poniedziałek, 1 czerwca 2015

Podsumowania frywolitkowego zadania nr 14

Witam!
Dzisiaj 1 czerwca, Dzień Dziecka więc składam wszystkim serdeczne życzenia, bo przecież w każdym z nas tkwi trochę dziecka :-)
A tak naprawdę to przychodzę do Was z kolejnym podsumowaniem frywolitkowego zadania nr 14, w którym królował pikotek. Udział wzięły cztery, a w zasadzie pięć osób. Nie jest to może dużo, ale za to prace są śliczne, a może temat okazał się trudny, a może były niesprzyjające okoliczności przyrody?
To na początek kolaż z posumowaniem:


A teraz prace po kolei:
Kazia przygotowała piękne kwiatki i zakładkę:


Tereska zrobiła kwiatki z różnymi pikotkami, które wykorzystała w pięknej kartce i bransoletkę ze szczoteczkami:



Renia wysupłała piękną serwetkę z dłuuuuuugimi pikotami :-)


Małego kwiatka zrobiła także Ola:


A ja zrobiłam zakładkę ze szczoteczkami, które bardzo mi się podobają. Miało być coś jeszcze, ale...

 

Prawda, że piękne prace powstały. Proszę częstujcie się banerem z pracami wykonanymi, a na kolejny temat  zapraszam do Reni


Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia

Justyna

P.S. Już nie długo wyniki Candy :-) a może jeszcze ktoś się chce zapisać?

12 komentarzy:

  1. o tak, pikotek ma potencjał, a wyobraźnia Wasza jest bez granic!
    Cluny? brzmi tajemniczo... teraz to ja dopiero będę wyczekiwać na efekty zadania i zastanawiać się, co przyrządzicie dla nas z cluny?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudowności powstały:) A ja nie zdążyłam :(( niestety okoliczności nie sprzyjały :( ale tematu nie odpuszczę i prędzej czy później też pokażę:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko taki okres, ze mamy mało czasu, a i temat był trudny, ale i tak podoba mi się to co przygotowałyśmy :)
    Miłego dnia, buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te wszystkie frywolitki, pikotki i inne takietam koronkowe roboty :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tylko mogę podziwiać i zazdrościć talentu :) Wspaniałe prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. O! mój kwiatuszek:) doskonale robi za tło Waszej pracowitości i tych cudowności, które usupłałyście, ale może odbije sobie w tym miesiącu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam i zazdroszczę, ale cały czas śledzę i moze kiedys zacznę:)pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Renia ma rację, że mało czasu. Może po wakacjach będzie nas więcej.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite są te frywolitki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie prace piekne , gratuluje dziewczynom
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle śliczne prace :) I cieszy mnie, że już część widziałam wcześniej, na blogach :)

    OdpowiedzUsuń