piątek, 18 stycznia 2019

Domowe przedszkole :-)

Witam
W poprzedni piątek umówiłyśmy się z Sąsiadką moją Dorotą, na warsztaty do których nas zwyczajowo motywuje Ania, ze swoimi zabawami kartkowymi. Tak było i teraz, ale ta sama Ania podesłała linka do Agateriowego "live" gdzie Agata pokazała fajne wykorzystanie embosingu. Postanowiłyśmy wypróbować, bo wspólnie mamy wszystkie potrzebne sprzęty, czyli współpraca sąsiedzka, albo jak mówi Mąż Dorotki "Domowe Przedszkole". Tym razem była to mokra robota, ale przy użyciu papieru akwarelowego, masek, szablonów, pasty, pudrów i embossingu wyszły całkiem fajne bazy. Jedna z nich została od razu wykorzystana i powstała kartka, według Aninych wytycznych w kolorach: żółtym-zielonym-brązowym i oczywiście z fauną :-)



Powiem Wam, że chyba bym sama takiej kartki nie wymyśliła, ale jest bardzo ciekawa. Na akwarelowo zmalowanej bazie, ostemplowany fragment wianuszka, do tego listki według tej samej akwarelowo-stemplowej zasady, ptaszek, gatunku nieznanego, ale z założenia z rodziny kurczakowatych :-) w domu dołożony napis i sznurek. Jest kartka i bardzo mi się podoba :-))))


a Dorotka ma bardzo podobną i też ją pokazała u siebie LINK. Zamieszczam zdjęcie warsztatowe, chociaż wyszło bardzo "tak sobie"


A i do tego te dodatkowe bazy:


Trochę popłynęłyśmy, ale zabawa przednia. A najbardziej mi się podobała zrobiona na samym końcu, kiedy na pytanie Doroty "to jakie kolory robimy" stwierdziłam, że "od czapy" i połączyłyśmy błękity z fioletem :-) Były to rzeczywiście bardzo nierealistyczne kolory zwłaszcza, że miały trafić na kartkę ze słonecznikiem, więc czy ktoś widział fioletowy słonecznik?
Oczywiście nie wytrzymałam i już w domu zrobiłam kartki słonecznikowe do końca. Na początek ta "wydumana" na oparach akwareli :-)


i ta bardziej naturalna:


Przyznam, że całą robotę robi tutaj przepiękny wykrojnik, ale baza także się przyczynia do efektu na kartce :-)


No bardzo mi się podobają. Dzięki Dorotko za piękne scrapki i inspirację :-)
A poniżej zdjęcia baz, które pozostały do wykorzystania:




Zdjęcie z ptaszkiem zgłaszam oczywiście do zabawy u ANI:


bo słoneczniki to się raczej nie łapią :-( chociażby dlatego, że nie mają fauny. Hmm, mogłam zaczekać do przyszłego miesiąc ba tam ma być flora, a słonecznik nią niewątpliwie jest :-) Nic to, jestem niecierpliwa i chciałam Wam się pochwalić i już. 

Dobrze, już nie gadam, bo i tak post wyszedł dość długi. Kończę więc, pozdrawiam wszystkich zaglądających bardzo serdecznie, dziękuję za każde miłe słowo pozostawione u mnie

a teraz mówię już do zobaczenia 

Justyna 



13 komentarzy:

  1. No masz druga.. ledwo skończyłam u Dorotki pisać a tu bach .. druga taka sama kartka, myślałam że za dużo grzańca wypiłam :-)ALe jak się dobrze poprzyglądałam to jednak nieco inna . Co nie zmienia faktu jest świetna tak jak i Dorotki. Bazy Wam wyszły zjawiskowe a już te dwie kartki ze słonecznikiem .. no po prostu cudo. Justynko jestem nimi zachwycona. Mów co chcesz to jest doskonałe połączenie bazy i wykrojnika.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne bazy wynikiem świetnej współpracy, a że baza, to podstawa i od niej tak wiele zależy, to i cudne kartki powstały. Wszystkie piękne, ale te słoneczniki ... ach, co tu gadać, zakochana w nich jestem. Brawo Wy! Ściskam bardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kartki są świetne, bardzo mi się podobają akwarelowe bazy i efekt końcowy. Wielkanocna z ptaszkiem bardzo wpada w oko, ale tym razem moją faworytką jest ta ze słonecznikiem w kolorach "od czapy" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No genialne bazy przygotowałyście- jednak przedszkole Wam służy ;D Justynko wszystkie kartki są mega, ale te słonecznikowe wręcz zachwycają,
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Te zielenie są cudne, tak przyjemne dla oka... zatęskniłam za wiosną... ach :)
    Akwarela wychodzi fantastycznie na tło do kartek... :) zdarzyło mi się też trochę próbować ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, to mało powiedziane, genialne CUDO . Kłaniam się bardzo nisko.Wasze warsztaty dały extra wyniki. Kartki z bazami i wykrojnikami są wspaniałe, Zatem pewnie powstanie jeszcze nie jedna taka wiosenna urocza karteczka. Podziwiam, podziwiam, podziwiami i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki i wszystkie bazy.Taka sąsiadka to skarb.
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczne są te bazy, nie mniej piękne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne kartki.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  10. A się rozpisala! 😀
    Fakt, to domowe przedszkole nam służy.
    No i jak dodałas alleluja to od razu kartka wyglada jak "kurczakowa" 😁

    OdpowiedzUsuń