środa, 15 kwietnia 2020

Miłość w czasie zarazy

nie jest łatwa, bo to izolować się trzeba, a zaraza może nastać na różnym etapie tej miłości. Nie musi to być wtedy gdy już wspólne stadło założone. I co wtedy? Pozostają różne sposoby łączności, zwłaszcza gdy się trafi jeszcze jakaś zamknięta granica pomiędzy :-) Ale przecież miłość, zauroczenie, czy po prostu przyjaźń to zawsze pozytywne uczucie i trzeba go pielęgnować i nim się cieszyć, nawet gdy nastanie w czas zarazy :-) Takie przemyślenia mam dzisiaj, a że nie bardzo umiem się wyrazić słowami to przygotowałam drobne rękodzieło, czyli kartki. Tym razem nie będzie to frywolitka, miłość moja wielka, albo nawet WIELKA :-) W tym miesiącu w zabawie u Ani króluje kolor czerwony i serce. Jest jeszcze tulipan, ale …. o tym na razie sza ;-) Wykorzystałam więc Aniną inspirację i zaczynamy z wyrażaniem tej miłości, czyli kartka "believe" co oznacza wierzyć, uwierzyć, więc pozostaje po prostu uwierzyć w tę miłość :-)


Serca, serca i jeszcze raz serca, różnej wielkości i kolorów, bo przecież miłość niejedno ma imię, czasem krwistoczerwone, czasem niewinne jak biel, a czasem craftowe jak zwykłe/niezwykłe życie :-)
A żeby tak jeszcze dodatkowego znaczenia nadać, to wystarczy z tego angielskiego słowa wykreślić literkę "e" i zostanie "belive" co oznacza wkrótce, niebawem, czyli …..


Ale przecież może się zdarzyć, że zaraza będzie przeszkodą i będzie … "The End"


ale przecież koniec niekoniecznie musi dotyczyć miłości, może to być koniec zarazy?



Poza tym "coś się kończy, coś się zaczyna" więc znowu mamy wiele różnych serc, różnej wielkości, bo i miłości są różnie silne, czy wytrwałe?

Ale przecież może się tak zdarzyć, że jednak ta miłość pomimo przeszkód sięgnie gwiazd :-)


Z reguły jednak nie jest tak, że droga do tych gwiazd jest idealnie prosta, a wręcz odwrotnie trzeba różne przeszkody pokonać, a może nawet zawalczyć  - patrz to serce z kratami, a może nawet kolcami.



a jak już się uda, to można sobie pozwolić na trochę nieuczesanych lub wręcz rozczochranych myśli :-)


Takie to mamy czasy zarazy, a każdy nawet ja, musi sobie w nich radzić jak umie, a pasja zawsze w tym pomaga :-)

with a special dedication to E… from Artist 

pozdrawiam serdecznie

Justyna

P.S.
Aniu, nie wstawiam banera i kolażu, bo ciąg dalszy nastąpi :-)
A i oczywiście zachęcam do przeczytania wspaniałej książki Gabriela Marqueza właśnie pod tytułem "Miłość w czasach zarazy" chociaż w oryginale chodziło o cholerę, ale nie będziemy się drobiazgami przejmować ;-)

12 komentarzy:

  1. Piękne kartki i wzruszający tekst.
    Życie często testuje nasze uczucia, ale wychodzi najczęściej, że miłość potrafi przezwyciężyć najcięższe próby.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki. Czasy jakie mamy rzeczywiście są próbą dla wielu uczuć. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką "zarazę" z sercami to ja uwielbiam. Każda karteczka piękna, rewelacyjna, dopracowana w kaźdym szczególe. Cudne!!! Całość okrasiłaś wspaniałym tekstem. Brawo. Pozdrawiam serdecznosci posyłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki i podnoszący na duchu wpis. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam w nocy te kartki i jestem nimi zachwycona, ale przede wszystkim jestem zachwycona Twoja interpretacją. Brawo Justynko dla mnie jest bomba!! Ten wykrojnik w serca jest genialny !!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny tekst o miłości i jej wielu odsłonach. Kartki cudne, oryginalne i takie Twoje.Podobają mi się Twoje rozczochrane myśli.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki. I świetne słowa!

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacja! wszystkie są urocze i mają to coś, ale pierwsza jest wyjątkowo urocza! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko to taka nasza cholera, wiec książka jak najbardziej na czasie, choć zupełnie inny czas opisuje:) Piękne kartki, bardzo różnorodne, choć tematyka ta sama. Piękne kompozycje:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. ale się zadumałam....

    Zapewne obecne czasy bardzie skłaniają do zadumy...
    niewątpliwie do zadawania pytań , gorzej z odpowiedziami...

    Za Tolkienem: ( wolne tłumaczenie) "nie mamy wpływu na to w jakich czasach się urodziliśmy ale mamy wpływ na to co zrobimy z danym nam czasem..."

    Serduszka piękne!

    Na warsztaty zapraszam w nast tygodniu, jeśli wola ;)


    OdpowiedzUsuń
  11. FANTASTYCZNE karteczki :) każda ogromnie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe karteczki, ta ostatnia mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń