wtorek, 29 października 2019

Część wspólna :-)

Dobry wieczór
Dzisiaj, z końcem miesiąca przychodzę aby pokazać Wam, tzw. część wspólną, albo motyw łączący. Powiecie co Ona znowu wykombinowała? A ja po prostu tak chciałam zagaić temat, że na koniec miesiąca wrzucam w jeden post prace do kilku zabaw i to jest ta część wspólna :-)
Na początek kartka, bo większość dzisiejszych prac to będą kartki, która powstała podczas mojego spontanicznego spotkania z Olą, o którym pisałam TUTAJ. Powstało wówczas w sumie 4 kartki, 2 Oli i 2 moje. Dzisiaj zaprezentuję ostatnią z nich:



W sumie nic nadzwyczajnego, kilka poskręcanych czerwono-pomarańczowo-żółtych kulek jarzębiny, na lekko oszronionej gałązce, ale mnie kartka bardzo się podoba i rzec by można, że jestem z niej dumna :-) inspiracją  było to zdjęcie na instagramie.
To może jeszcze zdjęcie rodzinne naszych kartek:


Fajnie tak powspominać :-)
Jarzębinowa kartka oczywiście trafia na zabawę u Ani, bo w tym miesiącu mamy listki, a z palety znajdziemy: biały, srebrny, żółty i czerwony.
A że mam jeszcze jedną kartkę w podobnej kolorystyce, a i liść się na niej znajdzie, choć jeden to łatwy do zauważenia, to a jakże dołączam i tę :-)




Tak, to jedna z prac, która powstała pod czujnym okiem Eli w Toruniu, ale nikt nie zabronił wstawiać prac, powstałych w trakcie warsztatów :-)
Bardzo proszę według wytycznych Szefowej, kolaż

 i baner zabawy LINK


A ponieważ zabaw mamy sporo, to chciałabym także kartki dołączyć do zabawy u Reni, gdzie w październiku króluje kolor RUDY, więc i moje prace "chyba" spełniają to bardzo ogólne wymaganie LINK


A jeżeli jesteśmy już w temacie Reni, to także właśnie z jej inspiracji szydełkuję płaszczyk z babcinych kwadratów. Renia, właśnie dzisiaj pokazała pracę skończoną, ale ja jestem niestety mniej zaawansowana, chociaż kwadratów przybywa i nawet odbyła się próba łączenia :-)


to do końca jeszcze daleko, ale czas nie chce się rozciągnąć i …. mam właśnie tyle.

Na zakończenie tego już dość długiego posta, jeszcze praca dla XGalaktyki w temacie Choinka 2019. Powstał mały hafcik, taki trochę żartobliwy, który zagościł na kartce :-)



Myślę, ża nawet jak ktoś ma arachnofobię, to nie może się nie uśmiechnąć akurat do tego Pajączka :-)


to jeszcze baner zabawy:


i uff, to tyle. Flamingi Wam podaruję, bo to do 10 listopada. Więcej części wspólnych na dzisiaj nie mam :-)

Kończę więc, pozdrawiam serdecznie wszystkich, którzy dotrwali do końca, bardzo dziękuję, że zaglądacie, za każde pozostawione słowo - DZIĘKUJĘ BARDZO

a teraz mówię do zobaczenia

Justyna

26 komentarzy:

  1. Przepiękne karteczki, śliczna ta jarzębina! A pajączek jaki fajny, ciekawa kartka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe karteczki hurcik:) w twoim wykonaniu piękne dzieła wychodzą :)
    z pajączkiem cudniasta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki są przepiękne, w ogóle wszystkie prace perfekcyjnie skomponowane i wykonane:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No piękne są te "części wspólne" kwadraciki babuni perfekcyjne , wiem bo widziałam na żywo jak powstają. Będzie cudny płaszczyk.
    Hafcik z pajączkiem rewelacyjny a jego oprawa jest genialna To okienko i papier w domki są cudne.
    A kartki na moja zabawę zachwyciły mnie najbardziej. Pomysł i wykonanie tej jarzębinki extra.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie u ciebie! Quillingowe karteczki w Twoim wydaniu mnie zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta jarzębina jest obłędna :) i to pod każdym względem - kolorów, kompozycji, wykonania... ma w sobie "to coś" :) i... w sumie wszystkie karteczki ze zdjęcia rodzinnego mają "to coś" - wszystko jest na swoim miejscu, doskonale dobrane... :)
    Pajączek jest bardzo zabawny, i bardzo oryginalny :) :D
    Powodzenia przy szydełkowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie kartki są piękne, bardzo mi się podobają.
    Niech szydełkowanie dobrze idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pajączek mnie "kupił"!
    chyba popełnię :))))

    a i reszta jesieni zacna

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne prace Justynko .Szczególnie podobają mi się qullingowe karteczki Jesienny liść jest cudny !
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki jak marzenie! Przecudne są:-)
    Płaszczyk też zaraz będzie skończony, bo kwadratów już całkiem sporo:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynko, jarzębinowa kartka jest niezwykle piękna. Liść zachwyca! I barwami, i wykonaniem. Okienko z pająkiem - rewelacja! Same cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczka z jarzębiną dosłownie powala - zdecydowanie ma w sobie "to coś" i po komentarzach widzę, że nie tylko ja jestem nią oczarowana :) Liść wygląda niezwykle misternie, a najbardziej mnie zaciekawił płaszczyk - super kolorystyka, na pewno będzie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie też jarzębinowa najpiękniejsza. Raźniej mi, że nie tylko ja jestem dopiero na wczesnym etapie łączenia kwadracików płaszczykowych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne karteczki!!! Robią wielkie wrażenie!
    Kwadraty szydełkowe zapowiadają oryginalne wdzianko, trzymam kciuki za dalsze tworzenie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Iloczyn Twoich zbiorów (czyli po matematycznemu część wspólna) pięknie się prezentuje. Przy jarzębince tak jakoś cieplej mi się na serduchu zrobiło, przy listku właściwie też bo i on wspolny stół przypomina😉 A pajączek jest przesympatyczny i bardzo mi się podoba pomysł z okienkiem. Pozdrawiam🙂

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały zbiór rękodzielniczych cudów. Justyś jarzębinki są mega, pajączek przesympatyczny choć w naturze to ja pająków raczej unikam. Płaszczyk z babcinych kwadratów powolutku się ukończy. Byle spokojnie acz, wytrwale do przodu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj podziałąłaś Justynko, z wielkim talentem i rozmachem. Piękne wszystko, ale najbardziej to chyba te jarzębinki w oko mi wpadły. Widzę, że chyba szybciej niż ja w sweterku paradować będziesz, ale przecież ty szydełko inaczej i pewniej trzymasz😉. Piękne zdjęcia.Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  18. No i ne wiem od czego zacząć- wszystkie prace piękne:) ale najbardziej zachwyciły mnie quillingowe kartki- jarzębinka MEGA! ale i pajączek jest przesłodki. Co do kwadratów, to spokojnie, masz kolory raczej wiosenno letnie- zdążysz:) Dziękuje że pamiętałaś o zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pełna podziwu i wprost zachwycona karteczkami !!!
    W ich prostocie zawarte jest całe piękno,które mnie chwyciło za ❤.
    Te "kręciołki" naprawdę są obłędne.Wszystko przemyślane i gustowne 🤗🤗🤗 brawo!!!
    Płaszczyk już ciekawie się zapowiada,a swiateczna karteczka z haftowanym pająkiem rewelacyjna.
    Serdecznie pozdrawiam Justynko 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Karteczki z ,,kręciołkami " bardzo ładne.
    Kolory to nasz złota jesień. Szkoda, że już się skończyła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Masowa produkcja najwyższego gatunku.
    Wszystko co pokazałaś jest naprawdę piekne i wyjątkowe !
    Jarzębinki cudowne a w pajączku straszliwym..zakochałam się od pierwszego wejrzenia :D
    Pozdrawiam słonecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne i bardzo pomysłowe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest co podziwiać Justynko :)
    Karteczki subtelne i niesamowite ,delikatnie ozdobione..elegancja !
    Hafcik z pająkiem ,cudo :)
    Uściski cieplutkie 😊😘

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne prace, urzekły mnie zwłaszcza quillingowe karteczki :) Sto procent jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super quillingowe kartki i fajny haft :-).

    OdpowiedzUsuń