wtorek, 11 lutego 2014

Serce

Witam!
Serdecznie pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie, witam nowych Obserwatorów i bardzo dziękuję za pozostawiane komentarze. Miło mi że nasze warsztaty spotkały się z takim sympatycznym odzewem. Dodam, że uczestniczki doskonalą swoje umiejętności, tak że zapewne będą jakieś wymierne efekty, które zobaczymy wszyscy. Trzymam kciuki :-)
Dziś chciałabym pokazać, że i ja uległam pokusie Walentynek. Niby to nie "nasze" święto, ale przecież wszystkim nam przyda się dodatkowa dawka Miłości. Jak ktoś uważa, że to na pokaz, to i ja tego nie zmienię, ale.....
Zrobiłam taką niewielką ozdobę na drzwi naszego domu. Jest to serce wykonane z drutu (bo solidna podstawa), na to naciągnięty włóczkowy sznurek w kolorze czerwonym i na dodatek kilka szydełkowych serduszek. Całość dość skromna, ale wygląda tak:


małe serduszka zrobione według tego przepisu KLIK


Moje serce zgłaszam na Wyzwanie Walentynkowe Katarzyny z Polskie Handmade.
Pozdrawiam gorąco i do zoba :-)


8 komentarzy:

  1. Świetna ozdoba na drzwi, od razu widać, że w domu mieszka miłość :)
    Mnie się udało tylko jedną osobę "zarazić" moją pasją. Ale nie narzekam i nie poddaję się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszło :) Bardzo fajny pomysł, może w przyszłym roku go wykorzystam, bo w tym to już raczej nie zdążę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i skromne, ale coś urzeka w swojej prostocie.
    :) Pozdrawiam
    http://ds-4-kunst.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowe! Podoba mi się taka ozdoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne :)
    Powodzenia w wyzwaniu zatem :)

    OdpowiedzUsuń