czwartek, 15 listopada 2018

Różowa wstążeczka :-)

Witajcie :-)
Dzisiaj chciałabym Was zainteresować kolorem różowym. Zawsze mi się wydawało, że go nie lubię, bo nie podobają mi się przesłodzone klimaty, ale ….. lubię go gdy jest symbolem pięknej akcji, a mianowicie "świadomości raka piersi", a różowa wstążeczka ma nam Kobietom przypominać o konieczności badań profilaktycznych. Oczywistym jest, że taki "RÓŻ" lubię :-) Temat ten wywołały Dziewczyny z Klubu Twórczych Mam, ogłaszając na swoim blogu temat " Z różem" Trzeba było się więc przyłączyć. Początkowo myślałam, że zrobię "coś" z frywolitki, ale jakoś się nie składało, więc powstały - różowe kartki bożonarodzeniowe. Pomysł iście szalony, ale uważam że wyszło bardzo fajnie. Na początek kartka z wykorzystaniem scrapkowej bombki - dziękuję Dorotko :-)





Wykorzystałam oczywiście róż w bardziej stonowanych odcieniach i jak tak patrzę na to połączenie z ciemną czerwienią lub bordem, to jest to bardzo elegancki związek :-) Nieskromnie powiem, że bardzo mi się ta kartka podoba i obiecuję, że jeszcze się takie pojawią. Obiecałam "pracowym" koleżankom warsztaty, więc szykujcie się.

Na jednej różowej kartce jednak się nie skończyło, bo całkiem dla siebie niespodziewanie postanowiłam spróbować wylepić choinkę z samoprzylepnej kolorowej taśmy i … wyszło tak:




Szczerze mówiąc, dla mnie efekt zaskakujący, ale jak mówią słowa reklamy "ja to kupuję" :-))))

To może jeszcze taka aranżacja bożonarodzeniowa:-)



Więcej kartek w różu nie mam, więc pozostaje mi przypomnieć o przesłaniu dzisiejszego posta, całej akcji z "różową wstążeczką" w tle, przypomnianej przez KTM. Dziewczyny, Kobiety pamiętajmy o sobie. Badajmy się i róbmy to dla siebie i swoich najbliższych :-)


A jak jesteśmy przy zespołe Klubu Twórczych Mam to muszę się pochwalić, że moje czapki i kocyk grzejące dzieci ze szpitala w Bagandou w RCA (pokazywane TUTAJ) otrzymały pierwszą nagrodę w wyzwaniu "Ogrzej się". Jest mi niezmiernie miło, bardzo Wam dziękuję za docenienie mojej pracy i wysiłku - DZIĘKUJĘ BARDZO :-)



Tym miłym akcentem kończę, dziękuję że zaglądacie, zostawiacie tyle miłych słów w komentarzach i pozdrawiam bardzo serdecznie

do zobaczenia

Justyna

17 komentarzy:

  1. Różowe święta? Dla mnie bomb(k)a!
    Śliczne karteczki wyszły, a tak w ogóle to jestem miłośniczką różu, wbrew wszelkim stereotypom uważam, że jest to piękny kolor, a kojarzy mi się z ciepłem, radością, wolnością i fantazją:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko gratuluję I miejsca, jak najbardziej zasłuzone , bo czapeczki były urocze i na bardzo szczytny cel zrobione.
    A kartki w różu .. no co ja mogę powiedzieć. Pamiętam jak długo się wzbraniałaś przed ich robieniem . Teraz jest dumna , że mam swój malutki udział w Twoim scrapowaniu . Twój warsztat jest już bardzo profesjonalny a kartki jakie robisz są przepiękne . Mają swój klimat i kawałek Ciebie, Twojego stylu. Pomysł na choinkę z taśmy jest genialny i chyba sobie go zapamiętam . A różowy w połączeniu z bordowym i czerwonym wygląda rewelacyjnie !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy pierwszym wrażeniu róż nie kojarzy się ze świętami Bożego Narodzenia, ale wyjątkowe prace powstają właśnie dzięki łamaniu stereotypów :) Kartki bombowe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie TAK dla Twoich propozycji różu :) Ja, odkąd mam córeczkę, naprawdę pokochałam ten kolor ;) ;)
    Jedna i druga karteczka bardzo mi się podobają, i naprawdę nie dziwię się, że jesteś z nich zadowolona! :)
    Gratulacje! Widziałam już wyniki; powiem szczerze, że odkąd zamieściłaś swoją pracę na wyzwanie "ogrzej się" stawiałam, że będzie numerem jeden! :) :) Miejsce na podium w pełni zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko gratuluję nagrody,w pełni zasłużona :)
    Kolor różowy na kartkach bożonarodzeniowych,czemu nie ?,właśnie twoje kartki są przykładem że wspaniale wyglada,jest taki delikatny i kartki nie są przeładowanie,piękne są :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże Narodzenie i róż? Nie sądziłam, że to może się udać, a jednak :) Obie wyszły świetnie i bardzie mi się podobają (aż sama się dziwię, bo róż to nie mój kolor zupełnie).
    Gratuluję pierwszego miejsca, zdecydowanie zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję I miejsca. Zasłużenie:) Co do różu, to kto by się spodziewał, że te kolory tak będą do siebie pasowały.
    A jednak... i wyszło cudnie. A różowa wstążka to nasze świętowanie, bo jak juz coś, którąś z nas dopadnie, to czy chce czy nie pamięta zawsze o badaniach profilaktycznych i cyklicznych. Życzę zdrówka. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie z tym różem:)
    gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko gratuluje wygranej!!:)) Co do Twoich kartek to również "kupuje to" :)). Ja lubię różowy i w moich pracach jest go sporo więc różowe kartki skradły me serce :)) Jak widać przy umiejętnym połączeniu kolorów, kompozycji i dodatków nawet różowe święta mogą być wspaniałe i nastrojowe :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko gratuluję nagrody i słusznie!!
    Róż na B.N. nie bardzo to pasuje tak pomyślałam.
    Twoje świetnie się prezentują i jestem jak najbardziej
    za tym kolorem:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przede wszystkim gratuluję wygranej.Zachwycił mnie ten róż w świątecznej odsłonie, piękne kartki powstały. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne kartki. :D Rzadko widuję je w różu, twoje są idealnie kolorystycznie dobrane. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. może potrzebujesz parę skrapków na te warsztaty?
    może któraś warsztatowiczka załapie "wirusa"....
    było by fajnie jakby nam się drużyna powiększyła ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne karteczki. Gratuluję pierwszego miejsca w wyzwaniu! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej, śliczne kartki zrobiłaś, to już 2 w tym tyg kartka bożonarodzeniowa różowa :) nie przypuszczałam że ten kolor można wykorzystać do kartki na święta zimowe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czapeczki były ekstra!...a i karteczki rewelacja...własnie oglądam sobie wszystkie prace zgłoszone w tym wyzwaniu i to kolejny pomysł na karteczki świąteczne w różu...niebanalne! Wyszło super!
    Dzięki za udział w wyzwaniu w KTM

    OdpowiedzUsuń
  17. Czapeczki były cudne, wspaniały pomysł! A karteczki? Urocze, bardzo mi się podobają. Pozdrawiam i dziękuję za wspólną zabawę z KTM!

    OdpowiedzUsuń