czwartek, 19 grudnia 2019

Mikołajkowe prezenty :-)

Któż nie lubi dostawać prezentów, wszyscy lubią i od tego jest Mikołaj, żeby je przynosić :-) Wiem, że trzeba być grzecznym itd, ale jak się ma wokół wiele "grzecznych" dużych dzieci to i prezentów musi być dużo :-) I wiecie, ja tak mam. Pracuję we wspaniałym zespole i poczytuję sobie to za zaszczyt, a ponieważ grono jest damskie i lubiące biżuterię, także moją, to postanowiłam zrobić drobne prezenty. Padło na wzór w którym jest sporo koralików i niezbyt dużo frywolitki, ale wydaje mi się, że jest dość efektowny. Prezenty rozdane, więc czas pokazać.
Szanowni Państwo, zapraszam, oto garść koronki :-)


Dość sporo tego wyszło, ale potrzebowałam pięć na prezenty i dla siebie też coś musiałam zrobić, bo przecież też byłam grzeczna. Poza tym wciągnęłam się w wypróbowywanie różnych wersji kolorystycznych :-)
To chyba czas pokazać bardziej dokładnie, zdjęć będzie sporo, ale serdecznie zapraszam.
Jako pierwsza powstała melanżowa, trochę jeszcze jest w niej błędów, zwłaszcza w zakończeniach, ale jest moja :-)


Następnie powstała bransoletka z połączenia pięknej morskiej koronki z błękitno-brązowymi koralikami, nie wiem co to za kamyki, ale w tej oprawie są bardzo efektowne :-)



kolejna także w błękitach, takich jasno-kryształowych


i jeszcze jedna, totalnie morska :-)



Uff, to niebieskości mamy za sobą, czas więc na połączenie fioletu z zielenią - moje :-)



następnie klasyka, czyli czerń z dodatkiem hematytów:


i połączenie grafitu z brudnym różem - uważam, że tworzą zgrany duet :-)



ten grafit, to moja ulubiona nitka (606 Lizbeth), która fajnie się zmienia w zależności od oświetlenia i towarzystwa :-)
A na koniec, także dla mnie, usupłałam połączenie błękitu z intensywną czerwienią i teraz mam ulubioną bransoletkę :-)



Uff, trochę tego powstało, ale najważniejsze że obdarowane zadowolone, bransoletki są noszone, więc i ja bardzo, ale to bardzo się cieszę. Tym bardziej, że tak się zorganizowałam, że w tym zabieganym, przedświątecznym czasie znalazłam chwile na "zabawę" z czółenkami.
Chyba trudniej było mi znaleźć czas na napisanie posta :-) :-) :-)
Tak czy owak, sporo koronek powstało, a ponieważ w Towarzystwie Dobrej Zabawy, ogłoszono wyzwanie pt. "Koronka" link, to nie mogę nie zgłosić tam moich skromnych biżutek :-)

Na tym dzisiaj kończę, bo Święta się same nie przygotują, ale jeszcze do Was wrócę, mam nadzieję przed Wigilią :-) Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądacie, że zostawiacie miłe słowa - DZIĘKUJĘ BARDZO :-)

A teraz pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i  mówię do zobaczenia

Justyna


14 komentarzy:

  1. A gdzie bursztyn?:-) Koronki piękne w swojej prostocie a kamienie dodały im wyrazu. Czasem się zastanawiam co nam sprawia większą przyjemność dawanie czy dostawanie, bo lubię oba te stany;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko cudowne Twoje koronkowe bransoletki wszystkie zestawy kolorystyczne są niezwykle udane. Wcale się nie dziwię że obdarowane zadowolone z mikołajkowych prezentów :-) Moja faworytka to dziś to klasyka czerń z hematytami. Powodzenia w zabawie z koronką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne bransoletki, każda jest ciekawa i bardzo mi się podobają :)
    pozdrawiam przedświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, piękne, piękne są wszystkie bransoletki. Moją faworytką jest bransoletka z błękitu z intensywną czerwienią oraz grafitu z brudnym różem . Zachwycającą biżuterię tworzysz kochana. Nie przestanę bezkarnie podglądać, bo wciąż się uczę i coś mi po głowie chodzi z tymi wzorkami. Nawet przy lepieniu pierogów świątecznych. Dziękuję za naukę.
    Serdecznie pozdrawiam i raz jeszcze życzę Wesołych Świąt Tobie i Twoim"Chłopakom".

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne prezenty zrobione od serca. Wszystkie kolory pasują do siebie. Najbardziej podoba mi się połączenie błękitu z czerwienią i grafit z brudnym różem. Bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne podarunki, osoby obdarowane na pewno się cieszyły! Kochane masz serce

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne Justynko! Mistrzowskie wykonanie.
    Jak miło pracować wśród tak sympatycznych osób:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne bransoletki, choć mam dwie "swoje" faworytki :)
    ale i tak najważniejsze jest zadowolenie obdarowanych.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne są:) każda inna, każda przyciąga wzrok. Pięknie wykonane i sfotografowane:) na pewno sprawiły mnóstwo radości:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne są te bransoletki, wyjątkowe ;) Pozdrawiam świątecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne bransoletki:) Pozdrawiam świątecznie Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dostać taki prezent,to sama radość.Piękne bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne bransoletki więc nie ma się co dziwić, że obdarowane są zadowolone z takich prezentów :), bardzo dziękuję za zabawę z TDZ, pozdrawiam serdecznie Magda DT

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna koronkowa robota! ;) Dziękuję Ci za zgłoszenie się do wyzwania Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń