wtorek, 30 listopada 2021

Idą Święta,

czyli jest to sygnał, że kończy się kolejny rok. Nie, nie będę robić żadnych podsumowań, ale jedno muszę napisać i przede wszystkim bardzo podziękować Ani za prowadzenie kolejny rok zabawy kartkowej. To Ania jest moją kartkową Mamą, to Ona mnie zainspirowała i zachęciła do prób i oto jestem gdzie jestem. Bardzo, ale to bardzo Ci Aniu dziękuję :-) :-) :-) 

Dzisiaj pokażę Wam kartki, które powstały podczas pięknego, długiego weekendu spędzonego we wspaniałym towarzystwie, nad naszym pięknym morzem. Pisała już o tym Ola u siebie link, więc ja tylko mogę potwierdzić, że był to super czas, a morze towarzyszyło nam na każdym kroku i dobrze, bo tak miało być i taki był plan. Kartki powstały hurtem już na listopad i grudzień, więc bardzo proszę oto nasz, wspólny z Olą "urobek" :-)


To teraz czas na bliższą prezentację. Bardzo proszę oto kartki, a zacznę od grudniowej mapki, bo tak mi pasuje do tytułu, czyli "Idą Święta"

Widać że idą, prawda? Muszę przyznać, że trochę się ludzie oglądali co my tam w tym piachu, na kolanach robimy, ale tylko trochę, bo jednak największą atrakcją było MORZE :-)

To bardzo proszę, kolejna  już na listopad z Bałwankami, gdzie główną robotę robi piękny papier. Do dzisiejszej aury za oknem Bałwanki pasują idealnie :-)

także taka dość minimalistyczna:

i nie mogło zabraknąć frywolnej choinki od MaiMai link, a konkretnie nowej, tegorocznej wersji

No i jeszcze Mikołaj, a raczej jego zapowiedź czyli renifery :-)


 Aniu, to są kartki listopadowe, więc jeszcze zdjęcie rodzinne i mapki, żeby było potwierdzenie, że wytyczne są spełnione :-), mam nadzieję, że są spełnione ;-)

Natomiast na grudzień jest tylko jedna kartka, bo ileż można robić kartki na Boże Narodzenie :-)

To chyba tyle w temacie, więc jeszcze baner całej zabawy

i lecę nakarmić żabę, bo Ania już pogania, że czas ucieka i biegnie nieubłaganie, a ja się tylko zastanawiam, czy można go trochę zatrzymać i czy rzeczywiście chcę tego? 

Tak czy owak, bardzo Wam dziękuję, że towarzyszycie mi w tych moich coraz rzadszych wpisach, więc tym bardziej dziekuję i mimo wszystko do zobaczenia :-)

pozdrawiam serdecznie

Justyna  

 

22 komentarze:

  1. Justynko super twórczo Wam było na tym weekendzie nad morzem. kartki powstały super, ale na grudzień będziesz musiała jeszcze raz zagościć u mojej żabki. Listopadowe przyjmuje z wielką radością, bo co prawda nie ma w nich kratki a i czerwonego mało, ale mapki jak najbardziej są.
    Dziękuję też za tan wstęp i podziękowania. Cieszę się że choć trochę Cię namówiłam na to kartkowanie bo efekt przerósł moje oczekiwania. Masz swój niepowtarzalny styl, który bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki:) Pozdrawiam serdecznie po mojej długiej nieobecności...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki stworzyłaś którymi zachwycisz również obdarowanych. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za sesja zdjęciowa... :) niezwykła, oryginalna - szczególnie jeśli chodzi o kartki zimowe ;) ogromnie podoba mi się całość - zarówno karteczki jak i właśnie ta oprawa fotograficzna :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie umiem się zdecydować która podoba mi się najbardziej! piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta wystawa kartek wygląda imponująco :) Piękne zdjęcie, szczególnie to pierwsze. Jak dobrze, że nie musimy wysyłać listów w butelce :)
    Dobrego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, twórczy czas :) I piękne kartki, co jedna to ładniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne karteczki Justynko i wspaniała plażowa sesja:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń