wtorek, 31 marca 2015

Decoupage - krok drugi :-)

Witajcie!
Marzec dobiega końca, czas więc na pokazanie co przygotowałyśmy z Renią na kolejny miesiąc we wspólnej nauce decoupage. Cieszymy się bardzo, że tak licznie wzięłyście udział w pierwszym temacie. Nowy temat w zasadzie został znaleziony przez Renię, ale zaakceptowałam go od razu i bez namysłu. Pokazuje jak różny efekt można uzyskać stosując jedną technikę. To najpierw banerek:


To już nie będę Was trzymać w niepewności i napiszę, że będziemy uzyskiwać tzw "efekt płótna" Ja ten efekt pokochałam od razu i mam, a raczej mamy nadzieję, że i Wam się spodoba. No to kilka inspiracji:

 link

Właśnie pod tym linkiem znajdziecie kurs krok po kroku jak uzyskać taki efekt, także na stronie inspirello jest filmik pokazujący jak zrobić tak piękne pudełko LINK

I inne prace:

 link

 link

 link

 link

 link


 link

Przyznacie, że efekt wart zachodu, więc nie pozostaje nic innego jak znaleźć kawełek gazy w domowej apteczce i do roboty. Mamy nadzieję, że powstanie wiele pięknych prac. 
Teraz najtrudniejszy moment, muszę wstawić "żabę" mam nadzieję, że się uda i będziecie mogli wrzucać jej na język cudowne prace.

pozdrawiam serdecznie 

Justyna




31 komentarzy:

  1. Rzeczywiście jest efekt płótna! Jestem ciekawa Waszych prac, na pewno będą jeszcze ładniejsze niż przykładowe wzory, jakoś ostatnio tak się zdarza.
    Udanej zabawy:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Motywatory wyglądają bardzo zachęcająco. Może znowu się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt rewelacja!!!!!!!! Muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  4. No to przyznaję się bez bicia czuję się zaskocozna , bardzo pozytywnie zaskoczona. Dla mnie będzie to równiez debiut bo nigdy nie robiłam nic z efektem płótna. Ale przyznają bardzo mi się podoba. Dziękuję Justynko za fajne inspiracje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa sprawa z tym płótnem. Aż mnie kusi, żeby spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł już mam, jeszcze tylko trochę czasu by sie przydało i po świętach biorę sie do roboty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej...widziałam już kiedyś tą metodę, ale nie próbowałam, bo przyznam szczerze nie przypadła mi do gustu...hmm :) Może jednak się skuszę... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam coś takiego zrobić ze 3 lata temu, bo szalenie mi się spodobał ten efekt, ale koniec końców zupełnie o tym zapomniałam :) Zatem dzięki za przypomnienie i mobilizację :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło mi zobaczyć zdjęcie z moją pracą :) chociaż nie jest najlepszej jakości... to były moje pierwsze próby z gazą...
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Fakt, taki efekt jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już nie mogę doczekać się tych prac,płótniane decu powinno wyjść ciekawie.
    Także dziewczyny do dzieła a ja podglądania i podziwiania
    Buziaki Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie to wygląda. Ogromnie mi się podoba ta technika ale wciąż jakoś nie mogę przekonać się do decu. Ale jeśli kiedyś uda mi się przełamać opory to z pewnością będę tu zaglądać po przepiękne inspiracje :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę musiała coś popróbować bo pomysł genialny

    OdpowiedzUsuń
  14. Decu dla mnie to czarna magia, ale co tam będę dalej próbować;) Mam już nawet mini pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Och i Ach ... Przepięknie to wygląda !

    OdpowiedzUsuń
  16. super robota :) Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny pomysł - nie znałam.
    Dobrze przeżytych i pięknych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy efekt, piękne przedmioty :) Życzę wesołych świąt ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny pomysł, już jestem :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysł super - próbowałam oklejać pudełka jutą, tapetą, ale na to nie wpadłam, mam nadzieję, że zdążę, bo na pewno wypróbuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacja!!! muszę koniecznie spróbować!!! może zdążę nakarmić żabkę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tym razem udało mi się zdążyć

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudem i mnie udało się dołączyć. Efekt płótna mnie zachwyca! Zamierzam zrobić w ten sposób segregatory, a tymczasem zrobiłam, skrzyneczkę :-). Fajne macie pomysły, a wspólna nauka to sama przyjemność!

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę spróbować z tą gazą.. kapitalny jest ten efekt płótna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. To i ja się do Was dołączam, bo już dawno chciałam wypróbować ten sposób tylko brakowało "kopniaka motywacyjnego" :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  26. Na ostatnią chwilę ,ale się wyrobiłam ;) Gdyby nie wspólna nauka to nie wiem co by mnie zmotywowało ;)Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne prace,
    faktura bardzo ciekawa i kto by pomyślał, e możliwa od osiągnięciua takim prostym sposobem :-)

    OdpowiedzUsuń