niedziela, 1 lipca 2018

Interlocking rings :-)

Witam serdecznie :-)
Rozpoczynamy piękny miesiąc lipiec. Pogoda za oknem trochę przeczy moim słowom, ale wierzę, że będzie dobrze. A jak dzisiaj pierwszy dzień miesiąca to i pewnie czekacie na kolejny temat w cyklu "Kochamy frywolitkę", a co to będzie to już zapewne poczytaliście w tytule. Tak, będziemy przeplatać kółeczka, supłać przenikające się kółka, czyli pomieszanie z poplątaniem :


poniżej znajdziecie kilka przydatnych linków i garść inspiracji:


- można zrobić sposobem Kathy: LINK część 1, LINK część 2
- albo według filmu od Caren (na jedno czółenko) LINK
- a TUTAJ sposób dla igłowców
- a TUTAJ Jon wszystko rozrysowała

Przeplatać można kółeczka także bardziej równolegle, w ostatnio dość modnym wzorze poniżej w wykonaniu monarch.jewelery LINK:



ale można i przeplatać kółeczka odwrócone:

 link

 LINK

powyżej zdjęcia zapożyczone od Muskaan z linkami do tutoriali i jeszcze TUTAJ

Bardzo ciekawie prezentuje się także kolejny sposób przeplatania kółeczek:


pokazany przez Teri LINK

A może przeplatane kółeczkowe elementy od Marilee (w linku dostępny opis wykonania)

 LINK


a i znalazłam jeszcze takie przeplatanie, pokazane przez guru frywolitki Georgię Seitz LINK



albo takie z małymi kółeczkami zastępującymi koraliki pokazane przez Ninettę LINK


opcji i możliwości jest wiele.
Mam nadzieję, że temat Wam się spodoba, a że mamy wakacje i czas wypoczynku to dorzucam drugą opcję, żeby Was nie przemęczać i można w tym miesiącu zgłosić każdą frywolną pracę byle by była w kolorze letniej łąki. Mogą być więc odcienie zieleni, ale i oczywiście kwiatowe, czyli wybieramy wśród chabrów, maków, rumianków, nawłoci i wielu, wielu innych :-)
To teraz już chyba czas na mnie, zostawiam Was z tematami i już oczami wyobraźni widzę tę burzę mózgów :-)

pozdrawiam serdecznie

Justyna

13 komentarzy:

  1. Właściwie to mogłabym wstawić tu taką uśmiechnięta buźkę, bo bardzo się ucieszyłam gdy zobaczyłam temat :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łatwo nie będzie, bo narazie mam pustkę w głowie, ale coś tam spróbuję zrobić:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O Mateńko !!! Justynko nazwa trudna do wypowiedzenie,a co dopiero zrobić coś podobnego 🙂
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja oczywiście jak bym po chińsku czytała , języka nie połamałam ale i tak nie wiem o co kaman :-) Co wcale nie będzie mi przeszkadzało podziwiać Wasze prace. Podoba mi się to coś zielono żółte.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko mie wiem co napisać. Temat świetny ale na tą chwile mam pustkę w glowie i brak pomysłu- ale coś wymyslę;) pozdrawiam cieplutko bo u nas jakby jesień zawitała

    OdpowiedzUsuń
  6. Nazwa brzmi groźnie, a wszystko wygląda tak przyjemnie :-)
    Ładny wzór od monarch.jewelery, bardzo elegancki.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już nie będę mówiła, że czas złapać za frywolitkę, bo jak tak mówię, to nic nie wychodzi z moich planów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko pięknie wygląda tylko jak to zrobić...
    Będę próbować może się uda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne inspiracje, więc na pewno powstaną piękne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  10. it will not be easy, because for now I have emptiness in my head, but I will try to do something :-) I greet warmly :-)

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się te przeplatanki.
    Inspiracje super!
    Zaczynam ćwiczyć dopiero dzisiaj i mam nadzieję, że uda mi się coś do końca miesiąca zrobić.
    Choćby drobiazgiem jakimś spróbuję zaliczyć lekcję. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są te przeplatanki, ale nie wiem czy się wyrobię kombinując 😉 Jakby co, to mogę zrobić pierścionki, które wciąż za mną chodzą, te z inspiracji bransoletką Monarch Jewerly 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie to ładne!
    te przeplatane kołeczka :)

    OdpowiedzUsuń