czwartek, 2 czerwca 2016

Frywolny guzik - podsumowanie

Witajcie!

Czas na podsumowanie 26 lekcji nauki frywolitkowej koronki, do której dodawaliśmy guzik, albo guziki. Temat chyba się spodobał, bo powstały piękne frywolno-guzikowe prace. To żeby nie przedłużać na początek baner:


A poniżej możecie przyjrzeć się dokładniej każdej pracy, a każda piękna i niepowtarzalna:
- pierwsza zadanie odrobiła Anetta LINK


- następna była Ola LINK, która troszkę poeksperymentowała:


- Renia LINK przygotowała niecodzienną zakładkę:


- Tereska LINK wplotła i guzik i fragment zatrzasku:


- Madzia LINK zrobiła piękny wisior:


- Bożenka LINK również wisior


- Kazia LINK zrobiła energetyczne kolczyki:


- a ja poszłam na ilość LINK


 Zrobiło się pięknie, ale teraz już czas na kolejne zadania. Tym razem Renia pozwoliła nam się pobawić z ZOO LINK :-)

Teraz pozdrawiam już wszystkich zaglądających bardzo serdecznie i do zobaczenia

Justyna :-)

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajne prace:))ależ dziewczynki są kreatywne:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prace są super:) Aż zazdroszczę :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace powstały,zdolne z nas bestie! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i kto by pomyślała że guziki ma taki potencjał:D
    piękne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne guzikowo-frywolitkowa prace.

    OdpowiedzUsuń
  6. frywolitki są niesamowite, zazdraszczam umiejętności wykonywania ich

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne prace. Zawsze coś nowego można się nauczyć.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapitalne " abrakadabry:DDD" powstały- a tak je nazywam, bo z nitką mi nie po drodze :)) gratuluje dziewczynom kreatywności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba to wykorzystanie guzików, oj bardzo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. No i kto by pomyślał , że zwykły guzik opleciony frywolitka będzie ta świetnie wyglądał. Szczególnie spodobały mi sie wszystkie wisiorki, są genialne. Zdolniachy jesteście.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest czym na cieszyć oczka :) Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzieś wcięło mój komentarz, więc jeszcze raz - zdolne jesteśmy niesłychanie:)Pozdrawiam weekendowo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne prace i świetne podsumowanie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię elegancję i szyk, dlatego bardzo mnie zachwyciły !!! Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego weekendu ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie cacka!

    ja jeszcze ten guzik dopadnę i zaliczę zadanie w drugim semestrze ;-P

    OdpowiedzUsuń