poniedziałek, 13 października 2014

Candy z melanżami :-)

Witam!
Dziś będzie post jakiego jeszcze nie było, bo nie było jeszcze pierwszej rocznicy mojego bloga. Uwaga teraz będę przynudzać, ale tylko troszkę:-) Jakiś czas temu zakładając moje małe miejsce w sieci martwiłam się, czy poradzę sobie z sprawach technicznych, czy wytrwam w zapale, czy będę miała co pokazywać? Potem, czy ktoś tu mnie znajdzie, czy może będą jacyś stali obserwatorzy i ogóle czy to ma w sens itd. A dziś chyba mogę powiedzieć, że się udało. Prowadzę bloga z wielką przyjemnością, z jeszcze większą widzę, że tutaj zaglądacie, piszecie komentarze. Dostaję także pytania drogą mailową, tak jakbym była jakimś ekspertem, ale oczywiście odpowiadam jak najlepiej umiem. Poznałam wielu ciekawych, życzliwych ludzi. Myślę, że spokojnie mogę napisać, iż z niektórymi się zaprzyjaźniłam. Nauczyłam się nowych rzeczy i technik, myślę głównie o frywolitce, ale mam apetyt na jeszcze inne rodzaje rękodzieła. Prowadzimy z Renią wspólną blogową zabawę. Uważam to za swój mały sukces, a ten większy to taki, że zawsze z przyjemnością siadam do komputera i zagłębiam się w blogosferę.
To na koniec jeszcze trochę statystyk:
- opublikowałam 122 posty
- bloga obserwuje 123 osoby
- napisano 1675 komentarzy
- łączna liczba wyświetleń to 46 623 (według bloggera)
Nie byłoby mnie jednak tu gdyby nie Wy i bardzo Wam za to dziękuję. Serduszko dla Was :-)


Oczywiście przygotowałam niespodzianko-zabawę, zgodnie z tradycją blogerską, albo blogową. Ogłaszam Candy z melanżami w tle. Oczywiście pisząc melanż, ma na myśli kolory płynnie po sobie następujące :-)
Długo myślałam co mogłoby być wygraną i różne były pomysły, dyskutowane zresztą z moją Rodziną. Stanęło na tym, że będzie nagroda do wyboru. No to czas na prezentację:
Po pierwsze nie mogło braknąć pracy frywolitkowej, no po prostu nie mogło więc oddam tzw. "szmaragdowy komplet" pokazywany w TYM poście:



Po drugie - szydełko. I tutaj stała się rzecz zaskakująca bo pomógł mi mój ogród, który już nie raz mnie zaskoczył, np gdy znalazły się w nim dziwne robaki czy zając. Teraz pojawiło się takie zawiniątko:


Przy bliższym poznaniu okazała się być to chusta w pięknych melanżach, przez szarości, beże do granatu. Chyba do końca nie jest jeszcze skończona, ale może, a raczej na pewno, poradzę sobie z jej wykończeniem (dzięki Sylwio, wzór TUTAJ), tak żeby była na czas gotowa. Po rozłożeniu wygląda tak:



To teraz dla jasności zasady:
1. W zabawie może wziąć udział każdy, kto prowadzi bloga, ma aktywne konta na Facebooku lub jakiejkolwiek innej platformie, wystarczy e-mail
2. Należy umieścić komentarz pod tym postem z wyrażeniem chęci wzięcia udziału i określeniem którą nagrodę wybieracie. Komentarze można umieszczać do 12.11.2014r.
3. Przystępowanie do Obserwatorów nie jest konieczne, ale nie mogę nikomu zabronić, a wręcz się ucieszę
4. Należy umieścić na swoim blogu podlinkowany do tego posta poniższy baner. W przypadku braku bloga linkować można na fb, google etc.
5. Nagrodę wyślę na terenie Europy
Rozdanie zostanie rozwiązane 13.11.2014 r, a wyniki ogłoszone niezwłocznie


To chyba wszystko, mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam. Pa, biegnę świętować :-)))

pozdrawiam
Justyna

58 komentarzy:

  1. Gratuluję rocznicy i życzę kolnych :)
    Przepiękne nagrody :)
    Z miłą chęcią zapisuję się
    Banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/
    Obserwuję jako Sandi Cullen i zostaję tu na dłużej aby móc podziwiać piękności, które tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję rocznicy:))) Takie cukierasy piękne masz do zaoferowania, że aż miło popatrzeć. A jeszcze milej by było wygrać;) Chustę oczywiście bo niestety biżutków nie noszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rocznicy i chętnie się zapiszę. Obserwuję od dawna a banerek zaraz wkleję. Natomiast w razie wygranej wybieram frywolitkowy komplet bo jestem strasznie ciekawa jak wygląda na żywo a i kolory bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ŁAŁ! Oczywiście biorę udział. Świętuj,świętuj bo masz ku temu powody .Prowadzisz bloga cudnie ,zawsze znajdujesz czas by z nami pogadać ,tworzysz piękne prace ,pokazujesz cuda natury.Bez Twojego bloga było by nam smutno.Banerek zabieram na swojego bloga.A jeśli mi szczęście dopisze to poproszę ......frywolitkę bo nie mam żadnej.Nie noszę co prawda biżuterii ale córka za nią przepada a ja mogłabym nacieszyć oczy.Gratuluję rocznicy i bądź z nami do końca świata .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko, chyba nie myślałaś, że nie stanę w ogonku? :) otóż staje i życzę Ci kochana wielu lat blogowania i frywolitkowania, za mną oczywiście:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tworzysz przepiękne rzeczy, w technikach dla mnie niedostępnych (i ulubionych kolorach!), więc nie mogę się nie zapisać do Twojego candy :) Co niniejszym czynię, składając Ci jednocześnie gratulację z powodu sukcesów blogowych i twórczych!
    Podlinkowany baner umieszczam na sutasz-agi.blogspot.com, dołączam do obserwatorów jako Agnieszka F. :) Aha, i wybieram nagrodę pierwszą, czyli frywolitkowy komplet!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje gratulacje!!! Miło jest sobie podsumować czas blogowania w samych superlatywach :) Tym bardziej cieszę się razem z Tobą i życzę kolejnych pozytywnych chwil i wytrwałości :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj jak się cieszę!!! Z radością zapisuję się na Twoje candy i oczywiście wybieram 1 nagrodę - komplet frywolitkowy:) Mało że technika której nie potrafię, to jeszcze w moich ukochanych niebieskościach!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko przed wszystkim serdeczne gratulacje z okazji rocznicy , moja juz niedługo bo pod koniec listopada :-).Gratuluję Ci również wspaniałych wyników w postach, komentarzachi Obserwatorach. W Candy to ja mam małeszczęście, ale kto nie gra ten nie wygrywa więc oczywiście się zapisuję. I oczywiście wybieram frywolitkowy komplet bo uwielbiam frywolitkę i on jest przepiękny .
    Pozdrawiam i pędzę wiesac banerek

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję rocznicy i świetnych statystyk:) Oby Ci nigdy nie brakło pasji i radości z tworzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejnych blogowych roczków Ci życzę :-)

    Wzięłabym udział w candy, ale nie wiem, na co się zdecydować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się i zastanawiałam, czy do candy dołączyć, bo czułam się jak ten osiołek, któremu w żłoby dano. Teraz już wiem, że chcę chustę. Baner znajdziesz na "Obrazkach z szycia wziętych".

      Usuń
  12. Gratulacje!!! Liczby mówią same za siebie - wielki sukces i życzę wielu inspiracji na kolejne lata.
    A mi się marzy chusta. Uwielbiam opatulać się, a taką chustą to wielka przyjemność.
    poprostumartasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Po pierwsze gratuluję roczku blogowania i życzę dużo kreatywności i pomysłów, co do candy to chętnie bym coś przygarnęła tylko mam wielki problem i nie moogę się zdecydować biżuteria cudowna uwielbiam to połączenie kolorów a chusta śliczna i w dodatku pasowałaby mi do granatowego płaszcza, no chyba na chustę się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję roczku!!! Ja z ogromną przyjemnością zaglądam tutaj i podziwiam twoje cudne prace dlatego życzę Ci jeszcze więcej pomysłów :) z ogromną przyjemnością zgłaszam się do zabawy :) Pozdrawiam serdecznie i miłego świętowania...

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję rocznicy i statystyk :) chętnie dopiszę się do listy chętnych i choć frywolitki kuszą wybrałabym chustę:) http://pracownianati.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią wezmę udział w zabawie :-)
    Banerek na http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com.
    Gratuluję rocznicy i życzę wielu inspiracji!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w przypadku szczęścia poproszę "szmaragdowy komplet" :-)
      Serdeczności!

      Usuń
  17. Ustawiam się w ogonku:)
    Baner juz jest u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję rocznicy, statystyk :) i życzę Ci satysfakcji z kolejnych lat blogowania - bo oczywiście będą, prawda? :)
    Chętnie przyłączę się do zabawy, może się uda ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ustawiam się i ja w kolejce, wybieram chustę, ponieważ uwielbiam się owijać:-)))) banerek mnie na blogu, pozdrawiam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja, i ja ;) Z wielką chęcią się zapisuję i wybieram nagrodę numer dwa - czyli piękną chustę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę wytrwałości na kolejne lata :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też się zapisuję! Wybór nagrody trudny, jednak przeważyło na chustę. Życzę wielu owocnych lat, banerek pod adresem http://myszkimamy.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  23. Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) W razie wielkiego szczęścia w losowaniu (raczej mało prawdopodobne w moim przypaku) wybrałabym chustę :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie! trudny wybór i to i tamto jest piękne. Ale chyba za frywolitkowym kompletem stoję, bo nie umiem robić. Chustę to jeszcze wydziergam, a frywolitka na dodatek ma piękne kolory! Ech...Mam nadzieję, że szczęście uśmiechnie się do mnie:) 13-ty, to szczęśliwy dzień dla mnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja już widzę tę chustę na mojej szyi:))) Oby moje wizje się urzeczywistniły!!!! Buziaczki:) Milej niedzieli życzę. Ania

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję "roczku" :) U mnie zbliża się druga rocznica, ale tak imponujących statystyk nie mam. Chętnie ustawiam się w kolejce po cukiereczki - jako że frywolitkująca jestem bardziej niż szydełkująca to w razie gdyby mnie szczęście znalazło przy losowaniu, to poproszę o chustę :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy ktoś mi może wytłumaczyć jak to się stało, że przegapiłam ten post?
    Oczywiście, że się zapisuję. Marzyłaby mi się taka chusta...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. ja o takiej chuście marzę od jakiegoś czasu :) no to się dopisuję do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję rocznicy, oczywiście wyrażam chęć udziału w zabawie, a jeśli los sie do mnie uśmiechnie to poproszę o chuste bo takich nie robię:) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. jak powiedziała żaba w pewnym dowcipie"przecież się nie rozerwę!", na polecenie ; "piękne na prawo, a mądre na lewo". I to kusi i to nęci, ale chyba jednak chusta, bo straszny zmarzluch ze mnie i jeśli mówić o uzależnieniach, to jestem uzależniona od chust, szali, szalików itp.pozdrowienia ciepłe Bogda bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ja staje z wielka chęcią do kolejki i pokoszę sie na chustę, biżuterii raczej nie noszę, a jak już to bardzo rzadko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. U Ciebie po candy startować to wielka przyjemność, więc ustawiam się i ja! Pozdrawiam, negatyfffka:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) Wybieram przepiękną chustę

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję pierwszego roczku! :) i z chęcią dołączam do zabawy - marzy mi się komplecik frywolitkowy :) Banerek powiesiłam na sowim blogu: http://annawojnar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję rocznicy. Zaglądam do Ciebie już jakiś czas i dobrze się tu czuję :)
    Co wybieram? hm, no nie wiem obie rzeczy są śliczne i obie chciałabym mieć, ale wybieram szmaragdowy komplet. Już widzę siebie w czarnej sukience z tym kompletem. Nic dodać, nic ująć.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  36. Ojej Justynko, nie wiem jak to się stało, ze ten post mi umknął. chyba nie sadziłaś , że nie będę stała w tym ogonku? Dobrze, że zdążyłam. Piękne rzeczy czekają szczęściarę :)) Uroczy i pięknie wykonany komplecik i śliczna chusta.
    Ja ... no wiesz Justynko... gdybym była przypadkiem tą szczęściarą proszę o chustę bo fajnie by było otulić się a zimna nie lubię:))))
    Gratuluję Ci pięknych wyników , zasłużyłaś w pełni bo Twój blog jest bardzo ciekawy i pełen cudownych jelonków i innych zwierzaków i jeszcze wielu różnych ciekawostek:)
    Już wstawiam banerek i cieszę się, że Cię TU spotkałam.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj zakochałam się w tym melanożowym frywolitkowym komplecie i też chętnie zapisuje się na Twoje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkiego najlepszego- mnóstwa inspiracji i cudownych prac! Ja marzę o chuście- miałam kiedys taką bordową i uwielbiałam ją- niestety-pożyczyłam do akademii i...nie wróciła :-( Pozdrawiam(banerek na blogu)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak piękne prezenty! Nie jestem w stanie się im oprzeć. Chetnie stanę w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluje rocznicy! Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie i ustawię się w kolejeczce po frywolitkowy komplecik, bo bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam seredcznie

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam:) To i ja się ustawię w kolejce. Po prostu zakochałam się w tej chuście. Jest przepiękna.
    Gratuluję rocznicy:) Z przyjemnością dołączę do grona obserwujących, a banerek zaraz wstawię http://szufladazmarzeniami-handmade.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. gratuluję roczku!
    i wielu kolejnych życzę
    owocnych i kreatywnych

    piękna chusta wyrosła w twoim ogrodzie
    chętnie stanę w kolejce do niej :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuje jako: Teresa Mk
    Baner: http://terereniamk.blogspot.com/
    Wybieram szmaragdowy komplet - jest przecudoooowny <3

    OdpowiedzUsuń
  44. om nom nom! ja też chcę te pyszności słodkości!!
    no i gratuluję takiego wyniku!! oby tak dalej!:D
    no i jak tu wybrać między jedną pięknością a drugą??
    ale z racji tego, że ostatnio trochę marznę, wybieram przecudnej urody ogrodowe znalezisko, czyli chustę;)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  45. Zdążyłam:) i oczywiście dołączam z przyjemnością do tej długiej kolejki. Jako wieczny zmarzluch i szczęśliwa właścicielka Twojej bransoletki tym razem skuszę się na przepiękną melanżową chustę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. ohhh... od dawna marzę o takiej chuście a że jestem zmarźluchem...okropniastym to grzałaby mnie w zimowe wieczory ;-)))
    Biżuterię piękną stworzyłaś zarówno w kolorach jak i wzorze - cuuudo
    Zdecydować się nie potrafię więc losowi i Tobie decyzję pozostawiam
    Zapisuję się, kciuki mocno za siebie trzymam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  47. Moc życzeń z okazji rocznicy blogowania!
    Kolejnych owocnych w posty, w dzieła lat!
    Chusta piękna-gdyby Los się do mnie uśmiechnął...
    Banerek u mnie.
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratulacje z okazji rocznicy blogowania
    Wybieram chustę
    info na bocznym pasku- pisemnie

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratulacje wielkie i jeszcze wielu wielu lat blogowania życzę :)
    Staję cichutko w kolejce z nadzieją na wygranie pięknej chusty :)
    Banerek tutaj zamieściłam:
    http://nikusiowo1.blogspot.com/p/biore-udzia.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję rocznicy i życzę wielu następnych lat wspaniałego blogowania :)
    I staję w kolejce po Twoje śliczności.
    Ponieważ zachwycam się frywolitką, to bardzo chętnie bym ją przygarnęła...
    Zapraszam też przy okazji do siebie na Candy -
    http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Kochana, 13go listopada mam urodziny... jakby to było fartownie, gdybym została wylosowana właśnie tego dnia - szczególnie ta chusta mnie urzekła na maxa:)
    banerek w mojej zakładce: Candy, Rozdania...

    ps. pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na moje Sowie Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się !
    Wybieram biżuterię :)
    udostępniłam na FB: https://www.facebook.com/mariola.wisniewska.313/posts/715609998531181

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję pierwszej rocznicy bloga:) Z wielką przyjemnością stanę w kolejce po chustę:)
    Banerek u mnie na http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję pierwszej rocznicy i życzę kolnych :) Jak zobaczyłam tą bransoletkę i te kolczyki to się poprostu w nich zakochałam:) Kolory są fenomenalne!! No i oczywiście staję po ten komplecik w kolejce i czekam z niecierpliwością:)

    OdpowiedzUsuń
  55. zgłaszam się po chustę
    https://www.facebook.com/dorota.wysocka.568/posts/764385660264677?pnref=story
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń