poniedziałek, 2 lipca 2018

Podsumowanie podsumowań

Witajcie :-)
Dzisiaj czas na podsumowanie naszych decoupagowych cyklów. Podjęłyśmy decyzję, że czas zakończyć ten etap naszej przygody. Zaczęłyśmy wspólną naukę w marcu 2015 roku, czyli ponad dwa lata temu. Szmat czasu :-) aż mi się wierzyć nie chce, że tyle minęło miesięcy i wspólnych lekcji.
Z tego miejsca chciałabym bardzo serdecznie podziękować Reni, która wymyśliła ten temat, namówiła mnie do współpracy i prowadziła ze mną ten cykl :-)))))))
Kolejne podziękowania należą się także Wam, że byłyście z nami, że nam towarzyszyłyście, wspólnie się ucząc, bądź kibicując wiernie. Bez Was by się nie udało - DZIĘKUJEMY BAAAAARDZO.



Poniżej osoby które wzięły udział w naszych naukach :-)
Ania
ArtAleksandra
Ania z Sowiarni 
Marta DecuChic
Justynka z bloga "szydełkowo-sutaszowo"
PapierOlka
Honorata "Fioletowa Żyrafa"
Allienor
Justyna Bryla
Agnieszka
Tina
Asia
Gosia
Aldona
Beata
Jola
Agnieszka HagArt
Hania
Izabela
Kasia
Ewelina
Ola 
Anetta
Paulina
Kamila
Beva
Monika
Agatrix
Alicja
Gosia
Renik-art
Anitka
Hannas
Joanna Lewicka
Justynka "Trzeci pokój"
Telashe
Basia
Efka Raj
Danka M
Agatka Baran
Bogusia
Teresa Tessart
Aisha
Pawanna
Kamilka
pARTofMe
Natalia (czarodziejski pędzelek)
Erendis

Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam (gdyby się tak zdarzyło, to dajcie proszę znać w komentarzu to poprawię). Zdziwiłam się, że niektóre blogi już nie istnieją, albo są zablokowane. Chciałam także dodać, że są osoby które wzięły udział we wszystkich lekcjach i jest to nasza ANIA.
Łza mi się w oku zakręciła, więc przechodzę do podsumowania ostatniej lekcji, czyli RINGU.
Zaczynamy "jak zwykle" od zdjęcia rodzinnego:


a poniżej szczegóły:
Agatka Baran zrobiła wiosenny słoik:


Gosia piękne skrzyneczki, które pokazała w dwóch postach TUTAJ i TUTAJ




Ania zrobiła piękny różany zestaw:


Justynka przygotowała zakładki i przybornik:


Renia dała drugie życie starej komodzie:


Danusia ozdobiła szkło:


a ja wracając do korzeni ozdobiłam dno plecionej tacy:


I teraz to już nie wiem co napisać, jakoś mi się ten post nie klei. Napiszę więc jeszcze raz: dziękuję Dziewczyny za wspólną zabawę, pracę i czas - bardzo, bardzo dziękuję

pozdrawiam/pozdrawiamy serdecznie

Justyna i Renia


10 komentarzy:

  1. Justynko to były bardzo fajne dwa lata. Nauczyłam się z Wami sporo i gdyby nie te lekcje, pewnie nie poznałabym wielu technik z decoupage.
    Bardzo dziękuję za wspólny czas. Będę wracać do poszczególnych lekcji , gdyż bardzo mnie wciagnęła ta technika zdobienia. Buziaczki wielkie dla Ciebie i Reni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szmat czasu, ogrom pracy i kreatywności :) Z ogromną przyjemnością oglądałam Wasze zmagania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, różnorodne i kreatywne prace.
    Pozdrawiam Cię Justynko bardzo ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko i mnie się łezka zakręciła w oku, tyle czasu tyle nowych pomysłów. Dziękuję Wam za ten czas i za wszystkie lekcje. Będę wracać do nich jeszcze nie raz , bo to bardzo fajna technika. A wszystkie prace na finał są genialne i pokazują jaki potencjał mają dziewczyny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwa lata to faktycznie kawał czasu, robi wrażenie :) Mój udział był bardzo skromniutki, bo jakoś tak decu zeszło na dalszy plan, a zamiast tego zaczęło ciągnąć mnie do metalu, co poradzić :) Ale kibicowałam, oglądałam, bo zawsze było na co popatrzeć.
    pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemnie było podglądać Wasze prace - piękne i różnorodne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja dziękuje Tobie Justynko, ze podjęłaś się prowadzenia kolejnych lekcji:)
    Dziękuję również wszystkim tym Dziewczynom, które były z nami a Ani w szczególności:)
    świetne podsumowanie- bardzo je lubię, bo można zobaczyć rozpiętość interpretacji tematu
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. it was nice to look at your work - beautiful and varied :-)

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie!
    Wszystkie dałyście radę i "prowadzące" i uczestniczki.
    Dzielnie wam kibicowałam i was podglądałam.
    Naprawdę piękne rzeczy powstawały przez ten czas. :)

    OdpowiedzUsuń