piątek, 2 października 2015

Decoupage krok 8

Witam!
Dzisiaj lekko spóźniona, ale mam nadzieję, że mi to zapomnicie chciałabym przedstawić temat kolejnego kroku w nauce decoupage. To już krok 8 :-)
Tym razem pozostaniemy w temacie postarzania, czyli styl vintage pozostaje z nami. Żeby nie przedłużać powiem, że naszym tematem będzie patynowanie, ale także cieniowanie itp. Temat nie wydaje się być trudnym, chociaż niejednokrotnie potencjalnie proste wyzwania sprawiają nam całkiem sporo trudności.
To zaczynamy, na początek baner:


a teraz kilka linków do kursów z patynowania:





oraz filmy: TUTAJ, TUTAJ i TUTAJ
a TUTAJ i TUTAJ o cieniowaniu 
a TUTAJ ciekawy filmik o cieniowaniu z użyciem reklamówki
a TUTAJ słowo o metodzie suchego pędzla i TUTAJ


To teraz kilka inspiracji:


 link

  link

 link

 link

 link

 link

 link

 link

To chyba na dzisiaj wystarczy tych inspiracji, teraz czekamy na Wasze prace. Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i do zobaczenia wkrótce. 

Justyna

P.S. Zaglądnijcie także do Reni na kolejną lekcje frywolitki :-)

17 komentarzy:

  1. Justynko troszkę oglądnęłam, resztę na spokojnie w wolnym czasie ale ta metoda z reklamówką jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dobrze rozumiem możemy użyć pasty postarzającej do patynowania? Już chyba mi się wszystko myli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, możemy używać wszystkiego: patyny, bitumu, pasty, a nawet farb. Nie śmiałabym kogokolwiek ograniczać :-)

      Usuń
    2. Dzięki za odp :) Powoli zabieram się do pracy :)

      Usuń
  3. O jak się cieszę z tego tematu!! Właśnie usilnie uczę się tej sztuki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Poćwiczymy. bardzo mi sie podoba bo wciąż mam z tym cieniowaniem problem i nie wychodzi mi tak jakbym sobie tego zyczyła. Poogladam w wolnym czasie i zabieram sie do pracy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z grubsza obejrzałam wszystkie filmik i kursiki, Zdecydowanie pasuje mi patyna i gębeczka, aczkolwiek reklamówka też jest niezła. Niestety moje próby cieiowania na udanych nie należą , więc trzeba bedzie potrenować :-). Ale generalnie temat mi bardzo pasuje :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Inspiracje są niesamowite. Mnie jakoś do tej techniki nie ciągnie. Ale lubię oglądać cudze prace. I podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Patynowanie uprawiam regularnie (zwłaszcza przy aniołach), natomiast dawno już nie cieniowałam (a to taka fajna zabawa) :) Banerek już wisi, zobaczymy jak się wyrobię czasowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wyszukane interesujących kursów. Patynowanie wydaje się do ogarnięcia...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny temat:) napewno cos wymysle:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko, ja nie dowidzę czy żabka gdzieś sobie poszła? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny w tym miesiącu się wzięłam za sibie i wyrobiłam się z pracą do naszej nauki ;)
    ufff....serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń