wtorek, 4 lutego 2014

Bransoletka - plecionka

Witam!
Dzisiaj zacznę od powitania nowych obserwatorów, cieszę się że dołączyliście, a także od podziękowań za komentarze. Dziękuję bardzo:-) wasze słowa podtrzymują mnie we wszelakich  robótkowych działaniach. Jesteście w nich bardzo wyrozumiali, ale to może i lepiej, bo się nie zniechęcam.
Dziś chciałabym pokazać kolejną próbę robótki na drutach. Jak się powiedziało A, to trzeba powiedzieć i B (do końca alfabetu jeszcze daleko). Na blogu Addicted to crafts  Dziewczyny pokazały włóczkową bransoletkę, następnie zamieściły przepis i rzuciły hasło, żeby pokazywać swoje. Mnie oczywiście w to graj, ale jak wiadomo czas itd. Na szczęście są wyrozumiałe i przedłużyły, także i ja zdążyłam. Moja jest dwukolorowa szaro-czarna i prezentuje się tak:




Teraz kilka fotograficznych wariacji



i matematyki:



Chciałam także pokazać, że i z papieru potrafię zrobić bransoletkę. Ta według przepisu Magdaleny Godawy umieszczonego na stronie Inspirello. Powstała już jakiś czas temu, ale jeszcze nie doczekała się publikacji (przepraszam za jakość zdjęć, też już są robione jakiś czas temu)

 


I na koniec jeszcze jedna bransoletka z papieru. Zrobiona jest z koralików ze zwiniętego papieru, potem oczywiście polakierowanych, tak że jest trwała (przetestowane). Przez koraliki przeciągnięty rzemyk + guzik i gotowe, nic nie trzeba wyplatać - prościzna :-)



i ślimaczek


w końcu jak karnawał, to karnawał.
Pozdrawiam i do zobaczenia :-)

12 komentarzy:

  1. Z tego papieru naprawdę cuda można stworzyć :) Przydałby mi się od Ciebie indywidualny kurs nauczania w kwestii papierowej wikliny bo próbowałam zrobić koszyczek ale no... nie bardzo mi idzie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne bransoletki:) ta ostatnia jest bardzo ciekawa i zaskoczyło mnie, że jest z papieru:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Za zdobienie tej ostatniej chyba teraz my się weźmiemy:) Bardzo fajne są wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odjazdowe te bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta papierowa rewelacyjna jest.
    Ciekawa technika :)
    ds-4-kunst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. PS dodaje do obserwowanych. ciekawe prace tu masz ;)
    zapraszam i do moich różności
    ds-4-kunst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie świetne, aż sama nie wiem która nalepsza... chyba trzecia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne, oryginalne bransoletki! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te papierowe bransoletki! Robiona na szydełku tez bardzo mi się podoba, chociaż dla mnie to czarna magia i nawet instrukcja dziewczyn z ATC mi nie pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne i bardzo pomyslowe. Ta zrobiona na drutach zachwyciła mnie. Świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie bomba;))Wełenkowa jest świetna,bardzo podobają mi się matematyczne wariacje;)
    Natomiast ta gazetowa z rzemykiem jest genialna;)

    OdpowiedzUsuń