niedziela, 16 lutego 2014

Igielnik i pudełeczko - recykling

Witam!
Na mobilizację do powstania dzisiejszej pracy miały wpływ dwie rzeczy: po pierwsze - zgłosiłam się do zabawy - wyzwania na blogu Asia Majstruje pt. 12 projektów dla domu, a po drugie potrzeba. Jak zapewne dobrze wiecie, być może macie tak samo, wszystko się może przydać i wiele rzeczy jest potrzebnych a to do wykręcania rurek z papierowej wikliny, a to szydełka w różnych rozmiarach, a to igły, szpilki itd. Postanowiłam więc, zainspirowana Waszymi pięknymi pracami, zrobić recyklingowy  igielnik i pojemnik na szpilki. Użyłam do tego pudełeczek po zużytych kremach, sznurków, włóczek i różnych ozdóbek. Oczywiście kilka razy przerabiałam, poprawiałam, upiększałam i wyszło tak.
Igielnik:


i pojemnik na szpilki (z niego jestem bardziej zadowolona)

 

Do jego wykończenia użyłam bransoletki, której tak naprawdę nigdy nie nosiłam i sówki znalezionej w szufladzie (nie wiem skąd ją mam)

 

A tak prezentują się razem:


i na miejscu docelowym (aczkolwiek na razie docelowym, bo przymierzam się do głębszego przemeblowania i organizacji mojego miejsca pracy)


Plan więc jest, tylko trzeba go jeszcze zrealizować, ale pomysły też są, to powinno być dobrze :-) Swoje pudełeczka zgłaszam też na wyzwanie "Żyj kolorowo #9" kawowo, cynamonowo, kakaowo z bloga Pomorskie Craftuje
A na koniec kilka zwiastunów kolejnych prac:

co to będzie? pytanie dość łatwe :-)











A i bym zapomniała: wiosna się przebija w moim ogrodzie - przebiśniegi :-)


Pozdrawiam i do zobaczenia :-)

15 komentarzy:

  1. Jak szybko nowy post.
    Wyszedł świetny komplecik ;)
    Czyli jest szansa że zaraz wiosna będzie , jeśli już nawet gdzieniegdzie są przebiśniegi :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyszły obie rzeczy! Bardzo mi się podoba nowe życie pojemniczka po kremie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry pomysł z tym recyklingiem. Jako chomik zawsze zostawiam ładne pojemniczki po kremach ale brakuje mi pomysłów co z nimi robić i tradycyjnie rekwiruje je córka (używa ich do trzymania swoich skarbów).
    Nie będę zgadywać co zamierzasz zrobić z tymi dziwnymi bryłkami, bo jeszcze się zbłaźnię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pojemnik na szpilki skradł moje serce :) super pomysł na ponowne wykorzystanie pojemników po kremach

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł i wykonanie super chyba też się skuszę na takie pudełeczka bo mnie oczarowały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale wykorzystałaś te puste pojemniczki. Są piękne i przydatne.
    Dziękuję za udział w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny igielnik i super ozdobione pudełko! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne to pudełeczko - podziwiam cierpliwość i talent do dziergania :-), a także idea sztuki typu recykling jest mi bliska :-) Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  9. Pojemnik na szpilki rzeczywiście jest cudny, nie dziwię się że i Tobie się podoba :) Pamiętam też Twoje renifery, boskie były :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To pudełeczko jest rewelacyjne. Uwielbiam recyklingowe inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie drobiazgi a jak cieszą oko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny komplecik, szczególnie podoba mi się kolorystyka. I sówka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pomysłowe. Dziękuję za udział w wyzwaniu.
    Pozdrawiam - Alexandra - DT Pomorskie Craftuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę powiedzieć, że świetnie wyglądają te elementy z okręconym sznurkiem. Pięknie!
    Dziękuję za udział w zabawie!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń