sobota, 2 maja 2020

Bukiet stokrotek :-)

czyli musiałam wypróbować wszystkie wersje kolorystyczne :-) Ale o co chodzi, powoli, od początku. Nie będzie dla nikogo zaskoczeniem, zapewne, że dzisiejszy post i pewnie kilka następnych będzie o frywolitce. Tak już mam, że jak coś zacznę, to nie mogę przestać, tak było i tym razem, gdy na blogu Nami, znalazłam piękny wzór na małe kwiatki/kolczyki właśnie nazwane przez autorkę "Stokrotkami" LINK. Wciągnął mnie ten wzór tak mocno, że wypróbowałam wszystkie (te które miałam) kolory nitki Madeira Metallic nr 15 i powstało 6 par kolczyków :-) czyli cały bukiet stokrotek :-)




Tak ich dużo, że nie mieszczą się w pudełku, więc dla zainteresowanych pokaz solo :-)
Pierwsza powstała w granacie, no nie mogło być inaczej :-)


kolejne, to ciekawy grafit, z dodatkiem sztytftów różyczkowych:-)


Delikatny róż, bardzo subtelny, z dodatkiem mlecznej kropli, zaskoczył mnie bardzo pozytywnie :-)


Stare złoto, także pięknie się prezentuje:-)


Kolejne zaskoczenie to brąz, cudne, chyba nawet mój faworyt :-)


a na koniec jeszcze ognista czerwień, która została ze mną i do której jeszcze wrócę, gdzieś, kiedyś, w kolejnym poście :-?


Bardzo Ci Agnieszko dziękuję za udostępnienie tego pięknego wzoru, jest cudny i to na pewno nie koniec mojej z nim przygody. Większość kolczyków została prezentami i nieskromnie powiem, że zostały entuzjastycznie przejęte, co jest bardzo, bardzo miłe :-)
Mam nadzieję, że i Wam się kolczyki podobają, a gdyby ktoś chciał sobie takowe wysupłać to jeszcze raz bardzo proszę LINK.

Na tym dzisiaj kończę, korzystajmy z dobrodziejstw "dłuższego"weekendu, zwłaszcza że na Mazowszu trochę popadało i jest pięknie, cudnie :-)

pozdrawiam serdecznie i mówię do zobaczenia :-)

Justyna

17 komentarzy:

  1. Justynko, wszystkie są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli na bogato. Piękne stokrotki usupłałaś i choć kolor niebieski jest tym najsłuszniejszym, to tym razem mam dylemat, który to kolor kwiatuszków najbardziej mi się podoba. Wszystkie są piękne. Pozdrawiam Justynko serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja stokrotki zbierałam z łąki i teraz suszę, bo to doskonałe zioła są:)
    Twoje kolczyki piękne, zwłaszcza granatowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna biżuteria! Masz rację- brąz rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, wiosenne kolczyki i ja chyba nie umiałabym wybrać tych najładniejszych:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDNE są wszystkie. Taką kolekcję można wykorzystać na każdy dzień tygodnia. Uwielbiam Twoją interpretacje każdego wzorku. Dziękuje za link. Zapisałam . Mam nadzieję, że po krzyżykach i ja sobie takowe wykonam. Serdeczności posyłam na niedzielny wypoczynek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko cudne ta stokrotki, aż mi żal że dziurek w uszach się nie dorobiłam . Wszystkie wersje kolorystyczne są rewelacyjne ale chyba te w brązie to moje faworytki. Wzorek faktycznie zjawiskowy , Fajnie by wyglądały w komplecie z naszyjnikiem .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności. :)
    Wzór jest prosty i na pewno przyjemnie się robi.
    Szkoda, że nie mam dla kogo robić kolczyków, a sama ich nie noszę.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko prawdziwe piękności pokazujesz i sama nie wiem który kolor jest naj, bo wszystkie kolczyki są cudne! Bardzo lubię odcienie niebieskiego, więc gdybym miała wybierać to granat i grafit założyła bym z przyjemnością :)
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są śliczne Justynko. W każdym kolorze te stokrotki prezentują się pięknie. Jesteś bardzo zdolna i twórcza:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne stokrotki. Najbardziej mnie niebieskości ujęły. Cudne są, a do tego po mistrzowsku wykonana frywolitka.Brawo Justyś, wielkie brawa.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, delikatne kolczyki. Te w granacie i szarości są w moim guście :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Absolutnie przepiękny bukiet! :) podziwiam wszystkie i każdą parę z osobna ;) ten subtelny róż mnie urzekł, nie pomyślałabym, że taki kolor będzie tak pięknie prezentował się w 'stokrotkowej' oprawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne. Frywolitki to dla mnie czarna magia. Pozdrawiam. Dziekuje za odwiedziny i komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie bukiety mogłabym dostawać codziennie! Śliczne kolczyki, nie wiem, które stałyby się moim faworytem, każda para ma w sobie coś.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie wersje kolorystyczne są piękne :) Moim faworytem jest stare złoto, a brąz największym zaskoczeniem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudowne :) Mnie się najbardziej podoba stare złoto, a na drugim miejscu właśnie ten brąz, bardzo intrygujący :)

    OdpowiedzUsuń