-)
To może jeszcze próba sfotografowania własnej ręki :-)


Bransoletka bardzo dobrze się układa, koronka jest idealnie sztywna. Mam chęć na kolejne wersje kolorystyczne :-)

A teraz czas na pokazanie kompletu, czyli bransoletka z czerwonymi stokrotkami i oczywiście różyczkami :-)



Reniu, przyjmiesz taką interpretację majowego tematu kolorów? mam nadzieję, że tak, więc wklejam baner
Teraz już żegnam się z Wami, jeszcze tylko chciałabym bardzo, ale to bardzo podziękować za Wasze miłe słowa pod dmuchawcowymi postami (link, link) zarówno tutaj jak i w innych mediach, dodajecie mi skrzydeł :-)

czas jednak powiedzieć do zobaczenia, pozdrawiam serdecznie

Justyna

21 komentarzy:

  1. Ogromnie podoba mi się taka czerwień - w takim odcieniu i w takim frywolitkowym wydaniu :) w tworzeniu czy w doborze garderoby rzadko kiedy sięgam po ten kolor, ale dla takiej czerwieni jak u Ciebie mogłabym zrobić wyjątek ;) ;) ;)
    Super fotki! A komplet razem prezentuje się po prostu zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplecik powstał w cudnych okolicznościach przyrody:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny komplet. :)
    Lubię czerwień obok niebieskiego i jeszcze kilku innych kolorów. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko choc nadal nie rozumiem"gwary" frywolitkowej to nadal uwielbiam ją podziwiać w Twoim wykonaniu. W życiu się nie zabiorę za naukę bo mi wstyd będzie cokolwiek pokazać przy takiej mistrzyni ! Widać że kochasz ta technikę miłością bezwzględną i wzajemną i niech tak pozostanie !!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. I znowu żałuję, że nie potrafię frywolić:) Zostaje mi tylko podziwianie, a jest co podziwiać!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne! przepiękne!!! Te koraliki na zewnątrz bransoletki wyglądają obłędnie. Tylko założyć i nosić na ręce. Podziwiam i się wciąż zachwycam Twoim wykonaniem każdej misternej biżuterii. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały komplecik w iście królewskich barwach, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam i życzę dobrej nocy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity komplecik! Taki delikatny jak pajęczynka... podziwiam.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny komplet!! i bardzo sie cieszę, że będzie częścią mojej zabawy. Frywolitka zachwyca mnie niezmiennie, a jak ma tak piękny wzór i jest tak perfekcyjnie wysupłana to zapewne zachwyci wszystkich.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny odcień czerwieni i super cały komplet:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny komplecik. Czysta elegancja <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Urzekający komplet! Zawsze robisz cudowne rzeczy, bardzo delikatne. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna bransoletka . Jest taka misterna i delikatna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne biżutki, które w pięknych okolicznościach przyrody powstały i nie tylko.Jestem zachwycona, a w czerwieni , legalnej blondynce na pewno będzie do twarzy.Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Justynko i znów zachwycasz !!! cudowny komplecik w pięknym kolorze :)
    Pozdrawiam zerdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bransoletka cudo, do kolczyków pasuje idealnie i razem tworzą bardzo wyrazisty komplet :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też lubie kolor czerwony, chociaz to sie chyba trochę z wiekiem zmienia. Piękna bransoletka wygląda jak korona:), podoba mi się też tacka na kawę, no i cieszę się, że używasz mojego etui na nożyczki. Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny lekki wzór, a kolor idealny na czerwiec, wszak nazwa tego miesiąca ma z nim wiele wspólnego. Pozdrawiam jeszcze majowo...

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mogę się napatrzeć i nachwalić Twojej twórczości Justynko.
    Delikatna,pełna kunsztu śliczna biżuteria. Każda kobieta z pewnością o takiej marzy !!! Buziam :)*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ to jest piękne...aż oczy mi wyszły z zachwytu !
    Nigdy nie potrafiłam zrobić frywolitki, więc mój zachwyt jest podwójny :)
    Pozdrawiam pełna zachwytu :)
    K.

    OdpowiedzUsuń