czwartek, 20 marca 2014

Promocja blogów handmade i WIOSNA

Witam!
Na blogu Handmade-kursy, wzory, tutoriale prowadząca Ilona ogłosiła konkurs na "Najlepszy nowy blog" - DZIĘKUJEMY :-) Postanowiłam się zgłosić, na pewno skusiły mnie kryteria, które jeszcze spełniam (do 50 obserwatorów i staż krótszy niż rok). Wiem, że wiele muszę się jeszcze nauczyć, że wiele jeszcze przede mną, ale chciałabym jednak spróbować i trochę się przy okazji wypromować. Termin zgłaszania blogów mija 27.03.2014, zaglądnijcie tam, można poznać wiele ciekawych Osób i ich blogi, a od 28.03.2014 przez 4 dni będzie głosowanie. Zagłosujcie tak jak serce Wam podpowie.

Na koniec chciałam jeszcze pokazać mój wiosenny wianek, bo przecież dziś pierwszy dzień astronomicznej wiosny. 




Na dziś kończę i pozdrawiam, pamiętajcie KONKURS



9 komentarzy:

  1. Wianuszek bardzo energetyczny! Życzę wygranej w konkursie! Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesoły ,wiosenny,aż miło popatrzeć;)Moim oczom takie wesołe widoczki są potrzebne,bo do nas wiosna chyba idzie okrężną drogą;((
    Cieszę się że jesteś w konkursie,życzę Ci oczywiście powodzonka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te Twoje włóczkowe prace i nie tylko. Fajnie że się zgłosiłaś do konkursu. Ja się już niestety nie załapałam , mimo , że mój blog powstał raptem 28 listopada 2013. Ale jakoś udało mi się trochę wypromować i mam już 70 Obserwatorów.. Zapraszam na moje drugie candy które lada moment się zakończy
    http://iwanna59.blogspot.com/2014/03/candy-licznik-10000.html
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w głosowaniu .

    OdpowiedzUsuń
  4. Sympatyczny wianuszek :) Zyczę powodzenia w konkursie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wianek fantastyczny, a ten ptaszor - BOMBA!!!
    I masz mój głos :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana to dzięki Tobie skusiłam się na konkurs - widzę że już przekroczyłaś magiczną 50 obserwatorów :) dobrze,że szybciutko się zgłosiłaś - życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wianuszek trafił do katalogu "moje inspiracje" :)

    OdpowiedzUsuń