piątek, 13 sierpnia 2021

Sierpniowe pomysły,

czyli kolejny miesiąc kartkowo-mapkowej zabawy u Ani link. Mapki są zawsze dla mnie wyzwaniem, chociaż mogłoby się wydawać, że to przecież gotowy przepis. Ja mam inaczej. W tym miesiącu zwłaszcza pierwsza mapka była dla mnie trudna do interpretacji i chyba popłynęłam z tą dość luźną interpretacją :-)


W mapce były trzy kółka, a u mnie są trzy frywolne kwiatki, więc zobaczymy co będzie. Baza z pięknego papieru nabytego za nieduże pieniądze w sklepie znanym chyba wszystkim rękodzielnikom, czyli z Actiona. Zdecydowanie nie mogę koło niego przechodzić, bo zawsze coś kupię, bo i papier piękny i ceny kuszą :-) 

Druga kartka, taka trochę na skróty, ale według mnie zdecydowanie spełnia założenia mapki. 


Już podobne kartki robiłyśmy z Dorotą i to od niej mam tego skrapka, ale przyznacie, że w każdej wersji kolorystycznej "temu słoneczniku" zdecydowanie jest do twarzy :-)

To może teraz mapki, żeby było wiadomo o czym mówię:

i zdjęcie rodzinne dla ANI :-)

Mam nadzieję, że będzie mi zaliczone, chociaż na 3 :-) 

Na dzisiaj to tyle, bardzo dziękuję, że do mnie zaglądacie, zastawiacie dobre słowa :-) Teraz już pozdrawiam serdecznie

do zobaczenia 

Justyna



7 komentarzy:

  1. Świetne kartki. Frywolitkowe kwiatki na kartce tworzą niesamowitą łączkę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne. Te frywolitkowe kwiatuszki na cudnym papierze wyglądają pięknie.
    Ja czekam, aż ten sklep powstanie gdzieś u mnie i nie mogę się doczekać.
    Markery alkoholowe mają dosyć dobrej jakości, Dużo, dużo tańsze niż te znane. Mam i chwalę:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki są piękne. Myślę, że Ania je zaliczy, mimo iż mało tej zieleni. Mnie zachwycają. Pozdrawiam i serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kartki ,te frywolitkowe kwiatki pię knie zdobią kartkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki, a frywolitkowe kwiatki zachwycają)

    OdpowiedzUsuń
  6. Frywolitkowa kwiecista łąka jest zjawiskowa :) Słonecznik także pełen uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko piękne kartki, choć jak zwykle frywolitka bardziej przyciąga uwagę;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń