niedziela, 27 grudnia 2015

Choinki, choineczki ....

Witam!
Miesiąc się kończy, czas więc aby rozliczyć się także z frywolitkowego zadania, już 21 :-) W tym miesiącu inspirowała nas bardzo świątecznie Renia, a tematem jest choinka. Uwielbiam takie tematy, bo dają ogromne możliwości wyboru, od prac prostych, do bardziej skomplikowanych. Ja oczywiście wybrałam te prostsze, a można by nawet powiedzieć, że sprawdzone :-)
Zrobiłam więc choinkowe kolczyki, takie jak pokazywane TUTAJ, tylko tym razem w srebrnej kolorystyce:





Narobiłam tych zdjęć, muszę jeszcze wiele się nauczyć, ale pozwólcie jeszcze jedno, chyba moje najbardziej ulubione.


Kolczyki też są moje ulubione i zostały już zaprezentowane podczas świątecznych spotkań i bardzo dobrze się noszą :-)
Dodatkowo zrobiłam tylko jeszcze jedną choinkę (według TEGO wzoru), która ozdabia dużą choinkę:



Plany miałam większe, ale czas pozwolił mi jedynie na te dwie prace.
To jeszcze baner naszej 21 lekcji


Na tym dzisiaj kończę, jutro muszę iść do pracy, ale po kilku dniach przerwy to nawet przyjemność.
Nie martwcie się, wrócę niedługo, bo jeszcze coś muszę pokazać w tym roku :-)
A teraz pozdrawiam serdecznie, dziękuję, za tyle ciepłych życzeń

do zobaczenia
Justyna


30 komentarzy:

  1. Śliczności, kolczyki są moimi faworytami - bardzo im to srebro pasuje :)
    Pozdrawiam ciepło poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choineczki piękne - idealne na święt :) "Drugi plan" za to wygląda znajomo ;) gdyby nie fakt że dziś kombinowałam coś ze swoimi gwiazdkami, pomyślałabym że jakieś krasnoludki mi je ukradły :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten drugi plan to rzeczywiście zamierzony efekt po oglądaniu Twojego bloga. Może trzeba będzie pomyśleć, żeby go wydobyć na pierwszy :-)
      Pozdrawiam i dziękuję :-)

      Usuń
    2. Ojej! Dziękuję! Czuje się zaszczycona że stałam się w jakimś stopniu inspiracją :)) Jestem jak najbardziej "za" żeby "drugi plan" był "pierwszym" :)

      Usuń
  3. Cudowne kolczyki i na ostatnim zdjęciu najpiękniej prezentują swoje walory!
    Pozdrawiam Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki są mega fantastyczne! Bardzo ładny wzór!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne! W choince też fajne te opalizujące koraliki. Muszę się zmobilizować i zrobić jakieś kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Frywolitka piękna i precyzyjna, ale kolczyki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko spojrzałam i od razu zachwyt: pierwsze kolczyki to właśnie świąteczna, prawdziwie zimowa i mroźna biało-srebrna choinka, cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się te Twoje kolczyki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolczyki świetne- cudna interpretacja zadania :D
    ta większa choinka też jest piękna i pięknie musiała prezentować sie na drzewku:)
    Justynko tym razem króciutko, bo właściwy komentarz wyleciał w kosmos.
    Przez cale święta mam problem z netem i wygląda na to że to coś poważniejszego.
    Pozdrawiam poświątecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Choineczki rewelacyjne. Kto by pomyślał , że frywolitka jest tak uniwersalna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne choineczki! Ta czerwona jest moją faworytką. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne choineczki... i Twoje ulubione zdjęcie też mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolczyki są prześliczne:) Mi też to ostatnie zdjęcie z nimi najbardziej się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sreberka cudeńka! nie ujmując nic tej czerwonej choineczce. A moja choinka ciągle w lesie, no prawie...;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ cacuszko! Bardzo delikatne, prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo piękne kolczyki, subtelne i zimowe :) Bardzo mi się podobają! :) Choineczka też super! :) Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne choineczki:)Te srebrne idealnie wpisują się w zimowe klimaty, choć niekoniecznie tegorocznej zimy... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szalenie spodobały mi się kolczyki, takie zimowe... cudo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. zimowe choinki w doniczkach bardzo mi sie podobają:-)
    a czerwona ... ma ogień ;-D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne :) Patrząc na Twoje prace zbieram się, aby przypomnieć sobie frywolitkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe choineczki ,takie delikatne,a już kolczyki to prawdziwe cacuszka.
    Justynko na Nowy Rok życzę Ci wszystkiego dobrego i spełniania wszystkich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne choinki, a te w postaci kolczyków cudne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne prace Twe, choć najbardziej ujęła mnie choineczka w czerwonej barwie, jest urocza :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podobają kolczyki. Choinka też świetna.
    Szczęśliwego Nowego Roku i spełnienia marzeń. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne choineczki, zwłaszcza kolczyki. przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczne kolczyki:) Zauroczyły mnie te łańcuszki koralików :) są super :)

    OdpowiedzUsuń