wtorek, 16 czerwca 2020

Równowaga :-)

Napisałam tytuł i tak siedzę i patrzę na ekran i myślę sobie, że już chyba niewiele więcej trzeba pisać. Bo, że RÓWNOWAGA jest potrzebna każdemu, to oczywistość. A to że można na nią spojrzeć jednostkowo z perspektywy pojedynczego człowieka, ale i szerzej to także nic odkrywczego. 
Cóż ja więc mogę…. a ponieważ nie chcę tutaj jakiejś wielkiej filozofii uprawiać, bo to przecież blog robótkowy jest, więc napiszę, że wszystkiemu winny jest Zespół Art-Piaskownicy, który w Wyzwaniu w cyklu Znaki Zodiaku o Bliźniętach napisał tak: "W astrologii znak Bliźniąt symbolizował równowagę pomiędzy przeciwnościami w kosmosie: dzień i noc, duch i materia". Zainspirowana tymi słowami postanowiłam przygotować pracę na to wyzwanie. Sięgnęłam po haft i wykonałam zawieszkę według wzoru Marii link


Taką równowagę między dniem i nocą znalazłam :-) 



Bardzo mi się podoba w tym hafcie, że wzór jest dopracowany w każdym szczególe, nawet ten pieprzyk przy ustach księżyca, ach ….

Mam nadzieję, że nie zanudzę Was pokazując jeszcze kilka zdjęć, bo zawieszka bardzo ładnie zapozowała w zieleni i mam nadzieję, że równie pięknie będzie się prezentować na choince :-)



i nawet taka trochę nieśmiała :-)


Pracę zgłaszam więc, na wyzwanie do Art-Piaskownicy link




a także do XGalaktyki w całorocznej zabawie Choinka 2020 link


Na dzisiaj to wszystko, kończę, zmęczył mnie Blogger z tym nowym wizerunkiem :-( nic to jakoś trzeba będzie się przyzwyczaić i nową równowagę odnaleźć :-)
Bardzo dziękuję za każde odwiedziny, miłe słowa które pozostawiacie :-)
a teraz mówię już do zobaczenia i pozdrawiam serdecznie 

Justyna 

16 komentarzy:

  1. Doskonała zawieszka. Justynko przepiękny jest ten motyw. Sama go uwielbiam i często do niego wracam na zajęciach z dzieciakami - jak je nazywam - artystycznych. Tuż przed "koroną" organizowałam wystawę prac dzieci właśnie z motywem Słońca i Ksieżycą. Czy masz może ochotę sprzedać tę zawieszkę? Bo aż mnie skręca, by na mojej choince wisiała:)))?
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna zawieszka. Dopracowana w szczegółach. No cóż, nie mogło być inaczej, bo jesteś perfekcjonistką. Podziwiam pomysł i wykonanie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz że mnie zaskoczyłaś tą zawieszkę i interpretacją znaku bliźniąt, chyba po raz pierwszy widzę taka interpretację. Ale równowaga jest to fakt i hafcik jest cudny , bardzo mi się ta zawieszka podoba.
    Powodzenia Justynko w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, co za wspaniały wzór :) fantastycznie go przygotowałaś... ogromnie mi się podoba ten duet słońca i księżyca; ja z kolei widziałabym ten projekt przeniesiony-namalowany na torbie ;)
    Powodzenia w wyzwaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny hafcik:) świetny wzór wykorzystałaś

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zawieszka :)
    Taka równowaga bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna zawieszka! Bliźnięta to znak mojej córci, więc może kiedyś i ja wyhaftuję ten wzorek;)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się twoja interpretacja bo jest taka "nieoczywista" BRAWO! dziękuję za udział w wyzwaniu AP Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest ta zawieszka. Zachwyca mnie i księżyc i słońce w tej pracy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna zawieszka, doskonała ozdobą choinki będzie. Haft perfekcyjnie wykonany, i godnie Cię w wyzwaniu Art Piaskownicy reprezentować będzie i jestem pewna,że sukces odniesie. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo wdzięczny obrazek. Takie małe dzieło sztuki, które można prezentować na sobie. Człowiek patrzy na nie i od razu zaczyna marzyć. Bardzo ładnie to zrobiłaś. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z bliźniakiem żyję więc mam wiele do powiedzenia na temat dwoistosci jego natury 😉
    A krzyżyków interpretacja mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna zawieszka, pięknie ją wykonałaś:)
    Też zakupiłam ten wzór, choć ja planuję kolejną broszkę.
    Życzę powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrowienia ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna zawieszka, ma niezwykły klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyjątkowy wzór i idealny na zawieszkę.

    OdpowiedzUsuń