sobota, 31 października 2015

Frywolitkowe zadanie nr 20

Witam!
Kończy się kolejny miesiąc, więc czas na nowy temat w naszej wspólnej nauce frywolitki. Za każdym razem gdy przygotowuję lekcję zastanawiam się, że to już .... tym razem 20 lekcja. Jak ten czas leci, tyle się zmienia a frywolitka nadal :-) Wybaczcie tak mnie jakoś wzięło :-|
Zapraszamy nieustająco kolejne osoby do wspólnej nauki. Uwierzcie, to nie takie trudne :-)
Może przejdę już do rzeczy. Tematem kolejnej lekcji będzie anioł lub aniołek. Tak, to już w temacie bożonarodzeniowym, ale my rękodzielnicy (ale się nazwałam) musimy wcześniej zacząć, żeby ze wszystkim zdążyć. Temat trochę specjalnie tak dobrałyśmy, aby każdy znalazł coś dla siebie i początkująca koronczarka i osoba całkiem zaawansowana. To proszę baner:

Jak Wam się podoba taki temat? Można zrobić całego frywolitkowego anioła, albo tylko jego część np skrzydła (jak na banerze, wzór z książki A. Przeniosło), anioł może być płaski, albo 3D, może być przeznaczony do powieszenia na choince, jako dekoracja domu czy też jako biżuteria, czyli tak jak lubię najbardziej: możliwości mnóstwo, a ogranicza nas tylko wyobraźnia. :-)
To teraz kilka (no może kilkanaście) inspiracji :-)

 link

 link

 link
w powyższym linku znajdziecie także schemat i film jak zrobić takie cudo

 link
w powyższym linku znajdziecie także instrukcję wykonania

 link
ten jest naprawdę prosty :-)

 link
jak dla mnie te są cudowne, już próbowałam taki zrobić (tutaj)

 link

a może takie w wersji mini? a haczykiem są cluny :-)
 link

 link

 link

 link

 link
a TUTAJ schemat z ilością słupków

 link

 link

 link

a może w taaaaaakiej wersji?
 link

na blogu u Skrzacika także znajdziecie wiele gotowych schematów.

To może będzie dość tych inspiracji na dzisiaj, bo mi bloga nie wystarczy. Mam nadzieję, że temat Wam się spodoba i powstanie wiele pięknych prac. Czekamy z niecierpliwością i do zobaczenia wkrótce :-)

pozdrawiam 

Justyna

26 komentarzy:

  1. Cuda, prawdziwe cuda! Może się zmobilizuję i stworzę jakiegoś aniołka. Dotychczas tylko podglądałam i podziwiałam. Moje umiejętności frywolitkowe są jeszcze bardzo świeże, ale spróbować nie zawadzi. Wspaniale, że są dostępne schematy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie. Specjalnie chciałam pokazać i łatwiejsze i trudniejsze anioły, aby każdy mógł coś wybrać. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy i wdzięczny temat. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak Święta za pasem więc będą jak najbardziej na miejscu. Ciekawi mnie co też powstanie w tym temacie :-) Już bym obejrzała finał.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś podobnego! każdy aniołek wydaje mi się, że to ten najpiękniejszy:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczności ! Co aniołek to piękniejszy i bardziej pomysłowy. Chętnie zrobiłabym jakiegoś maluśkiego aniołeczka, ale nie wiem, czy już dam radę... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie sie temat bardzo podoba:D
    myślę że każdy znajdzie coś dla siebie:)
    spokojnej niedzieli Justynko, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem za tym tematem. Temat na czasie i właśnie próbuję robić aniołki takie przestrzenne. W zeszłym roku robiłam płaskie. Po roku nauki to wypada zrobić coś innego.
    Dzięki Tobie i Reni dużo się nauczyłam. Dziewczyny jesteście ,, Wielkie". Uwielbiam frywolitki. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już od dwóch lat się zbieram na zrobienie aniołka lub śnieżynki na szydełku, ale jakoś mi czasu brakło. To co widzę to same cudeńka, ja niestety ta nie potrafię:( Ale piękne inspiacje !

    OdpowiedzUsuń
  9. Od zawsze podobały mi się frywolitkowe aniołki :) Na pewno powstanie całe mnóstwo pięknych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to do czółenka czas powrócić;) i to z przyjemnością, bo temat super. A uśmiech Twojego aniołka z banerka jest nieziemski;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O rajciu ale będziemy mieli na co popatrzeć ,te aniołki to wspaniały temat,jestem pewna że dziewczyny dadzą świetnie radę .
    Pozdrawiam Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju jakie cuda! czy wiesz /mozesz polecic/ znasz ksiazke /strone internetowa gdzie bedzie opisane, ze tak napisze od podstaw jak to sie robi? wiesz jak to sie nazywa po angielsku? Szukam i szukam i to co znajduje to trzeba miec, chodz niewielkie ale jakies pojecie o tym a ja do niedawna nawet nie wiedzielam ze istnieje takie cos jak frywolitka :( pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj przeglądnąć posty z etykietą "oswajanie frywolitki" zaróno na moim blogu jak i u Reni tam znajdziesz wiele odnośników do kursów i tutoriali. Polecam także grupę na FB https://www.facebook.com/groups/366274043478132/ jest zamknięta, ale jak napiszesz to Cię przyjmą i tam można dostać dużo wsparcia. Ja nauczyłam się z kursów internetowych u Middi np: http://www.middia.net/domocredix/index.php?id_kat=1&id=12
      Poza tym zawsze możesz pisać (mail na górze strony) będę pomagać. Proponuję zacząć od frywolitki igłowej.
      Pozdrawiam serdecznie nadal zachęcając do nauki :-)

      Usuń
  13. Piękny temat! Drugi tydzień jadę z frywolitkowymi śnieżynkami, ułatwiłam sobie jedynie życie że wszystkie robię według jednego wzoru (na razie!) bo tak mi idzie szybciej i prawie z zamkniętymi oczami ;-). Tylko kolory zmieniam i rodzaj kordonka.
    Ale aniołka zrobię na pewno, albo te skrzydełka bo są zabójczo piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniołek cały zrobiony na szydełku..... :(..... Ale frywolitkowego jeszcze nie mam...hmmm..... powinnam zdążyć!!!! Choć zazdrostki do kuchni pochłaniają jak na razie cały mój wolny czas nie pozwalając zacząć nic nowego. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Padłam i leżę :))...Cudne te frywolitki....!!!
    tak dawno nic nie zrobiłam, ale nie moge sie skupić przy tych moich małych panienkach :(
    nie mogę się doczekać kiedy oko nacieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Padłam i leżę :))...Cudne te frywolitki....!!!
    tak dawno nic nie zrobiłam, ale nie moge sie skupić przy tych moich małych panienkach :(
    nie mogę się doczekać kiedy oko nacieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne inspiracje:) Temat fantastyczny:) Nawet właśnie dziś myślałam o tym, że może by zrobić aniołkowe kolczyki:)
    Oj na pewno coś wrzucę żabie do pożarcia:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pani Profesor, melduję: zadanie wykonane ;-D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też się melduję. Zadanie wykonane:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń