piątek, 2 marca 2018

Kolory na wiosnę :-)

Z małym opóźnieniem, ale przedstawiam kolejny temat w naszym pięknym cyklu "Kocham frywolitkę". Jak zapewne się domyślacie, nie mogło nie być nawiązania czy to do zbliżającej się Wielkanocy, czy też do jakże wyczekiwanej wiosny :-) Będzie więc "na bogato" i proszę bardzo - temat na marzec 2018 to "Wielkanoc i wiosna w kolorach". A może zapytacie w jakich kolorach? otóż tak sobie wymyśliłam, że zależałoby mi, żeby w Waszych pracach w dowolnej ilości, ale znalazł się kolor żółty lub zielony, reszta to pełna dowolność. Ot taką mam w tym miesiącu faneberię. Wykorzystujemy wszystkie umiejętności, które już posiadamy i supłamy z ochotą :-)


To teraz czas na kilka pięknych inspiracji :-) kolory mogą być "nie nasze" ale będą to zdjęcia poglądowe:

 link

 link
pod tym linkiem znajdziecie film na YT z instrukcją i wzorem wykonania

 link

 link
na tym blogu znajdziecie wiele wielkanocnych inspiracji, często także z rozpisanymi wzorami

 link

a taki prościusieńki koszyk?

 link

 link

TUTAJ - wzór na owieczkę

i wiele, wiele innych, zwłaszcza, że jak ktoś zrobi np serwetkę do koszyka, to też zaliczymy, albo bransoletkę czy wisior, który założy przy wielkanocnym stole - to również. A chętni mogą sobie przypomnieć jakie prace wielkanocne powstawały w cyklu "Oswajanie frywolitki" TUTAJ i TUTAJ

Mam nadzieję, że temat się Wam spodoba, ale pamiętajcie o kolorach: żółty i zielony :-)
Na tym kończę, pozdrawiam wszystkich zaglądających i z niecierpliwością czekam na Wasze prace :-)

Justyna



17 komentarzy:

  1. wspaniałe te frywolitkowe tworki- ja niestety moge tylko zdjęcia poogladać....hahahaha..buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm..., to już właściwie coś mam:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super inspiracje, na pewno będzie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te inspiracje, wszystko bym najchętniej zrobiła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę, tyle tylko umiem powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie kolor żółty i zielony kojarzy się z Wielkanocą i wiosną której tak nie możemy się doczekać:)
    śliczne inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wiosenne inspiracje. Najbardziej podobają mi się kurki. A czy dam radę zrobić będę próbować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Temat świetny, tylko kolorowych kordonków nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł. Z chęcią obejrzę sobie prace wszystkich dziewczyn. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nawet idealną zieloną włóczkę, muszę tylko znaleźć jakiś ciekawy wzór. Obym się zmobilizowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Another exciting challenge :-) Just like last month's wish I could make ALL of them !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow niesamowite podziwiam i naprawdę nie wiem jak to się robi ale wygląda pięknie, szczególnie te ubranka na jajeczka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne inspiracje do nowego wiosennego tematu :) Może uda mi się coś wysupłać :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Happy Easter to all. Lovely challenge & fun contributions

    OdpowiedzUsuń
  15. Justynko dopiero teraz trafiłam na Twojego bloga �� super zabawa tylko mam pytanko jak wysłać Ci zdjęcie jajca bo mam jedno zielone ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na końcu posta jest taki niebieski przycisk, zwany przez nas "żabą" i po jego naciśnięciu otwiera się strona na której dodajesz link i wybierasz zdjęcie, które będzie widoczne . Cieszę śię, że do mnie trafiłaś :-) Witam serdecznie :-)

      Usuń
  16. Udało mi się. Dziękuje Justynko za miłą zabawę <3

    OdpowiedzUsuń