sobota, 14 marca 2020

#zostańwdomu

czyli znane powiedzenie "Wszędzie dobrze ale w domu najlepiej" nabiera obecnie nowego znaczenia.  A hasło to wyszywamy wspólnie w zabawie "Abecadło z Igły spadło" według wzorów Oli, a koordynatorem jest Ania. A jak wiadomo Szefowa już kilka dni temu mnie poganiała, bo haft gotowy, jednak w całym tym COVID-19 zamieszeniu nie miałam głowy.
Starając się zachować zdrowy rozsądek i nie popadać w  przesadę, napiszę jeszcze raz: ZOSTAŃMY W DOMU


Moja wersja jest wyszyta na zielonej kanwie i jakkolwiek miałam wątpliwości w trakcie pracy to teraz myślę sobie, że zielony to kolor nadziei. Nadziei na to, że jak wspólnie się zastosujemy do zaleceń, to wirus nie da nam rady. 
Haft oprawiony w ramkę prezentuje się jak niżej:




Chyba nie jest ta ramka idealna, bo nie musi być taka głęboka, ale teraz nie będę przecież jeździć kupować innej :-)
Zobaczymy jaki będzie kolejny haft w zabawie, chociaż już jakieś przecieki mam, ale nie powiem ;-)


Kochani, nie przedłużam, cieszę się, że udało mi się skończyć haft na czas. Zostańcie w zdrowiu, w waszych domach i żeby nic nam nie rozmyło obrazu, jak trzeba postępować :-)


do zobaczenia

Justyna

P.S.
Gdyby ktoś chciał wyszyć taki domek, a nie zdążył na zabawę u Oli/Ani, to można go nabyć za niewielką sumę, na blogu u Oli link, a dodatkowo każda złotówka wesprze córkę naszej blogowej koleżanki Reni, czyli przeuroczą LILĘ (tutaj można poczytać więcej)

22 komentarze:

  1. Obrazek w kolorze zieleni na sam widok rodzi wielką nadzieję a wspaniałe motto " że w domu najlepiej“ mówi samo za siebie. Pięknie Justynko wyhaftowałaś i oprawiłaś swój obrazek. Będzie zrobił Twój dom. pozdrawiam i serdecznosci posyłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kolorystyka - świetna! POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko, świetny pomysł z tą zielenią - obrazek jest bardzo radosny :-)
    Bardzo mi się podobają takie zdecydowane kolory, ale sama przy wyborze materiału zawsze skapituluję...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko po pierwsze cieszę, się że zdążyłaś. Hafcik jest cudny, tym bardziej że jako jedyna wyszyłaś go na zielonej kawi. Wygląda odlotowo !!
    Oczywiście siedzę w domku bo tu najlepiej !!
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne tło wybrałaś Justynko i to nie tylko dlatego, że zielony jest kolorem nadziei.Ta odmiana bardzo mi się podoba, żałuję, że sama na podobny pomysł nie wpadłam.Może następnym razem? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zielona kanwa i już zupełnie inny obrazek. Świetnie Ci to wyszło!
    Trzymaj się Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna zielona praca Justynko, genialny hafcik! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie haft wygląda na tej Zielonej kanwie. Jak dla mnie ramka pasuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Do tej pory widziałam na jasnej kanwie, ale muszę przyznać, ze i na kolorowej robi duże wrażenie- pięknie wygląda:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta różnorodność efektów dla jednego wzoru samą mnie zaskakuje;-) i bardzo mnie cieszy kreatywność blogowego świata. Twoja pełna nadziei, zielona wersja wyszła super i w ten trudny czas wpasowała się pięknie. Pozdrawiam i zapraszam na kawę, w domu;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. W tych dniach słowa nabrały szczególnego znaczenia... ;)
    Najlepiej siedźmy w domu bo tu.... najlepiej!

    Pomysł z zieloną kanwą okazał się być tyleż ekscentryczny co interesujący. Efekt- świetny!

    Z lataniem za nowa ramką faktycznie należy się wstrzymać.
    Przynajmniej 1,5 metra! ;-P


    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie piękna jest ta zielona kanwa i cały obrazek w rameczce prezentuje się zjawiskowo🙂

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne motto na ten czas. Pięknie go wyhaftowałaś.
    Na zielonym kolorze kanwy pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały pomysł miałaś tego dnia, w którym postawiłaś na zieleń. Wyszło kapitalnie, ą że ramka nie taka? Może i tak bo sama uznałam, że zwyklaczek płaski byłby lepszy, ale póki co również nie mam i nie będę specjalnie za tą ramka biegać. Pozdrawiam z domu. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale wykonałaś hafcik i kolorystyka, a także ramka bardzo pasują.
    Przez tę głębie obrazek wydaje się przestrzenny.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny haft i rzeczywiście teraz bardzo na czasie, pasuje jak chyba nigdy wcześniej. Zielony kolor po prostu idealny :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny haft,kolor zielony dający nadzieję.Całość prezentuje się wspaniale.Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostańmy w domu!!
    O ile tylko to możliwe.
    Dyscyplina teraz to podstawa.
    Pięknie w tej ramce. Nie widzę potrzeby zmiany ;-)
    Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zielony jest jak najbardziej odpowiedni :) Śliczny hafcik.
    Pozdrawiam i dużo zdrowia życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie w tej zieleni Justynko !!!
    A mnie właśnie ta głęboka ramka bardzo się podoba.Całość prezentuje się wspaniale ! Brawa 👏👏👏

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak, haft bardzo BARDZO na czasie :) ślicznie wykonany, i jest taki pozytywny, nie jest nachalny ze swoim przesłaniem... ;) bo gdy przypadkiem włączam telewizor to aż... mdło mi, już słuchać nie mogę, czuję przesyt i mam wrażenie, że ktoś celowo budzi we mnie panikę :(

    OdpowiedzUsuń