piątek, 27 września 2019

Lato, słońce, morze, gorący piasek :-)

Witajcie :-)
Jesień zagościła w pogodzie na dobre. Nie będę na nią narzekać, bo lubię jej piękne kolory, szeleszczące pod nogami liście, nawet deszcz mi nie przeszkadza, pod warunkiem, że patrzę na niego zza szyby albo dobrze opatulona :-) Dzisiaj jednak, tak jak w tytule chciałabym trochę powspominać lato i ciepłe promienie słońca, w których powstawała moja ukochana frywolitka :-)




Piękny Renulkowy wzór na serwetkę o bardzo letniej nazwie "Słonecznik" LINK, lekko przerobiłam dodając koraliki i robiąc z niej ….  łapacz snów. No co ja poradzę, że lubię je robić, a dodatkowo takie dostałam zamówienie. A jak się okazało, że kolory to ma być głównie mój ulubiony niebieski z nutą żółtego, to ochoczo wzięłam się do pracy :-) Jak zawsze miałam momenty zwątpienia, że może to nie będzie dobrze wyglądało, ale ostatecznie Obdarowana jest zadowolona, więc chyba jest ok.






Te kolory, jak dla mnie bardzo letnie niewątpliwie kojarzą mi się z morzem, złotym piaskiem, a także promieniami słonecznymi, a i również z błękitem nieba, dotykającym morza na horyzoncie.


Postanowiłam więc łapacz zgłosić do Art-Piaskownicy na wyzwanie w cyklu Podróże Małe i Duże - Polskie Morze LINK



Mam nadzieję, że Team Piaskownicy zaakceptuje moją interpretację :-)

Na koniec, żeby pokazać że i jesień potrafi być piękna, kolorowe zdjęcia z ogrodu:



i oczywiście hortensje piękne o każdej porze roku :-)



Na tym dzisiaj kończę, bo szykuje mi się intensywny weekend :-) a Was zostawiam ze wspomnieniami lata :-)
Bardzo dziękuję za bardzo miłe słowa o Świątecznej Mućce :-)

pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia wkrótce :-)

Justyna

25 komentarzy:

  1. Cudna kolorystyka tego łapacza snow:) podoba mi sie ! A hortensje zachwycaja !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest, i jeszcze zanim napisałaś o morzu to widząc te kolory pomyślałam o właśnie o takim letnim nadmorskim krajobrazie... :) Także dla mnie - jako projektantki z Art Piaskownicy- interpretacja jest ok :D
    Hortensje są cudne, u moich rodziców w ogródku te je podziwiam i nadziwić się nie mogę, że każdy miesiąc to ich kolejna metamorfoza;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały łapacz w pięknej kolorystyce - aż mi się zrobiło cieplej od samego patrzenia :)
    pozdrawiam weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny łapacz tym bardziej, że to frywolitka. A kolory
    wspomnienie lata, trzeba je za chować do następnego.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Łapacz snów jest genialny, pięknie go wykonałaś, brawo! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki piękny łapacz to tylko same dobre sny przywołać musi:)
    Ty wiesz Justynko ,że zawsze zachwycam się tymi plątanymi niteczkami.
    Ogrodowe fotki bajeczne:)
    Pozdrowionka jesienne ślę:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny łapacz i piękne zdjęcia:) kolorystyka jeszcze letnia, choć widać już zmiany w przyrodzie. Powodzenia w wyzwaniu życzę i trzymam kciuki- mnie łapacz zachwycił:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Szum morskich fal i letnie słońce od razu przywołują nadmorskie klimaty. Łapacz świetnie je utrwalił:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Praca fantastyczna!!! Zachwycam się frywolitką od zawsze, ale taki rozmiar jest rewelacyjny! I do tego taka urocza oprawa. Powodzenia w wyzwaniu Ci życzę:))
    Hortensje również budzą mój zachwyt, to takie magiczne kwiaty...

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny łapacz snów. Zdjęcia z ogrodu wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś przepięknego, idealny na prezent, a kolory cudne! Piękny ogród ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko jest cudowny i faktycznie kojarzy się z lazurowym morzem i plażą. A solenizantka na 100% zadowolona, bo kto by nie był z takiego prezentu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Łapacz snów cudny, nawet w realu widziałam, nawet dotknąć pozwolono. Pięknie wygląda i zdobi pokoik obdarowanej.Podziwiam Twoje frywolitkowe mistrzostwo Justyś, szkoda, ze brak mi determinacji, aby z Twojego przykładu skorzystać. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo efektowny łapacz. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny Łapacz i mój ci on, nie dam nikomu:-) poza tym ma jakąś dziwną moc i prowokuje do szalonych marzeń, ale kiedy jak nie teraz:-) Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo nastrojowa praca, połączenie barw iście letnie i wakacyjne:-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Оригинальный подход к теме! Мне нравится! Спасибо за участие в задании от блога Аrt-piaskownica! Удачи!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny jest ten łapacz snów, bardzo mi się podoba kolorystyka i te koraliki i wstążeczki, ileż one uroku dodają

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny!
    Zapraszam na moje świąteczne Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Akurat ja bardzo lubię spędzać czas nad wodą i jak tylko również mam okazję to oczywiście wyjeżdżam nad nasze polskie morze. Mogę również od razu każdemu polecić miejsce https://www.lazurowybrzeg.pl/ w którym się znakomicie wypoczywa.

    OdpowiedzUsuń