czwartek, 18 kwietnia 2019

Różne odcienie Wielkanocy :-)

Witajcie :-)
Przychodzę dzisiaj do Was tak jakby trochę poza konkursem, z pracami, których nie było w planie, a które powstały z potrzeby chwili i nastroju do ich wykonania. Otóż, jak zaczęłam szykować kartki wielkanocne do wysłania, to się okazało, że mam za mało, a jak zaczęłam dorabiać, to zaczęłam potrzebować jeszcze więcej. Powstały więc kolejne i pomimo napiętych terminów miałam dużą frajdę, przy ich wykonywaniu, no może z jednym wyjątkiem. Udało mi się nawet trochę poeksperymentować :-)

Pierwsza w nieoczywistych kolorach kraftowych ożywionych granatem, z mieszaniną tekturek i quillingu jest chyba moją faworytą, ale nie jestem wcale tego pewna :-)




Nie jest łatwo zrobić zdjęcie tym ażurowym kwiatkom z paseczków, zwłaszcza że robione są w nocy, ale myślę, że ogólny zamysł widać. Kartka w zasadzie jest trochę recyklingowa, bo te kraftowe kwiatki są zwijane z pasków z odzysku, a mianowicie fragmentów papieru (chyba z niszczarki) wykorzystywanych do wyłożenia np kosza prezentowego. Też się nadają :-)
Kolory zdecydowanie nie-Wielkonocne, ale ….

Kolejna jest delikatniejsza, albo nawet lekko słodka :-) Wykorzystałam przepiękne różowe stokrotki, które dostałam od Kasi w trakcie naszych wrocławskich warsztatów :-)



jestem pod wielkim wrażeniem misterności wykonania tych stokrotek:


będę próbować robić takie, ale jeszcze dużo wody w Wiśle upłynie, zanim chociaż zbliżę się do Kasinych standardów :-) Przynajmniej listki moje :-)

Kolejna kartka już w typowych kolorach Wielkanocy: zieleń i słoneczny żółty :-)



Nie byłabym sobą gdybym trochę nie pokombinowała i kurczak nie jest żółty, tylko zielony. Kwiatki, które mają być forsycją wpasowałam w gotową tekturkę, uważam że wyszło całkiem zmyślnie :-)


a na kolejne zdjęcie załapała się także większa kura :-)


A na koniec pokażę kartkę, która dała mi w kość. Wydawało się, że pójdzie gładko, wybrałam papier, bazę, kolor kordonka, żeby zrobić frywolną pisankę, ale …. po zrobieniu jajka, okazało się, że jest beznadziejnie. Wiele prób zostało odrzuconych i na koniec postawiłam na prostotę. Nie wiem, czy to C&S jest, ale ta wersja jest dla mnie ok :-)



Wyszło na to, że klasyczne deski, sznurek i klamerka robią całą robotę. U mnie jeszcze dla wywołania uśmiechu pojawił się baranek, który bawi się w linoskoczka, taki to wesoły baranek :-)


a frywolna pisanka, według wzoru Laury (dostępny TUTAJ)


Ta pisanka jest jedyną frywolno-wielkanocną pracą, która powstała w tym miesiącu, więc z pewną taką nieśmiałością wrzucam ją do Reni, bo już na pewno nic więcej nie zrobię w tym temacie:

 LINK

oraz fartem, bo przypadkiem podpasowała pod wytyczne w Art-Piaskownicy w temacie kartka wielkanocna i baranek/owieczka LINK



To tyle na dzisiaj, więcej kartek nie ma, wszystkie rozdane, albo wysłane.
Pozostaje mi więc podziękować za Wasze odwiedziny i miłe słowa, które tutaj zostawiacie.

A teraz mówię już do zobaczenia i pozdrawiam serdecznie

Justyna



17 komentarzy:

  1. Piękne kartki wykonałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. wow wspaniałe to jajko bardzo piękne:)
    a kwiatki faliste cudnie zdobią:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie piękne i nie mam faworytki- każda ma w sobie to coś do "od gapienia" :D W quilling na razie się nie dam wrobić, tym bardziej podziwiam, pięknie Ci wychodzi. Radosnego Alleluja Justynko, dla Ciebie i Chłopaków
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki Justynko. Cudnie sobie z zawijaskami radzisz i jak widać uparcie trenujesz. Praktyka czyni mistrza, a Ty już mistrzowski etap osiągnęłaś.Kolorystyka bardzo ciekawa, choć forsycja i zielony kurczaczek pięknie w ten przedświąteczny czas się wkomponowały. Frywolne jajo cudnie na klamerce sobie dynda.Wszystkiego dobrego. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne karteczki Justynko,bardzo pomysłowo zrobione,a ta ostatnia z barankiem na linie jest urocza :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kartki, u Ciebie nie ma nieudanych egzemplarzy, nawet jeśli "dają w kość" :) Ciężko mi wybrać faworytkę, bo dosłownie wszystkie podobają mi się jednakowo.
    Pozdrawiam przedświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki Wszystkie.
    Wesołych świąt dla Ciebie i Twoich bliskich:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko cudnie sobie poczynasz z tymi kartkami, wszystkie są świetne. Paseczki skręcasz już extra a te recyklingowe kwiatki są super. Frywolne jajeczko pięknie na tych deskach się prezentuje.
    Pozdrawiam i radosnego Alleluja życzę

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowych,spokojnych Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka różnorodność :) uwielbiam Twój styl, taką estetykę :) moje serce podbiła w tym zestawieniu ta, którą przedstawiłaś jako pierwszą - urzekła mnie kolorami. Ten brąz plus niebieski plus beż... no super po prostu :)
    Przy okazji przesyłam życzenia- Wesołego jajka! Radości i spokoju na te świąteczne dni :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie poradziłaś sobie z kartkami, a kolory Wielkanocne, to wszystkie kolory. :)
    Jest Wielkanoc, a kwitną ( u mnie) forsycje, wrzośce, szafirki, żonkile, sasanki, tulipany różnej maści, zawilce, przylaszczki i jeszcze coś z krzewów i drzewek.
    Zatem kolorystyka niemal pełna. :)
    Życzę Tobie i Twoim bliskim, spokojnych i radosnych Świąt.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartki przecudne!
    Życzenia ciepłe jak tchnienie wiosny składam Ci w ten czas radosny. Niech wszystkie troski będą daleko, a dobro płynie szeroką rzeką 😊 Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki Justynko ,
    sama nie wiem która najpiękniejsza bo wszystkie są urocze :)
    Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych:)))😊🐰🌺 Ania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, wszystkie prace są prześliczne! :)
    Dodaję Twój blog do obserwowanych! Zapraszam do mnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne kartki,co jedna to ładniejsza. Kolorowy zawrót głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasia chyba zaraziła nas wszystkie swoją miłością do quilingu
    bo co niektóre po tym spotkaniu "kręcą" jak szalone! ;)

    A baran linoskoczek to mój faworyt! ;))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Открытки - супер! С овечкой меня просто покорила :) Спасибо за участие в задании блога Аrt piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń