niedziela, 29 czerwca 2014

Wyzwanie nr 4 - LATO W KOŁO

Witam!
Dzisiaj moja kolej na zainspirowanie Was do nowej frywolitkowej pracy. Nie będę przedłużać i napiszę, że nie mogło być inaczej i tematem wyzwania jest LATO i wszystko to co się nam z nim kojarzy. Temat w zasadzie dowolny, ale chciałam aby było wakacyjnie, urlopowo i lekko. Nie może być jednak za łatwo, bo przecież mamy doskonalić swój warsztat i jako ćwiczenie chciałabym wprowadzić tzw. ofrywolitkowanie kółka - to moja robocza nazwa. Spytacie jakiego kółka, jakiegokolwiek: małego, dużego, średniego, może być też inny kształt. W kółko można wpisać jakiś frywolitkowy drobiazg, albo można na zewnątrz kółka coś dorobić, tutaj liczę na Waszą kreatywność :-)

 LINK

Poniżej linki do techniki:
na czółenko: http://tatsaway.blogspot.com/2007/09/wrapping-plastic-ring-with-double.html
https://www.youtube.com/watch?v=QY3jfTO_xyk
na igłę:http://tatsaway.blogspot.com/2009/09/wrap-stitch-round-plastic-ring-with.html
i na szydełko i igłę: https://www.youtube.com/watch?v=z0RsTbzGwuk

Można zrobić takie cuda:


 link

 link

 link

 link

 link

 link

 link

Można także we frywolitkę zamknąć znalezione skarby:

 link

 link

 link

 lub frywolitkę potraktować jako dodatek do amuletu :

 link

Na koniec kilka INNYCH letnich inspiracji:
- piękne kolczyki skorpiony (przepis po angielsku w PDF), jedne z tych zapisanych w folderze "muszę mieć"


- konik polny (przepis po angielsku w PDF)


- bumerangi bez schematu :-(


a może letnie sandały;

 link

lub takie, mnie rozłożyły na łopatki :-)


Dużo zdjęć, dużo dowolności i luzu. Jak wakacje to wakacje. 
Prace opublikujemy 31 lipca, a 1 sierpnia Renia zainspiruje nas kolejnym tematem :-)
Pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia :-)
Kto chętny zapraszam do częstowania się banerkiem :-)



17 komentarzy:

  1. Jaka różnorodność, jaka precyzja w wykonaniu, jakie możliwości w okolicach zwykłego kółeczka. Przy każdym kolejnym zdjęciu tylko szerzej i szerzej otwierałam oczy. Ależ to piękne :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wyzwanie i fajnie, że takie letnie:) Sandały są śliczne szczególnie dla młodych nóżek:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze skorpiony to sie nie kaplam ,reszta fantastyczna,super pomysl na lato .

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cuda!!! A sandały powalające!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne inspiracje. Pierwsze i drugie kolce są moje ulubione i ten biały wisiorek. Sandały też mi się bardzo podobają i te nakładeczki na stopy. Wiesz co, zastanawiałam się jakiś czas temu nad wyszydełkowaniem takich nakładek, ale w końcu nie zrobiłam, bo zupełnie nie miałam pomysłu, gdzie bym je mogła założyć oprócz plaży. Nie mam nawet ogródka, w którym bym mogła w nich pohasać po trawce:) Skorpionki to wzięłam na początku za fasolki takie w strączku:)) Są bardzo oryginalne i bumerangi zresztą też.

    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. no to mnie zagięłaś:( po czymś takim w życiu nie znajdę fajnego tematu
    Kółeczka są świetne Justynko i kilka już mi się sodobało:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej! Cuda frywolitkowe zobaczyłam! Wszystkie zalinkowane prace obejrzałam, są przepiękne! Szkoda, że nie umiem frywolitek:(
    Zadany temat jest fajny, bardzo podobają mi się sandały!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja , a te buty to juz kosmos!!! Powodzenia dziewczyny , ciekawa jestem efektu Waszej pracy !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Normalnie cuda! Ja poproszę te szafirowe sandałki, te drugie zostawiam dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy temat i możliwości dużo. Sandałki cudowne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie , słów mi zbrakło.... a muszę Ci powiedzieć, że to rzadkość :) Jaka różnorodność! i jakie sandały...!!!! gdyby tylko ktoś mi je zrobił :):) pozdrawiam cieplutko bo u mnie beznadzieja pogodowa...

    OdpowiedzUsuń
  13. Sandały są zabójcze! Powodzenia w kolejnym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod wrażeniem...

    OdpowiedzUsuń
  15. Brak mi słów!!! same cudeńka jak widać można wyczarować :) super

    OdpowiedzUsuń
  16. No to aż się prosi, żeby jakieś kolczyki do Szuflady wyprodukować :)
    (a nie rezygnować) :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Super inspiracje, przepiękne różności. Koło za mną chodzi od jakiegoś czasu ...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń