niedziela, 26 kwietnia 2020

Cztery pory roku :-)

czyli kontynuuję serię zawieszek na choinkę wg wzoru Darii Slesarevy. Zaczęłam od Zimy, pokazywanej TUTAJ, następnie Wiosna TUTAJ, a teraz czas na Lato. Zawieszki są dwustronne, więc i praca podwójna, ale powoli posuwam się do przodu i w tym miesiącu udało się zrobić przód lata.



Pór roku przedstawiać chyba nie muszę, ale może jeszcze lato solo :-)



Zawieszka, jako część cyklu "Cztery Pory Roku" jest przygotowywana w zabawie Choinka 2020 u XGalaktyki, więc ją tam wysyłam, chociaż na pierwszy rzut oka może nie kojarzy się z BN :-) link


A pozostając z temacie haftu krzyżykowego to mam jeszcze do pokazania kartkę, którą przygotowałam na zabawę do Ani. Już pierwszą część kartek pokazałam TUTAJ, które opisywały "Miłość w czasie zarazy" ale jest jeszcze tulipan. Bardzo proszę, oto on PAN TULIPAN :-)


serdeczne życzenia składa i listek w serce zawija :-) wzór dostępny TUTAJ


Kartka spełnia na pewno dwie wytyczne, czyli serce i tulipan, a czy jest wystarczająco koloru czerwonego, to już Szefowa będzie oceniać :-) W sumie to i tak najważniejsza jest przyjemność tworzenia, więc bardzo dziękuję Aniu za zabawę i  za przygotowywanie tematów :-) Załączam baner zabawy link:


i obowiązkowy kolaż:
Na tym dzisiaj kończę, pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających, bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione pod poprzednimi postami, BARDZO, BARDZO, DZIĘKUJĘ :-)
a teraz mówię do zobaczenia

Justyna

22 komentarze:

  1. Justynko cudne te Twoje hafciki . Lato jest extra, a taka seria cztery poru roku tez za mną chodzi i chyba już mam na nią pomysł. Co do kartek cudne sa a hafcik tulipanka przepiękny. Porywam oczywiście karteczki do galerii i dziękuję Ci bardzo za udział w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Lato jest przecudna, pełna uroku i wdzięku :)
    A tulipan to rewelacja- ten listek układający się w serduszko po prostu skradł moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne hafty wykonałaś i wspaniale je wykorzystałaś. Piękne zawieszki i kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękny ten tulipan i kartka z nim zachwyca:-)
    Pani lato wygląda wspaniale. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne pory roku! Myślałam w pierwszej chwili, że jakieś matrioszki zmalowałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj jakie piękne zawieszki!bardzo mi się podobają, przepiękna dekoracja. A karteczki z haftem cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności narobiłaś. :)
    Pory roku urocze. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lato piękne pozostałym paniom zdecydowanie kroku dotrzymuje ale do tej karteczki mocniej mi serducho zabiło, ma w sobie tą szlachetna prostotę, którą uwielbiam ponad wszystko;-) Pozdrawiam wiosennie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko lalunie są cudne,a lato ...no cóż, od razu widać że to Pani lato:) Wesoła, słoneczna i ciepła! Śliczne hafty i bardzo mi się podobają :) Karteczka tulipanowa extra !
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana Twoje panny odpowiadające porom roku są zachwycające!
    Gdybym miała wybrać jedną z nich, to chyba by mi się nie udało.
    Wspaniałe hafty i coś czuję, że może i ja się na nie skuszę :)
    Karteczki do Ani także wspaniałe...ta z tulipanem skradła moje serducho :)
    Pozdrawiam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne prace :) Haft krzyżykowy jest na mojej liście "do nauczenia się", ale wciąż mnie onieśmiela i wydaje się szalenie skomplikowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te Twoje panienki 😉 muszę się na nie skusić bo są bardzo urocze. Lato podoba mi się najbardziej ale to chyba dlatego że ja już bym chciała żeby było lato. Ale... Już niedługo 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko piękne. Sezonowe lale, to prawdziwe krasawice. Wzorek z tulipanem przepiękny.Podziwiam, podziwiam i jeszcze raz podziwiam.Buziaki i uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznotki!
    Piękne te dziewczynki.
    Krzyżyki tez zacne, fajny ten wzór.

    No i rozpędziłaś się z serduszkami.
    Pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Justynko jestem zachwycona. Te Panie przypominają mi lata dzieciństwa, kiedy królowały tzw. Matrioszki. Drewniane laleczki różnych rozmiarów, chowane jedna w drugą. Hafcik perfekcyjny jak to zwykle u Ciebie bywa. Nie odpuszczasz i tylko zastanawiam się kiedy Ty to wszystko robisz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne pory roku. Te wzorki są przeurocze, takie wdzięczne i kolorowe "BABY". Perfekcyjnie je wykrzyżykowałaś. Czekam na jesienną panienkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kartka. Wzór wybrałaś taki, że mimo, że ja niekartkowa, to mam ochotę spróbować.
    Panny są bardzo interesujące.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne są te pory roku, urzekają od pierwszego wejrzenia :) Tulipan też piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. O jakie piękne pory roku! Będzie śliczna kolekcja😍

    OdpowiedzUsuń