poniedziałek, 25 listopada 2019

Urlop w listopadzie :-)

Dzień dobry :-)
Witajcie, po dłuższej przerwie. Nie było mnie chwilę na blogu, ale mam usprawiedliwienie :-) Byłam na urlopie. Tak wyszło, że jeszcze w styczniu pojawiła się możliwość kupienia tanich biletów na drugi koniec świata i się zdecydowałam. A że termin był listopadowy, to pomyślałam, że dobrze się składa, żeby sobie taką odmianę od słotnego miesiąca zrobić :-) Dzisiaj wiele więcej nie napiszę, może na koniec zdradzę gdzie byłam. Zresztą osoby podglądające mnie na Instagramie już to wiedzą.  Jak się trochę "ogarnę" to postaram się przygotować krótką relację, bo było SUPER :-)

Dzisiaj chciałabym pokazać kartki, które powstały jeszcze przed wyjazdem, w ramach zabawy u Ani, gdzie ma być paleta kolorów i ramka :-)  Nie przedłużając, po prostu je zaprezentuję. W pierwszej wykorzystałam ramkę zrobioną na szydełku, gdzie jako podstawę wykorzystałam kółko ze starej bransoletki :-)



W sumie to wiele na niej nie ma, bo poza ramką, zembossowana tekturka i napis, ale mnie się taka bardzo podoba. Mam jeszcze jedne takie rękawiczki, to może inną wersję kolorystyczną przygotuję …. może?

A druga kartka powstała na sąsiedzkich warsztatach u Doroty, gdzie testowałyśmy nowy wykrojnik, to ta ramka w tle. Nie jest go łatwo wykorzystać. 
U mnie prezentuje się następująco: 



Aniołek w mojej ulubionej palecie czyli w błękitach. Chciałam mu jeszcze włosy zrobić niebieskie, ale mi Dorota "zabroniła" :-) Niemniej jednak niebieskie włosy są wycięte i przechowywane w moich "przydasiach" więc może jeszcze kiedyś wykorzystam :-)

Teraz jeszcze zdjęcia rodzinne dla ANI:



i baner zabawy:

A na koniec jeszcze obiecane zdjęcie z urlopu, takie z tych spektakularnych:


Zapewniam, że nie jest to zdjęcie z folderu, tylko moje własne, bo w Machu Picchu jest tak pięknie, że w zasadzie można zamknąć oczy i zdjęcia robić w ciemno a i tak będą super :-)

Teraz mogę Was już serdecznie pozdrowić, zapewnić że wkrótce wrócę, mówię więc do zobaczenia i lecę robić kolejne pranie :-)

Justyna

20 komentarzy:

  1. Justynko cieszę się, że urlop Ci się udał i szczęśliwie wróciłaś do kraju. Akumulatorki naładowane na pewno przetrwają zimę :-)Zdjęcie niesamowite !
    A kartki jak zwykle u Ciebie cudne są. Ta szydełkowa rameczka bardzo mi się podoba. Wykrojnikowa kartka również jest rewelacyjna , te Aniołek wygląda pięknie.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, super wyprawa! A karteczki śliczne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze super karteczki, ta z aniołkiem ma w sobie to coś :)
    Wrażenia z urlopu podglądałam już na instagramie, ale oczywiście z chęcią zobaczę (i poczytam) więcej :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna wyprawa! Zawsze marzyłam o tym miejscu na końcu świata:)
    Karteczki urocze, delikatne.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śledzę na Insta, więc wiem - fantastyczne wakacje:-)
    A karteczki prześliczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne karteczki Justynko,ten aniołek jest uroczy :)
    Widzę że wczasy miałaś wspaniałe,to zdjęcie już jest zjawiskowe,a co dopiero widzieć to na własne oczy !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. od końca.... mogę tylko pozazdraszczać! ;)
    Niesamowite miejsce!

    A niebieski aniołek jest już wystarczająco niebieski, żeby mu jeszcze niebieskie włosy fundować, wystarczy tych "niebiesiech" ;)
    odnoszę wrażenie, że zrekompensowałaś sobie niebieskie włosy niebieskimi rękawiczkami ;)
    Do zobaczenia na kolejnych domowych warsztatach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki, myślę, że sugestia Doroty trafna, ciekawe jak pasowałoby aniołkowi rude włosy ;-) A wycieczka, aż dech zapiera ...:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki świetne, ale urlopu to zazdroszczę ;) Przepiękne miejsce <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie wyszły wam te karteczki z super wykrojnikowymi rameczkami. Ta z rękawiczkami bardzo pomysłowa i niepowtarzalna. Ta z rameczką i Aniołkiem cudna.Oj juz sobie wyopbażam ile było tego dłubanka przy wykrojniku. Efekt świetny. Wycieczkę i piękne miejsca, które odwiedziłaś podglądałam na instagramie. Piękny urlop i wspaniałe wspomnienia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeci raz piszę komentarz, bo bloger coś strajkuje. Będzie więc krótko. Cieszę się , że wróciłaś z bagażem wrażeń i zrelaksowana. Karteczki świetne , takie Twoje, pełne prostoty, niebieskości i rękodzieła. Cała Ty. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak,tak ja również widziałam na Insta i tak w pierwszej chwili niedowierzałam,gdzie Cię Justynko wywiało tak daleko. Urlop miałaś wspaniały i wiem,że obrazów, które tam widziałaś nie zapomnisz nigdy w zyciu,pozazdrościć mogę tylko 😉
    Twoje karteczki są śliczne,a zasada im mniej tym lepiej - w Twoim wykonaniu sprawdziła się w 100 %
    Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego dnia 🌞😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Justynko świetne kartki przygotowałaś, szczególnie ta z szydełkową ramką- bardzo, bardzo mi się podoba:)
    Miłego weekendu życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne karteczki. Pomysł na szydełkową ramkę podkradnę bo strasznie mi się podoba;) Ziedzania takich miejsc tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, szczęka mi opadła na widok tego zdjęcia!!! :) jak cudownie, że mogłaś tam być - pozazdrościć tylko! :) :)
    Śliczne karteczki, rękawiczki w ramce bardzo mi się podobają - wybrałaś bardzo oryginalny wzór na zimową karteczkę, jeszcze takiej nie widziałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie to by wystarczył sam urlop w listopadzie i poczułabym się jak bym Machu Picchu zdobyła:-) Urlop miałaś cudowny, widać zasłużyłaś, a karteczki piękne i oczywiście bardzo pomysłowe, czyli nic nowego;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki :) a fotka z wakacji WOW :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne karteczki!!! A wyprawa dla mnie na koniec świata, była na pewno udana. Czekam na relację, bo zdjęcie przepiękne:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się, że wróciłaś cała i zdrowa. Wyobrażam sobie ile wrażeń ze sobą przywiozłaś. Wypoczęta stworzyłaś cudowne karteczki. Aniołek powala na kolana i nawet w tej kolorystyce jest niesamowity. Pozdrawiam cieplutko i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne kartki, fotka z wakacji rewelacja.

    OdpowiedzUsuń