środa, 18 lipca 2018

Morskie opowieści :-)

Witajcie :-)
Ostatnio pisałam, że wreszcie pada deszcz i to dobrze dla roślinek, że sucho i że potrzeba. Teraz napiszę, że wody mamy pod dostatkiem i na razie wystarczy. A ponieważ tak zaczęłam od wodnych tematów, to gładko przejdę do większej wody, czyli morza, oceanu itp, czyli zaczynamy morskie opowieści :-) Ja jednak jestem, zwłaszcza ostatnio, monotematyczna i wszystko kojarzy mi się z frywolitką, więc i teraz tak będzie. Zobaczcie zresztą sami, czyż nie są to morskie fale z białymi grzywami na ich szczytach?




Wierzę, że i Wam się tak będzie kojarzył naszyjnik, który przygotowałam na prezent dla blogowej koleżanki, na spotkanie o który pisałam w poprzednim poście. Pierwszy raz sięgnęłam po taką formę wykorzystania frywolitki, ale efekt bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. W zasadzie to można by powiedzieć, że to takie frywolne korale. Wzór bardzo prosty (znaleziony TUTAJ), a zamiast koralików wykorzystałam tzw "sieczkę" kryształków, na którą zupełnie nie miałam pomysłu wcześniej, ale doczekała się i dobrze :-)



Korale mierzyłam tak, aby można było nosić jako dość długie, bądź owinąć dwukrotnie




Morski kolor kordonka Lizbeth i delikatność kryształków wymusiła na mnie dołożenie zdecydowanie morskich drobiazgów, więc do łańcuszka przy zapięciu dopięłam zaśniedziałe koło sterowe:


a na organzowym woreczku guzik z kotwicą:



A że w czerwcu w Szufladzie mamy właśnie taki morski temat z kotwicą w tle, to frywolne korale zostają tam wysłane :-)


Mam nadzieję, że naszyjnik się będzie dobrze nosił i będzie przypomnieniem mile spędzonych chwil :-) W zasadzie to powstał jeszcze drugi, ale o tym to może innym razem :-)

Teraz już grzecznie mówię do zobaczenia i lecę podrzucić linka żabie, bo termin do jutra :-)

pozdrawiam serdecznie

Justyna

24 komentarze:

  1. Bardzo ładny i ślicznie zapakowany:-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny naszyjnik, no i świetny pomysł na wykorzystanie sieczki, bardzo ciekawie wygląda i dodaje wiele oryginalności. A oprócz morskich fal, kojarzy mi się jeszcze z rafą koralową :)
    Pozdrawiam ciepło (u nas w tej chwili leje, więc wody też mamy pod dostatkiem) :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne połączenie, obdarowana na pewno jest bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas też ciągle dolewka:)) Chcemy słońce!! Twoje fale cudowne! Koraliki dobrze, że takie nieregularne, bo efekt super! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko cudny jest, morski jak najbardziej. Ech podziwiam niezmiennie Twoje frywolne prace.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się podoba bo ja niezmiennie jestem zachwycona frywolitką:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę jak fale. Piękny wzór, jak i kolor. Fantastyczny naszyjnik, zachwyca. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Jestem pod ogromnym wrażeniem! Podoba mi się wszystko! I kolor i wykorzystanie sieczki i ogólnie wykonana całość! Trwam w zachwycie, Justynko... <3 I pewnie swoje sieczki również tak wykorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiałam "naocznie";-), piękny naszyjnik, ale to już wiesz:-) A wzorek bardzo uniwersalny bo można poszaleć z tymi koralikami, w sumie to nawet nie muszą być koraliki... Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny naszyjnik.Dobry pomysł na wykorzystanie sieczki.
    Też mam sieczkę i trzymam, morze się na coś przyda. Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny naszyjnik i ten kolor jest cudny :)
    Powodzenia w wyzwaniu Ci życzę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niech sobie podziwiają i zazdraszczają a ja sobie ponoszę. Dziękuję. Jest cudny i pasuje do mojej garderoby jak ulał, dzisiaj jeszcze jedną sukienkę do niego zakupiłam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, nie chciałam narażać Cię na dodatkowe koszty :-) ale bardzo się cieszę, że się podoba :-) bardzo, bardzo :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  13. Wypisz wymaluj morska toń w Twoich frywolitkach, z kryształkami soli:-) Śliczny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Wam bardzo za docenienie mojej pracy, bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Raju jaki śliczny naszyjnik !!!
    A ten kolorek jest idealny, uwielbiam wszystko co morskie,taki mój mały bzik :) Pozdrawiam serdecznie,miłego weekendu 🙂

    OdpowiedzUsuń
  16. To zdecydowanie najpiękniejsza morska opowieść!
    Kolor jest boski! Sieczka czekała na swoje pięć minut i się doczekała najlepszej prezentacji z możliwych :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny naszyjnik!
    Też początkowo cieszyłam się z deszczu, ale gdy w końcu zaczęło nas zalewać to już nie było mi do śmiechu:(
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały naszyjnik w pięknym kolorku. Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny naszyjnik, dziękujemy za udział w wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny naszyjnik i taki delikatny, w sam raz na lato:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. za to ten ma świetny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń