czwartek, 12 lipca 2018

Nareszcie deszcz :-)

Witam :-)
U nas nareszcie pada, deszcz jest bardzo potrzebny, chociaż troszkę przeszkadza w robieniu zdjęć :-) Ale przecież dla chcącego i między kropelkami się da, więc zrobiłam kilka fotek i chciałabym Wam je pokazać. To bardzo proszę, oto one:




To teraz już wszystko jasne :-) Zrobiłam komplet według klasycznego już wzoru Coriny Meyfeldt LINK. Koleżanka poprosiła mnie o dodatki biżuteryjne do sukienki w której miała iść na wesele. Termin był bardzo krótki, więc postawiłam na sprawdzony i w mojej ocenie dość efektowny wzór. Sukienka z motywami, bardzo zresztą modnymi w tym sezonie, roślinnymi:


Wydawało mi się, że wachlarze mogą także robić za liście egzotycznej rośliny, np palmy itp. Komplet bardzo się spodobał, co mnie niezmiernie cieszy :-)


To może jeszcze takie ujęcia z moimi eksperymentami z perspektywą :-)



Mam nadzieję, że i Wam się spodoba. Fajnie tak czasami wrócić do starych wzorów, bo takie wachlarze robiłam już w lipcu 2014 TUTAJ i TUTAJ, wow to już cztery lata. Nic to, chyba czas kończyć na dzisiaj :-)

pozdrawiam serdecznie


Justyna

24 komentarze:

  1. Przepiękny komplecik! Wachlarze są bardzo efektowne.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko cudne ten komplecik a do tej sukienki pasuje idealnie.
    Bardzo fajny jest ten wzorek w wachlarze.
    Pozdrawiam i miłego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno zrobił furorę!! Cudny komplecik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja kocham Twoją frywolitkę! Tak misterna i tak dopieszczona! :)
    U nas też deszcz był bardzo potrzebny i dopiero wczoraj dobrze popadało.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Przecudny frywolitkowy komplet :)
    Taka biżuteria to marzenie każdej kobiety !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet w pięknym kolorze :) A dodatkowo "struktura" wachlarzy sprawia, że nie sposób przejść obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny komplet i piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo efektowne wachlarzyki i w całości cudny komplecik. Podziwiam!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycający komplecik, ten kolor jest boski!
    Zdjęcia bardzo ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny komplet :) a te zdjęcia w deszczowej oprawie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny odcień zieleni. Praca cudownie misterna - jak to u Ciebie. Miłego weekendu:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ten wzór przygotowany, ale odłożyłam ( znowu;)
    Justynko piękny komplet przygotowałaś i świetnie wpasował się w całość.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastyczny komplecik! i idealnie wpasowuje się w klimat sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Prześliczny komplecik! 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, cudo :) aż zazdroszczę :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny komplecik i idealnie pasował do sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł, doskonale dobrany do sukienki. Super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham ten wzór, ta tonacja kolorystyczna kojarzy mi się z pobytem nad morzem, to chyba urlop masz już blisko

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie nadążam za tobą! No nie nadążam! ;)
    Ty chyba nie śpisz ...

    Od dawna mi sie ten wzór podoba...może kiedyś tez się tak naumiem... jak tylko odzwyczaję się od spania ;-P

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne robótki i we wspaniałych kolorach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny i bardzo oryginalny komplecik Justynko, wygląda fantastycznie. Cieplutko Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Robienie wachlarzyków wciąga :). W zieleni ciekawie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń