poniedziałek, 16 sierpnia 2021

Inspiracja inspiracją :-)

czyli gdzie znalazłam pomysł do Koronkowej Pandemii w sierpniu. Otóż w poprzednim miesiącu z frywolitki inspirowała Ola i pokazała piękną śnieżynkę od Robin Perfetti LINK i przypomniała mi, że przecież uwielbiam tę artystkę, bo np według jej wzoru przygotowałam serię "4 pory roku" .. upss chyba jej do końca nie pokazałam, ale tak czy owak bardzo ją lubię. Ochoczo sięgnęłam więc do jej wzorów i wybrałam zakładkę z cebulkami LINK, jako wzór na środkową taśmę do bombkowej sukienki i jest. Prosto, ale efektownie :-)


wykończenia także bez dodatkowych efektów, czyli kółeczko z łuczkiem z odpowiednią liczbą pikotków aby połączyć wszystkie elementy:

Nie ma się co dużo rozpisywać, bo żal siedzieć przy komputerze gdy lato w pełni. Ja zresztą korzystam z każdej możliwości delektowania się ogrodem i oczywiście większość koronek też tam powstaje. 

O tutaj np podczas zszywania :-)

Mam nadzieję, że zainspirowałam Was, nie tylko zakładką od Robin, ale w ogóle ideą wykorzystywania zakładkowych wzorów w naszych KP pracach. Załączam więc baner zabawy LINK

Na dzisiaj to wszystko, czekam aż pokażecie te wszystkie piękne koronki, które stworzycie :-)

pozdrawiam serdecznie 

Justyna


10 komentarzy:

  1. Zgadzam się - prosto, ale bardzo, bardzo efektownie! Bombka wygląda niezwykle elegancko w tej kreacji :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Justynko za kolejną inspirację. Jak zawsze frywolne ubranko mnie zachwyca. Wyszło rewelacyjnie, a pomysł z zakładką rewelacyjne. W sumie to i bransoletkę można tak wykorzystać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi być inspiracją inspiracji i w zasadzie to przecież ja tez potrzebuję inspiracji więc jutro się łapię za czółenko i będę z Twojej inspiracji korzystać:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z podziwem oglądam każdą Twoją nową frywolitkową inspirację. Dziękuje za udostępniony wzorek. Już "zdrukowałam" i z pewnością wykonam, nie wiem tylko kiedy, bo tych wzorów trochę mi się nazbierało. Twoja bombka wygląda rewelacyjnie. Już sobie wyobrażam jaką cudowna będziesz miała choinkę na Boże Narodzenie. Pozdrawiam i serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne ubranko na bombkę - frywolitka ma swój urok :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna piękna praca zapisana do zrobienia:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam te frywolitkowe prace tym bardziej że nie mam pojęcia jak się to robi. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie ubrana bombeczka :) Ściskam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności :)
    Kiedyś pewnie wrócę po wzór do zrobienia. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Frywolitka to dla mnie magia nie do ogarnięcia, podziwiam każdy supełek! Pięknie wygląda bombka wystrojona w takie misterne ubranko🤩
    Pozdrawiam słonecznie 😊🌺

    OdpowiedzUsuń