piątek, 7 grudnia 2018

Stała pod śniegiem :-)

Witajcie :-)
Znacie tę piosenkę na pewno

"Stała pod śniegiem panna zielona
Nikt prócz zająca/Aniołka nie kochał jej
Nadeszły święta i przyszła do nas
Pachnący gościu, prosimy wejdź!

Choinko piękna jak las,
Choinko zostań wśród nas!
Choinko piękna jak las,
Choinko zostań wśród nas!"


Każdy Przedszkolak śpiewał chyba tę piosenkę i tak jakoś mi się skojarzyła, jak usiadłam do pisania posta. A będzie w nim o pięknej choince, która najpierw leżała na stoisku podczas targów Art in Town. Taka była wciśnięta pomiędzy inne siostry, ale towarzyszyły jej piękne anioły i aniołki, ale potem wystąpiła w "Domowym Przedszkolu" na warsztatach u mojej sąsiadki Dorotki. Tak, tak kolejny raz się umówiłyśmy, żeby zrobić tym razem nie kartki, ale świąteczne ozdoby w technice mixmediowej. A że to "Domowe Przedszkole" jest to stwierdził mąż Doroty, który jednak dzielnie znosił zagarnięcie przez nas stołu i spożywanie obiadu na kanapie. Był bardzo wyrozumiały, za co mu bardzo dziękuję :-)))))
A wracając do tematu, to ozdabiałyśmy: Dorotka aniołka, a ja choinkę, stąd ten Aniołek w wariacji piosenkowej się pojawił. Oczywiście ja będę tylko o swoim pisać, więc już przechodzę do sedna. Skopiowałam pomysł inspiracyjny sklepu Artistiko (muszę przyznać, że mają bardzo udane kształty) i wykorzystałam dwie choinki.
Uwaga już nie gadam, tylko pokazuję :-)




Tak jak pisałam wcześniej dwie choinki, większa i mniejsza zamontowane z lekkim przesunięciem, do tego kwiaty z papieru od Dorotki, trochę faktury z gazy, szablonów i małe szyszki olchowe z mojego ogrodu:


wszystko trochę pobrudzone, pobielone, tak jak nam w sercu zagrało, a na koniec troszkę mikrokulek, pokochałam je od pierwszego wejrzenia:


nie wiem czy je dobrze widać, ale prezentują się zacnie, są także nie niektórych gałązkach :-)


no i oczywiście bardzo świąteczny napis :-) Muszę się przyznać, że jestem bardzo z tej pracy zadowolona, pewnie teraz niektóre rzeczy zrobiłabym inaczej, ale jak dla mnie jest SUPER. 
To macie jeszcze siłę na zdjęcia? Na pewno macie :-)


i ze światełkami :-)


Teraz choinka stoi na stole w salonie. Pewnie nie jest to jej miejsce docelowe, ale na razie cieszy moje oczy. Na koniec jeszcze zdjęcie rodzinno-warsztatowe :-)


i zmykam, bo piątek, piąteczek, piątunio i chcę złapać trochę, albo nawet więcej robótkowego czasu :-)

pozdrawiam bardzo serdecznie, do zobaczenia

Justyna

P.S. Jeszcze raz bardzo dziękuję Dorotko za super spędzony czas :-)


16 komentarzy:

  1. A mój Janioł na razie za odzwiernego robi bo wisi na drzwiach 😁
    I chyba u mnie zostanie. Dobrze mu u mnie.
    A jeszcze siostrzyczke mu dorobię ... będzie im raznuej. Nie wiem tylko czy zdaze z siostrzyczką w tym roku...
    Fajne bylo to nasze Domowe Przedszkole 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko,choinka świetna,super ją ozdobiłaś,nabrała blasku,piękne zdjęcia,fajnie mieć taką uzdolnioną sąsiadkę :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna dekoracja, z przyjemnością pooglądałam na zdjęciach wszystkie szczegóły :)
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! Bardzo ładna dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Choinkę już masz i co ważne nie opadnie, nawet do przyszłego roku;-) Pięknie ozdobiłyście te niepozorne deseczki, do takiego przedszkola to ja bym z przyjemnością dołączyła, tym bardziej, że mój anioł ciągle golutki. Szkoda, ze ta stolica tak daleko:-D Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko świetne te choineczki. Ja widziałam je na surowo nie myślałam , że takie cudo wyczarujesz. Domowego przedszkola z Dorotką to trochę zazdroszczę. No i Twoje zdjęcia .. cudne, perfekcyjne w świetnej scenerii a te z lampkami to już mistrzowskie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie sądziłam, że te choineczki tak przeuroczo będą wygladały po ozdobieniu. Anioł równiez świetnie sie prezentuje. Piękna dekoracja świąteczna. Sesja zdjęciowa rewelacyjna. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja nie wiedziałam, że to "Domowe Przedszkole" na takim wysokim poziomie jest. Prześlicznie. Świetnie wyszły z tym przesunięciem. Zabawa w mix media to sama przyjemność i jak pobudza wyobraźnię a ile daje możliwości. Bawcie się dalej dziewczyny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super, to dla mnie całkiem nowa technika i niewiele zrozumiałam z tekstu;-), ale jestem zachwycona tym co widać na zdjęciach, efekt końcowy prezentuje się zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ta Twoja zielona panna i z całą pewnością zostanie na dłużej.Wspaniałe spotkanie, a obiad na kanapie na pewno smakował wybornie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna ta choinka!!
    bardzo oryginalny nie tylko kształt ale i wykonanie- jestem nią zachwycona:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. zdolne jesteście :) choinka jest super, a na żywo na pewno jeszcze lepiej wygląda niż na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Choinka po prostu śliczna :)
    Chodziłam do przedszkola... ale tej piosenki... nie znam! :) albo może nie pamiętam ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak jak pisałaś u mnie - ten sam kształt, a sposobów na nadanie mu świątecznej oprawy całe mnóstwo :) Śliczne są Twoje choineczki :)

    OdpowiedzUsuń