piątek, 29 października 2021

Nie takie złe te trójkąty :-)

Czyli krótka historia o tym jak początkowe obawy okazały się zupełnie niepotrzebne. A będzie oczywiście o kartkowej zabawie u Ani. Jakoś mnie ciągnęło do tych kartek już na początku miesiąca, ale podchodziłam do tych mapek z dużą rezerwą. Zdecudowanie rezerwa była większa do tej z trójkątami, więc ambitnie od niej zaczęłam. I wiecie, że nawet bardzo mi się ona spodobała i powstało aż trzy kartki, ale na żadnej nie ma ani brązowego, ani liścia. Bardzo proszę oto one :-)

Pierwsza z moją ulubioną  frywolną choineczką, która grała pierwsze skrzypce w poprzednim poście

Na drugiej także choinka, ale już tekturkowa

A trzecia, to ma pod górkę i nawet trochę śniegu w oczy, ale ostatecznie na pewno uda się dojechać na czas do domu :-)


I tak radośnie nastawiona, postanowiłam się pochylić nad drugą mapką, a tutaj ZONK. No nic mi nie pasowało, jakoś nie potrafiłam skomponować tych warstw. Może ja zbyt prosta kobieta jestem :-) 

Powstało jeszcze kilka kartek, ale nie będę tutaj teorii wypisywać, że pasują do mapki, więc tak po prostu je pokazuję, bo przecież kto mi zabroni kartki zrobić. 

Bardzo proszę, pierwsza z reniferami od sań Mikołaja, który się już na kartkę nie załapał, ale wierzcie jest i do grzecznych dzieci przyjdzie, ale tylko do tych grzecznych :-)

 Jak renifery, to i nasze rodzime sarny i jelenie, też muszą być (tak piszę bo nie wiem dokładnie który gatunek się załapał, a to przecież nie to samo)

No i na koniec skarpety przygotowane przez grzeczne dzieci :-)

Pomimo, iż nie udało się przygotować kartek do drugiej mapki, to i tak jestem zadowolona. Do Aninej zabawy zgłaszam moje trójkąty:

a mapki wyglądają tak:

plus baner zabawy

i w gratisie zdjęcie wszystkich kartek, które powstały w październiku :-)

Na dzisiaj to już wszystko. Dziękuję że zaglądacie, że zostawiacie miłe słowa.

Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia

Justyna 


13 komentarzy:

  1. Kartki mega piękne czy z trójkątami czy bez.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne,świetnie się wkomponowałaś w te trójkąty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sobie poradziłaś z mapkami i świetne kartki stworzyłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko cieszę się z tych trójkątów, wszak autorką tej mapki jest Twoja bliska koleżanka. Wszystkie wyszły super i wszystkie mi się szalenie podobają, zwłaszcza ta z frywolną choinką.
    Co do pozostałych kartek również są urocze, takie całkiem w Twoim stylu.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko niezła produkcja karteczek,jedna to piękniejsza :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się te z trójkątami. mają w sobie taką elegancję. Ciekawe czy to efekt oszczędności w kolorze, czy dodatków? W każdym bądź razie - śliczne. I inne też.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczki. Aż zaczynam zazdrościć,bo ja na razie muszę pauzować z wszelkim rękodziełem. Zaczynam gnuśnieć -(

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe karteczki :) takie bardzo "Twoje" - gustowne, i nieprzesadzone :) a ja w tej mapce z "trójkątami" zobaczyłam... gwiazdę ;) i tak zrobiłam u siebie - bo jakoś tych trójkątów nie mogłam "ugryźć"... Twoje spojrzenie pokazuje mi, że jednak da się "ugryźć" i że efekt może być bardzo interesujący! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Każda z twoich kartek zasługuje na podziw. Te same trójkąty a jednak każda kolejna z nimi kartka wygląda inaczej, zjawiskowo cudnie. Delikatnie, niepowtarzalnie , uroczo z tymi dodatkami. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że jesteś już przygotowana do zdalnego składania życzeń świątecznych ;). Pięknie to wymysliłaś. Najbardziej mi się podoba kartka z jeleniami.

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie skomponowane karteczki /piękniusia frywoliteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń