piątek, 14 sierpnia 2020

Podróż w trzciny :-)

i gdziekolwiek indziej "zaczyna się od pierwszego kroku". Dlaczego w trzciny, bo tak nazywa się kolor kanwy, której użyłam do wyhaftowania kolejnego hasła we wspólnej zabawie "Abecadło z igły spadło"link. Bardzo mi się to hasło podoba, takie bardzo moje jest. Jak wiecie uwielbiam podróże i te małe i te duże, ale tę PODRÓŻ można potraktować przecież bardziej ogólnie i każdą zmianę w naszym życiu tak nazwać, więc… trzeba zrobić ten pierwszy krok :-)

To nie przedłużając pokazuję moją pracę. Dodam tylko, że haftowało się bardzo przyjemnie, głównie wieczorami gdy temperatura trochę się obniżała, a i cieszył mnie czas zakończonego remontu, więc mam nadzieję częściej tutaj bywać :-)



Tym razem postawiłam na odcienie zieleni, a tak wyglądały przymiarki ramkowe:


Jeszcze raz napiszę, piękny wzór, dla mnie to była sama przyjemność nad nim pracować. Dziękuję Olu, dziękuję Aniu


Wstawiam posta, jeszcze przed żabą, ale to już, już niedługo. Teraz pozostaje czekać na kolejny wzór, na pewno będzie kolejne cudo. 

To jeszcze baner zabawy:


i odnośnik, gdyby ktoś był zainteresowany kupnem wzorów wcześniejszych w szczytnym celu:

Na tym dzisiaj kończę, bardzo dziękuję, że pomimo mojej nieobecności nadal do mnie zaglądacie. 

pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia 

Justyna 

17 komentarzy:

  1. Prawdziwe to słowa wyszyłaś na tej trzcinie. Ach ten pierwszy krok, czasami tak ciężko go zrobić...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ukończyłaś, chyba jako pierwsza, bo jeszcze nie widziałam:)
    Podziwiam kolejne piękne Twoje dzieło, jak i Oli- jej projekty są fantastyczne:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, ramka idealnie pasuje. Jesteś szybsza tym razem ode mnie w haftowaniu kolejnego hasła, brawo Ty. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam. Idę szykować kawę na haftowanie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny haft i fajnie że oprawiłaś bo warto taki motywator mieć powieszony w domu :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam, że jest to chińskie przysłowie, ale z druguej strony jest to prawda tak uniwersalna, że powiedzenie to mogło zostać wymyślone niezależnie przed przedstawicieli różnych kultur. Wszyscy ci niezdecydowani w działaniach lub obawiający się przeciwności w realizacji nowych przedsięwzięć powinni sobie coś takiego powiesić w zasięgu wzroku. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne hasło i do wszystkiego pasuje.
    Pięknie wyhaftowane i ramka idealnie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mądre przesłanie, pięknie wyhaftowane i oprawione, Życzę Ci, wielu "pierwszych" kroków, abyś mogła podziwiać świat.Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne przesłanie w piękniej oprawie :) całość wygląda rewelacyjnie, kolor kanwy pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda!
    ale też i "najtrudniejszy pierwszy krok"
    a "każda droga prosta do pierwszego zakrętu "
    ;)
    nie, żebym siała jakiś defetyzm...;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Justyno żaba już działa, śmiało możesz podlinkować to cudo. Obrazek wyszedł przepiękny a na tej trzcinowej kanwie wygląd rewelacyjnie. Jestem nim zauroczona. Sama jeszcze nie mam nawet pomysłu na ten haft :-)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny hafcik w zieleniach i bardzo mądre słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Justynko wyszło. Kolor kanwy mnie zachwycił. Zresztą ta zieleń idealna. Miałaś dobry pomysł. Jak zwykle zresztą. U mnie nawet pomysłu brak. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne i bardzo prawdziwe motto. Ślicznie zaprojektowany haft, bardzo ładnie wygląda w rameczce :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny cytat i jakże prawdziwy:-)
    Piękna oprawa i to fantastyczne wykonanie zachwyca, a słowom dodaje mocy. Brawo! Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa nazwa kanwy :) obrazek sliczny !!! I nawet niebieski sie nie gryzie z ta zielenią :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna wersja kolorystyczna tego haftu. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń