sobota, 26 grudnia 2015

Gwiazdki na Święta i po :-)

Witam!
Mam nadzieję, że świąteczny czas mija Wam w spokoju, zdrowiu i rodzinnej atmosferze. Dobrze, że w tym roku kalendarz zafundował nam dodatkowe wolne dni :-) a ponieważ nie wyrobiłam się z pokazywaniem wszystkich świątecznych prac, pozwalam sobie przedstawić je dzisiaj. Będą to gwiazdki, które powstały we wspólnej nauce makramy prowadzonej przez Asię (szczegóły TUTAJ).  Oczywiście najbardziej podobała mi się gwiazdka banerkowa, ale na początek postanowiłam jednak zrobić tę prostszą według kursu Ani Rudzkiej. Łatwa, prosta i przyjemna, a wyszła tak:


Nie mogłam sobie darować i musiałam spróbować jednak i tej trudniejszej (według TEGO kursu), która podoba mi się wyjątkowo. Jak już ją trochę oswoiłam, to okazuje się całkiem fajna do zrobienia, wymaga jednak cierpliwości, bo węzełków jest mnóstwo. Oto ona:



Nie jest zła, ale największy problem miałam ze zszyciem początku z końcem i nie wyszło mi zbyt estetycznie, ale jest. Postanowiłam jednak powtórzyć tę gwiazdkę, bo jak wiadomo ćwiczenie czyni .... itd. Zrobiłam tym razem w złocie "na bogato"



Ta jest już dużo lepsza, chociaż chyba nie do końca równo zaciągam węzełki, bo gwiazdki mają nierówne ramiona, ale zawsze można powiedzieć, że tak miało być :-) Z tej jestem zadowolona :-)
To może jeszcze zdjęcia wspólne:



To miał być koniec, ale jeszcze tuż przed Świętami, bo chyba 23 na podstawie TEGO kursu zrobiłam choinkę. To ta z posta z życzeniami. Bardzo mi się spodobała, więcej tam koralików niż makramy, ale praca bardzo przyjemna :-), a efekt ocieńcie sami


To wszystko, co przygotowałam na 7 już zadanie we wspólnej nauce makramy, proszę teraz baner:


Zdjęcia są takiej sobie jakości, ale szykujcie się, będzie lepiej :-) Otóż okazało się, że byłam grzeczna, a nawet chyba bardzo grzeczna bo Gwiazdeczka, tudzież Mikołaj, nie wiem bo za rękę nie złapałam, przyniósł mi zgodnie z moimi prośbami lampy do robienia zdjęć. Będę teraz się ćwiczyć w tej trudnej technice i już nie będzie można zwalić na brak sprzętu. Tych zdjęć już nie miałam jak powtórzyć, bo nie mam już wszystkich makramek, ale kolejne .... pożyjemy zobaczymy :-)
Pozdrawiam Was bardzo gorąco i jeszcze świątecznie, dziękuję za wszystkie życzenia i do zobaczenia wkrótce. Muszę się przecież jeszcze rozliczyć z naszego choinkowo-frywolitkowego zadania :-)
Buziaki

Justyna

20 komentarzy:

  1. Cudne gwiazdeczki i niezwykła choinka! I to cały czas jest makrama... Piękny prezent podrzucił Ci Mikołaj, już jestem ciekawa fotek z jego udziałem:))

    OdpowiedzUsuń
  2. No kochana gwiazdki wyszły Ci rewelacyjnie. Pięknie i równiutko. Nie widzę byś coś nie tak poczyniła. Gratulacje. Ciekawa jestem Twoich zdjęc. Zazdroszcze prezentu. Musiałaś byc baaardzo grzeczna. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne gwiazdki, a ta złota "na bogato" najlepsza, cudnie się mieni :) Udanej końcówki Świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne gwiazdeczki!
    Wesołych, ciepłych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe i oryginalne makramowe ozdoby! Chyba najbardziej mi się podobają te pięcioramienne gwiazdki z kuleczkami. Pozdrawiam świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta złota!!
    musi cudnie się mienić, już sobie ją wyobrażam na choince :D
    Pozdrawiam serdecznie i jeszcze świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makrama i frywolitka coraz bardziej mi się podoba, super są te Twoje gwiazdki. Przekonałaś mnie też żebym i ja swoje świąteczne prace pokazała po świętach - a już miałam je zostawić za rok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaż koniecznie. Zapraszam także serdecznie do wspólnej nauki i makramy i frywolitki. Obiecuję, że styczniowy frywolny temat będzie "dla każdego"

      Usuń
    2. Oj dziękuję za zaproszenie ale jak na razie pozostaje mi podziwiać Wasze prace bo doba ma niestety 24 h ;)

      Usuń
  8. Ta złota jest prześliczna!!! może i ja poćwiczę cierpliwość:) Choineczka bardzo fajna, na pewno spróbuję! Czekam na ekstra zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne gwiazdeczki, a choineczka świetna:) Udanych zdjęć z nową lampą:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te supełkowe gwiazdki są przepiękne! Ilość supełków do zawiązania trochę mnie przeraziła, więc je sobie odpuściłam i z wielkim zachwytem podziwiam Twoje. Kolorowa choineczka też urocza;) Jak byś gdzieś jeszcze przypadkiem spotkała tego Mikołaja, to podaj mu mój adres :-) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynko na świetne te gwiazdki Ci wyszły. Ja pozostałam przy wersji minimalistycznej , Brakło czasu i chyba chęci na supłanie tej drugiej .Tobie obie wyszły świetne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe gwiazdki, makrama pięknie nadaje się na dekoracje bożonarodzeniowe... Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. roz-gwiazdy bardzo mi sie podobają, a ze ramionka nierówne...to ich zaleta ;-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne gwiazdeczki :) wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Agatko ależ ślicznie Ci wyszły te gwiazdki,obie są super,ale jaka sama przyznajesz ,ta druga wyszła lepiej i równiej.
    Ja dopiero wczoraj uporałam się z zadaniem i wiem ile czasu pochłania wiązanie tych cholernych węzełków,więc podziwiam Cię że dałaś drugą zrobić .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Justynko, gwiazdki są śliczne wszystkie:) Złota jest oczywiście najdostojniejsza i pewnie najdokładniej wykonana, ale ja mam często tak, że pierwsze prace, choć mniej doskonałe darze większym sentymentem:) Ta biała gwiazdka ma niesamowity urok delikatności i mroźności, jest śliczna. Ta pomarańczowa jest Symbolem pokonania strachu, że jest trudna, a niedoskonałości, które ty widzisz (bo wiesz gdzie szukać) na zdjęciu wcale nie widać, Jest świetna:)
    choinka jest fantastyczna! Bardzo mi sie podoba:) Czasem mnie zawstydzacie, że ja mam tylko w planach, a wy realizujecie ;) No cóż, ale to też wartość dodana wspólnej nauki :)
    Justynko, przepraszam, će dopiero teraz piszę, widziałam już wcześniej twoje gwiazdeczki, ale nie miałam siły pisać komentarzy.
    Z z okazji pierwszego komentarza u ciebie w tym roku życzę ci, zeby wszystko ci się w nim szczęściło i spotykały cię same radości a marzenia sie spełniały:0
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń