niedziela, 2 września 2018

Ostatni weekend wakacji :-)

Witajcie :-)
Weekend i wakacje się kończą, ale czy kończy się lato, meteorolodzy twierdzą, że nie. Uczniowie, jednak pójdą jutro do szkoły, więc chyba jednak jesień. Ale czy szkoła to tylko tornister i książki?  Odpowiadam, że zdecydowanie NIE. A żeby to udowodnić postanowiłam wyposażyć dwie Małe Elegantki w torebki, w których zmieszczą się niezbędne damskie dodatki, a dodatkowo będą przypominać letnią beztroskę. Małe torebki z szydełkowych kwadratów, wg wzoru od Anabeli LINK. Pierwsza w soczysto zielonym kolorze:




a druga dla miłośniczki kotów:



Jest to wierne odwzorowanie pracy Anabeli, ale jej projekt tak bardzo mi się podoba, że nic nie zmieniałam.


Mam nadzieję, że torebki będą przypominać Dziewczynkom letnie chwile :-)
A ja uległam presji jesieni i zmieniłam wystrój mojego zakątka tarasowego na wersję wrzosową. Wyciągnęłam także dynie, które robiłam w zeszłym roku LINK i jeszcze odrobinę okrasiłam hortensjami :-)



a weekend był piękny, więc i frywolitki nie mogło zabraknąć:


Na tym kończę, pozdrawiam wszystkich zaglądających bardzo gorąco i kolorowo

do zobaczenia

Justyna


P.S.
I jeszcze winobluszcz, który już niedługo będzie w zupełnie innych barwach :-)


18 komentarzy:

  1. Ja tam na ekspresowe (jak zwykle;-)) wakacje dopiero za tydzień się wybieram, więc jesieni do wiadomości nie przyjmuję. A torebeczki sama bym chętnie ponosiła, chociaż wcale mała nie jestem, zielona ma super letni kolorek i tego się będę trzymać. Pozdrawiam, ciepłym letnim wieczorem:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne torebki! Chyba wyposażę pewną Małą Elegantkę w taką. A sobie może też zrobię. Wersja wrzosowa zakątka tarasowego piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne torebki! Letnie kolorki aż dodają wigoru. Na pewno dziewczynki są zadowolone z takiego prezentu.
    Ozdoby ogrodowe piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze torebki, te kolorki są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne obie i tak inne, choć forma i wzór ten sam:)
    Mała nie lubi nsić torebek, co mnie torebkomaniaczki mocno dziwi i jest niezrozumiałe;D

    Pięknie u Ciebie w ogrodzie Justynko- mój choć dwoje się i troje to wygląda jak po tornadzie.
    Miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne torebki obie, choć z osobistych względów kocia bardziej mnie za serce chwyta:-)
    Jesienny wystrój tarasu również szalenie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko cudne te torebusie, dla małej elegantki w sam raz. Energetyczne letnie kolorki jeszcze im dodają uroku. Jesienne dekoracje świetne.
    Pozdrawiam i dobrego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te torebki, obie prezentują się naprawdę pięknie, sama bym ponosiła :)
    Wrzosowy zakątek też super wygląda i przypomina o zbliżającej się jesieni - zresztą, czuć ją już w powietrzu :)
    Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, szczególnie ta zielona - kojarzy się z wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze torebki!
    Bardzo mi się podoba ten zakątek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne torebki i fajna jesienna aranżacja :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne wspomnienia lata, elegantki na pewno będą zachwycone. Jesienna aranżacja bardzo mi się podoba i nawet frywolitka w klimat się wpisuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Małe elegantki na pewno zachwycone! Wrzosy luuubię:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne torebeczki! I jaki ładny jesienny kącik... ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne torebki - niech służą jak najlepiej i przypominają o czasie, kiedy nie trzeba było nosić ciężkiego plecaka ;).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebki są po prostu prześliczne... :)
    Ach jak zazdroszczę takiego kawałka zieleni i możliwości wymiany kwiatowej dekoracji... marzy mi się takie siedzenie na zewnątrz przy ładnej pogodzie;) u mnie na czwartym piętrze takich atrakcji brak :) przyznam szczerze że ogródek to jedno z moich największych marzeń;)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń