niedziela, 29 grudnia 2019

Świąteczno-poświąteczno-noworoczny misz-masz :-)

Czyli będzie duuuużo różności :-) bo chciałam Wam dzisiaj pokazać trochę "wytworów" rąk, nie tylko moich, związanych ze świętami. Nagromadziło się ozdób, kartek itd.
Zaczynamy oczywiście od frywolitki :-)
W czasie mojej ostatniej samolotowej podróży powstał wianek według pięknego wzoru od Renulka LINK. Użyłam delikatnie cieniowanych zielonych nici i uważam, że bardzo dobrze sprawdziły się w tym wzorze. Frywolitka trafiła w ramkę i została prezentem, takim rodzajem kartki :-) Myślę, że to może być ciekawa alternatywa dla niezobowiązującego upominku świątecznego (z tyłu nakleiłam życzenia i oczywiście datę :-)



Dodatkowo, pokazywaną już wcześniej śnieżynkę, także z Renulkowego zestawu,  oprawiłam w ramkę i zostało karto-upominkiem :-)


a sopelek trafił na bombkę :-)


Ale nie martwicie się kartki też zrobiłam. Pomimo, że miałam trochę nagromadzonych przez cały rok, to okazało się to zdecydowanie za mało i jeszcze dorobiłam.
Zacznę może od pokazania tych pachnących cynamonem i cytrusami:



Cytrusy takie trochę udawane, bo quillingowe, ale ..... są:



Teraz zapraszam na choinkową odsłonę, ale raczej taką C&S




kolejną z reniferkami pokazałam przy składaniu życzeń. Kartek było więcej, bo powstawały także klony tych pokazywanych tutaj :-) w sumie wysłałam 36 kartek, ależ ja prawadzę bogate życie towarzyskie :-) :-) :-)

Dodatkowo postanowiłam, że mi smutno jak kartki które od Was dostaję leżą w pudełku i tylko czasem tam zaglądam i postanowiłam, że spróbuję im dać drugie życie. Na początek padło na kartkę, którą w zeszłym roku dostałam od Marysi. Był na niej cudnie wyhaftowany krzyżykami Mikołaj. Został więc delikatnie oderwany i oprawiony w ramkę i cieszy również w to BN.


Wszystkie kartki które dostaję ustawiam zawsze na półkach i towarzyszą nam całe Święta :-)
W tym roku mam nową dostawę pięknych kartek, więc pewnie znowu coś wykorzystam. Mam nadzieję, że autorki nie mają nic przeciwko :-)
A dostałam ich całkiem sporą kupkę. Muszę także przyznać, że usługi Poczty się w moim rejonie poprawiły, bo mam nową i nawet widuję czasami listonosza :-)
A kartki dostałam od: Eli, Ani, Oli, Tereski, Justynki, Ani z Sowiarni, Doroty, Danusi, Reni, Hani i Marysi :-)


Bardzo Wam dziękuję za prześliczne kartki, za życzenia i oczywiście za pamięć :-) Niech się spełniają te przez Was przysłane :-)  i wszystkie inne które otrzymałam różnymi "kanałami"

A na koniec jeszcze jedna przesyłka z upominkiem od Malgorzaty z bloga The Primitive Moon za udział w jesiennej zabawie. Bardzo mi się taki układ podoba, bo to jakbym dwa razy wygrała. Po pierwsze, bo mam ładny wyszyty obrazek link, a jeszcze dostałam za to cudne etui na nożyczki i inne  upominki:


Teraz jak patrzę na zdjęcie, to widzę, że zabrakło na nim jeszcze ślicznych śnieżynkowych kolczyków, ale już jest za ciemno żeby zdjęcie dorabiać, proszę więc o wybaczenie i jeszcze raz bardzo dziękuję za śliczne upominki :-)

Uff, to powoli uporałam się ze Starym Rokiem, pzrynajmniej rękodzielniczo i mogę ze spokojem wkroczyć w Nowy.

Chciałabym Wam więc życzyć, aby w Nowym 2020 roku dopisywało Wam Zdrowie, ale i wena i żeby ręce sprawnie wykonywały to co się Wam zamarzy i szczęścia i uśmiechu i wielu radości wszelakiej :-) :-) :-)


pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia w 2020 r.

Justyna

22 komentarze:

  1. Śliczne te twoje prace. I ja ci życzę wszystkiego co najlepsze w tym nadchodzącym roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam jedna z tych 36 kartek, jest prześliczna - to była cudowna niespodzianka! Bardzo, bardzo za nią dziękuję i odwzajemniam życzenia wszystkiego ca najlepsze na cały 2020 rok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kartki i cudowne ozdoby frywolitkowa. Pozdrawiam i życzę tego co najlepsze w nadchodzącym roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki z pomarańczami mnie zachwyciły- co za cudo! buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Justyś dostałam oczopląsu od tych wszystkich śliczności.Frywolitka wiadomo,że to Twój number one.Ale te cytrusy normalnie mnie zachwyciły,że też na to nie wpadłam.Jak nic pomysł kradnę na przyszłoroczne święta,są po prostu genialne i jakie proste w wykonaniu.
    Jednak Ty to jesteś kreatywna osóbka ,że aż huczy,w co oczywiście nigdy nie wątpiłam.Za noworoczne życzenia dziękuję i Tobie również życzę tego co najlepsze, zdrówka i wszystkiego co szczęściem się zowie.Ściskam mocno i buziaki ślę

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne frywolitkowe prace, śliczne kartki i upominki:) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem szczęśliwą posiadaczką karteczki z 9 zdjęcia :)
    Bardzo dziękuję za pamięć i piękne życzenia.
    Tobie Justynko na Nowy Rok również życzę duuużo zdrówka i oby dobroć którą darzysz wszystkich wokoło wracała do Ciebie ze zdwojoną siłą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace, pięknie oprawione i śliczne kartki. :)
    Super kartki i upominki dotarły też do Ciebie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prace i wszystkie upominki, które otrzymałaś.
    Ja również życzę mnóstwa pomysłów i ich realizacji oraz wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.
    Pozdrawiam ciepło:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prace, gratuluję pomysłu na odprawianie,bo ja zawsze mam z tym problem -:)
    Wszystkiego dobrego Justynko w Nowym Roku !
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo i pięknie dzisiaj u Ciebie się dzieje. Nie wiem na co mi się najbardziej podoba, bo wszystko jest cudne.Frywolitki pięknie zagospodarowane, kartki pomysłowe i pięknie wykonane, pomysł z "drugim życiem" świetny no i piękne dowody pamięci pełne serdecznych życzeń.Jest pięknie, niech Nowy Rok też tak cudnie darzy.Usciski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne prace! Super blog i śliczne świąteczno-noworoczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się, że poczta się poprawiła i kartki docierają na czas :) Wyprodukowałaś naprawdę pokaźną ilość w tym roku, a każda z nich jest cudna. Frywolitkowe prace też niezmiennie zachwycają :)
    Również życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wysłałam połowę, a i tak na poczcie patrzyli na mnie jakbym była
    crazy;) Piękne prace, podziwiam.
    Wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Justynko,bardzo a bardzo dziękuję za cudowna kartkę.Zrobiłaś mi duża niespodziankę. Miło było wspomóc małych ludzikow.Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.Znalazłam na Twoim blogu zdjęcia na których są moje udziergi
    Mam nadzieje ze mogę je opublikować na moim blogu.Taka fajna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne są Twoje karteczki. Jesteś bardzo utalentowana i potrafisz chyba wszystko zrobić. Wciąż jest co podziwiać. Dziękuję za piękne życzenia. Tobie również życzę wszystkiego najlepszego w tym nadchodzącym Nowym 2020roku.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej, ależ tego dobra pokazałaś. Jest pięknie różnorodnie i z pomysłem, czyli jak zwykle😉 Dziękuję za życzenia i z prawdziwą przyjemnością odsyłam je do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Frywolitkowe dekoracje zachwycające!!! Podziwiam także karteczki i wspaniałe życzenia. Wszystkiego dobrego w 2020 roku, niech się nam wszystkim darzy:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne prace, jesteś wszechstronnie kreatywna, obrazki, kartki , haft frywolitka, bardzo bym chciała nauczyć sie tej ostatniej. Podziwiam tez Twoje rameczki na obrazki są śliczne gdzie je kupujesz? Obrazki wyglądają w nich bardzo ciekawie. Pozdrawiam i życzę wielu świetnych pomysłów w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile pięknych świątecznych różności:) frywolitka jak zawsze zachwyca:)
    Wszystkiego kreatywnego, inspirującego i cudownego dla Ciebie na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powaliła mnie ilość kartek , jaką postanowiłaś przygotować!

    No i te frywolne dokonania!
    Cud, miód i orzeszki :)

    OdpowiedzUsuń