czwartek, 12 marca 2020

Biel na Wielkanoc

Tak jakoś się ułożyło, że w ferworze tworzenia kartek na Aniną zabawę w zeszłym miesiącu nawyciągałam papierków, scrapków i jakoś tak popłynęłam. Najdłużej zatrzymałam się nad białą bazą z wytłoczoną łaką z makami. Zrobiła ją dla mnie Marysia, podczas mojej niespodziewanej wizyty. I tak oglądałam, kombinowałam, aż wreszcie pomyślałam, że najprostsze rozwiązania są najlepsze. Dołożyłam więc kilka tekturek, kolorową bazę i już. Kartka gotowa :-)
Ot, taka łączka :-)



Prawda, że prosta :-) A na dodatek Art-Piaskownica ogłosiła wyzwanie kolorystyczne w cyklu KolorTon gdzie trzeba zrobić białą pracę z niewielkim dodatkiem jednego koloru i moja łąka wpisuje się idealnie. Wysyłam ją wiec do Piaskownicy, a co tam niech sobie trochę poserfuje po sieci :-) 


A żeby nie było tak monotonnie, to mam jeszcze do pokazania dwa zające :-)
Najpierw jeden w zieleni, w moim ulubionym wykrojnikiem od Dorotki:



Też taka prościzna, ale uważam, że urocza.
A na sam koniec można by rzec taki "odpad" z warsztatów, które robiłam dla moich koleżanek z pracy. O samych warsztatach może opowiem później, ale kolejnego zająca pokażę :-)




 Taki skromniś schował się za tymi drobnymi kwiatkami i tylko go ten lekki fiolet zdradza :-)

To jak mogą być takie kartki na Wielkanoc? Myślę, że mimo wszystko, będzie Wielkanoc i kartki będzie można wysłać ;-)

To może na tym dzisiaj zakończę ten może trochę chaotyczny post. Kartki pokazane, na wyzwanie biegnę się zgłosić, bo zostało mi 30 minut.
Teraz mówię pa, do zobaczenia wkrótce, bo kolejne terminy gonią :-)

pozdrawiam serdecznie

Justyna


14 komentarzy:

  1. Justynko są świetne. Niby proste ale bardzo wymowne. Powodzenia w wyzwaniu w Piaskownicy. Wykrojnik od Dorotki faktycznie uroczy a kartka z odpadów bomba !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna ta biała. Wielkanocy w bieli jest do twarzy:))) Takie nietypowo-kolorystyczno-tematyczne zestawienie jest świetne. Pozostałe kartki również bardzo mi się podobają. Ukryty zajączek to kolejny super pomysł.
    Cudnie tworzysz Justynko. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne są te kartki i takie nieszablonowe- super:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. W prostocie piękno. Mnie się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. W skromności siła. Karteczki są przeurocze i niepowtarzalne. Spokojnie można wyslac i mam nadzieję, że listonosze się wywiążą rozbicia w terminie. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest tak jak lubię najbardziej Justyś, pięknie, prosto i na temat a do tego niepowtarzalnie:-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Proste jest piękne. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe kartki Justynko, w prostocie tkwi siła! Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale sprytnie do tych wytłaczanek podeszłaś, śliczna kartka wyszła, podobnie jak i pozostałe. Chciałoby się powiedzieć "Kawał dobrej roboty".
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie i wiosennie :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna biała łączka z białymi kurkami.
    Zajączek sprytny
    a te niby "odpadowa"... no jeśli tak wyglądają te z odpadów to poprosimy o więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne prace. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne karteczki, najbardziej podoba mi się ta ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kartki, a biała niezwykle subtelna i delikatna :)
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu Art-Piaskownica :)

    OdpowiedzUsuń