sobota, 19 grudnia 2015

Rozświetlone, czyli 10 krok w decu :-)

Witam!
Wszyscy sprzątają, gotują, nie mają głowy do bloga, a ja będę wstawiać posty. Będę tak robić bo mam trochę świątecznych prac do pokazania, a po Świętach to już tak inaczej, chociaż i tak się pewnie zdarzy :-) Na początek jednak bardzo Wam dziękuję, za tak miłe komentarze pod poprzednim postem i złoconych, tudzież srebrzono-miedzianych bombkach - DZIĘKUJĘ BARDZO.
A teraz już przechodzę do tematu, a mianowicie pokażę co przygotowałam w 10 kroku decu (szczegóły TUTAJ). Temat wydawał się prosty, ale jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach :-) Zrobiłam kilka świeczek, nie ze wszystkich jestem zadowolona, ale po kolei.
Na początek zaczęłam robić świeczkę z Mikołajem, takim jak na deseczce pokazanej TUTAJ. Zostało mi kawałek serwetki więc przykleiłam dwa Mikołaje, jakieś choinki i .... niby fajnie, ale czegoś brakowało, obleciałam więc pastą strukturalną, co to śnieg miała udawać, dół i choinki i ..... znowu nie tak. Teraz było za dużo, co nawet potwierdził mój Syn. Pomyślałam, zmyję, ale ta pasta już trochę zastygła i zeszłaby razem z serwetką, ale tak się przyjrzałam i chyba taka ilość może być. Wyszło więc tak:


a tak wyglądają te nieszczęsne choinki, ze śniegiem:


górę potapowałam trochę farbą w kolorze ecru i całość mnie zdecydowanie zadowoliła :-)
To może jeszcze komplet z tabliczką:


Potem sięgnęłam po typowy Świąteczny motyw, czyli gwiazdę betlejemską - klasyka. Klasyka w wydaniu kulistym i walcowatym:



a tak razem:


I tutaj już nie szalałam, tylko jemiołowe kulki zaznaczyłam perełkami w płynie.

A na koniec jeszcze jedna świeca, gdzie użyłam perełek w płynie do zrobienia obwódek i chyba za dużo (brak wprawy) dałam i za szeroko mi się rozlało. Musi jednak już tak zostać:



Na koniec wszystkie świeczki razem:


Reasumując, praca dość łatwa, ale jak zawsze "diabeł tkwi w szczegółach".
To jeszcze baner naszego 10 kroku


Na tym kończę, nie przedłużam, pozdrawiam baaaardzo serdecznie

Justyna

26 komentarzy:

  1. Justynko świeczuszki świetne, wszystkie mi się podobają. Też próbowałam konturówka i pasta śniegową. Jak szybko położyłam tak szybko ,ścierałam. Ty sobie poradziłaś dużo lepiej. Ciekawa jestem którą metodą ozdabiałaś swoje świeczki ?
    Ja też mam jeszcze prac Świątecznych na min dwa posty , ale chyba wrzucę wszystko na raz, bo jak słusznie zauważyłaś po Świętach to już nie będzie to..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ozdabiałam, przy użyciu specjalnego kleju do świec. Napisali na nim, że nie przeszkadza w paleniu, zobaczymy jak się sprawdzi w użyciu.
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za pochwały :-)

      Usuń
  2. Mam nadzieję, ze spełnisz obietnicę i będziesz pokazywać swoje prace przedświąteczne! ( już zacieram ręce...:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Och jak pięknie! Masa pięknych prac stworzynych decu, zrobiłaś kawał świetnej roboty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne świeczki najbardziej do gustu przypadła mi ta z Mikołajem, jest po prostu super, ale pozostałe też śliczne :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądają Twoje świeczki
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądają Twoje świeczki
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne świeczki! Te kuliste podobają mi się najbardziej. Sam ich kształt jest wyjątkowo świąteczny bo w pierwszej chwili można je wziąć za bombki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko świetnie dałaś sobie radę z zadaniem, ja będę walczyła dzisiaj:)
    Najfajniejsze jest to że kilka osób robi to samo zadanie różnymi sposobami, ale każda świeczka wygląda pięknie:D
    pozdrawiam cieplutko i miłej niedzieli życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie marudź Justynko. Świeczki wyszły fantastycznie. Ozdobione konturówką są jeszcze bardziej świąteczne i dekoracyjne. Wszystkie napewno przydadzą się w te świeta. Zadanie zaliczone na szósteczkę. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha ha ha, ale się z Olą wczoraj zgrałyście; te same zadanie i ten sam mikołaj, ale każda praca ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie bardzo mi się podobają, ale najbardziej chyba ta pierwsza. Wcale nie jest za dużo pasty, przynajmniej nie ma deficytu śniegu (bo tego prawdziwego raczej w święta braknie). Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć tej pasty udało się zmyć, a ta reszta według mnie też jest ok, czyli trochę przypadku i się udało :-)
      Dziękuję :-)

      Usuń
  12. No tak, pokrewieństwo dusz:-)Tylko ja poszłam na łatwiznę i nie wycinałam, chociaż kiedy łączyłam ze sobą pasek serwetki też się trochę nagimnastykowałam. Wszystkie piękne i klimatyczne, najbardziej uwiodła mnie ta mała, okrągła. Mam nadzieje, że spełnią zadanie i "ogrzeją" nas świątecznie;) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie ozdobiłaś świeczki:) Wszystkie wyglądają cudnie, ta kulista - to moja faworytka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne świeczki - ja tez lubię dodatki do serwetki - aby coś się działo i też czasami efekt jest inny od zamierzonego :) a nie da się zetrzeć
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie świece piękne. Pierwszy zestaw jak dla mnie jest naj...
    Piękne serwetki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Komplecik z tabliczka wyglada bosko :))
    Wesołych Świat:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Komplecik z tabliczka wyglada bosko :))
    Wesołych Świat:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Ale cudne prace. Swieczki zachwycajce!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne. Klej faktycznie nie przeszkadza w paleniu się świeczek. Palą się tylko w środku,także bez obawy Mikołaj głowy nie straci :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Justyś nasza kochana rewelacyjne te prace,wszystko mi się podoba ,szczególnie pierwsza świece i ta z gwiazdą .
    Takie komplety mogą być wspaniałym prezentem bożonarodzeniowym ,bowyszły ślicznie .Idziesz jak burza z tym decu,jeszcze trochę i będziesz mistrzynią .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ile pięknych ozdób zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe, klimatyczne dekoracje :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. ale będzie klimat jak wszystkie zapłoną! :-D

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne świece i deseczka śliczna- super zestaw wyszedł mikołajowy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń