czwartek, 20 sierpnia 2015

Ćwiczenia nigdy dosyć :-)

Witam!
Jak to miło, że znowu mogę się z Wami spotkać. Pomimo wakacyjnego czasu udało się wypleść "coś" frywolitkowego :-) To coś jest w temacie 17 już lekcji,  którą przygotowała dla nas Renia, czyli powtarzamy kółka odwrócone tzw. split rings i frywolitkowy sznurek czyli "josephinkę" Moja praca jest dość skromna, chociaż zamierzenia były większe, ale jest.
Przygotowałam czerwony komplet, tym razem bransoletkę i drobny wisiorek zawieszony na frywolnym sznurku. Z tym sznurkiem to zrobiłam kombinację, bo źle sobie wyliczyłam długość nitki i wyszedł za krótki, ale tu dołączyłam zapięcie, tu połączenie z koralikiem i jest chyba znośnie. W kółeczka wplotłam kulki jaspisu, które już używałam w innym komplecie (pokazywałam TUTAJ). Proszę bardzo oto mój komplet:
- na początek bransoletka



- a teraz wisiorek:



- i całość:


Miałam ogromny problem ze zdjęciami. Ten czerwony nie chciał się dać sfotografować, więc chyba najlepsze są te zdjęcia takie na zwyczajnym roboczym wręcz obrusie. Węzełki widać, kółeczka i sznurek jest, więc Renia chyba zaliczy :-)
To jeszcze baner naszej 17 lekcji


Na tym dzisiaj kończę, dziękuję za wasze uznanie w stosunku do mojej bransoletki z poprzedniego posta. Będę ja nosić dumnie. Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia :-)

Justyna


23 komentarze:

  1. pewnie że uzna, bo właściwie czemu nie, jak zadanie wykonane w 100 %? :)
    Justynko świetna bransoletka i piękny naszyjnik,fajnie wmontowałaś koraliki,
    a najważniejsze jest to że przygotowałaś następny wyjątkowy, frywolitkowy komplecik- nich sie dobrze nosi:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny frywolitkowy komplecik stworzyłaś, więc masz kolejny powód do dumy:) Oj, chyba będę musiała przejrzeć Wasz frywolitkowy kurs, bo jestem oczarowana Waszymi pracami. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor energetyczny! Śliczne supełki!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie kulki jaspisu były dziś ze mną na przejażdżce;) Kolejny prześliczny komplecik i ten perfekcyjny sznureczek, aż sobie westchnęłam;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy tworzysz :) Zazdroszczę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet, szczególnie naszyjnik mnie zauroczył:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplet, te kulki jaspisu bardzo fajnie wyglądają :) Ja też zwykle mam problem z uchwyceniem czerwieni na zdjęciach, coś w tym musi być :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na dumne noszenie zasługuje jak najbardziej - elegancka, ładna i wytworna.
    Udała Ci sie ta biżuteria.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo polubiłam frywolitkę w czerwieniach :) Bardzo wytworny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  10. Komplecik wyjątkowy z kulkami jaspisu. Można pozazdrościć.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze rok szkolny się nie zaczął, a Ty już przerabiasz 17 lekcję i jakie efekty ;) Ja stawiam szóstkę! Świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
  12. Te dwie czerwienie, frywolitka z kamieniem, ślicznie się razem prezentują. Zadanie Nr 17, jak wszystkie poprzednie, wykonane jest perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Justynko śliczny komplecik i wygląda, że jest ich wiecej bo kolorki są i czerwone i piękne rude:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy komplecik stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny komplet :) Zapraszam do mnie po wyróżnienie LBA :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wisiorek wręcz mnie urzekł :-)
    prosty i skromny a jaki uroczy

    też wreszcie się wykokosiłam z wyzwaniem :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny komplecik:) Podziwiam jak "wplatasz" koraliki w kółeczka frywolitki:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podglądam. Podziwiam. Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny komplet, mnie najbardziej urzekła bransoletka. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń