poniedziałek, 23 września 2019

Przyjemny drobiazg - KROWA

Witam :-)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać drobiazg, który powstał w sobotni wieczór. Ostatnio mam bardzo zajęte dni, dużo obowiązków w pracy, także wyjazdy, remont w domu (nieduży, ale zawsze) więc ogólnie czasu brakowało. Postanowiłam jednak zrobić sobie przyjemność i jak wpadł mi w ręce uroczy świąteczny wzór z Krową, to musiałam go wyszyć. Tak, wzór z Krową, ale tak mi się spodobał, że teraz mogę go Wam zaprezentować w moim wykonaniu :-)



Czyż nie jest urocza i ta czapka lekko opadająca na jedną stronę :-) Może dlatego lekko ukryła się w moim ogrodzie wśród czerwieniejących traw :-)


a na koniec w bardziej świątecznym klimacie bo w ostrokrzewach :-)




Krowa znaleziona na Pintereście TUTAJ, autor nieznany :-( albo nieodszukany.
Mam nadzieję, że i Wam się moja Krowa podoba, a ja oczywiście wysyłam ją do XGalaktyki LINK, bo to przecież świąteczna krowa jest :-)


Na tym dzisiaj kończę, bo jak pisałam wyżej mało mam ostatnio czasu na rękodzieło (ten ogrom obowiązków) ale zawsze coś się dzieje, więc mam nadzieję wrócić do Was niedługo :-)
Teraz już pozdrawiam baaaaaardzo serdecznie :-)

Justyna

22 komentarze:

  1. :))) No krowa - Mikołaj jest genialna!!! Bardzo mi się podoba i wywołała mega uśmiech :))) Super Justynko :). Serdeczności posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest Cudna. mnie też się spodobała. Jak na takie zabieganie i moc pracy, którą. masz codziennie to i tak dużo tego twojego rękodzieła pokazujesz. podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Krowa - cudo!!! Świetny ten wzorek, przesympatyczny.
    Uściski Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocza krowa i ... jak tu nie uśmiechnąć się:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krowa wygląda rewelacyjnie, przeurocza jest! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny hafcik, a do tego bardzo sympatyczny i uroczy :)
    pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świąteczna krowa, bardzo oryginalna i równie sympatyczna:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszelkie stworzenie do świętowania ma prawo, krowa też, i jak w Wigilię ludzkim głosem przemówi, to pięknie Ci podziękuje za to Ci podziękuje. Urocza jest, i taka nasza, rodzima. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta krowa jest boska , pierwszy raz widzę krowę w bożonarodzeniowej odsłonie i aż mi się dziub śmieje na jej widok.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna ozdoba, a że to krowa to i z dużą dozą humoru:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. NO nie da się przejść obojętnie obok takiej urodziwej mućki:) Takiego świątecznego przebrania jeszcze nie widziałam ale ten widok od razu wywołuje uśmiech i radość.
    Humor od razu mi się poprawił:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Krowa odlotowa i do twarzy jej w czerwonym;-) poza tym ma zdecydowanie moc ta krowa, moc rozweselająca bo gęba się do niej sama śmieje więc do życzeń wesołych świąt pasuje jak ulał. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest fantastyczna Justynko. Zaraz weselej człowiekowi na sercu gdy na taką rozbawioną krowę popatrzy. Po prostu czad. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodka!
    Zapraszam do mnie na świąteczne szydełkowe Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo oryginalna, jedyna w swoim rodzaju:) wygląda przesympatycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już mnie coraz mniej rzeczy dziwi...nawet krowa robiąca za mikołaja! ;)))
    znaczy poziom bezrobocia mamy żaden i każdy pracownik na wagę złota
    No ale kto zabroni krowie się przebranżowić...;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Krówka jest tak urocza, że tylko zakochać się w niej :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. No padłam! Rewelacyjna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocza ☺️aż się uśmiechnęłam .

    OdpowiedzUsuń
  20. Boska jest!
    Aż mi się buzia uśmiechnęła, jak spojrzałam na ten hafcik :)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)
    K.

    OdpowiedzUsuń