niedziela, 21 grudnia 2014

Srebrna szarość :-)

Witam!
O czym będzie dzisiejszy post to można się oczywiście zorientować po tytule :-) i tak będzie, ale na początek muszę, no po prostu muszę, Danusiu wybacz, podziękować wszystkim którzy oglądnęli mój  Reniferowy Band i tak mile o nim pisali. Wielki dzięki, te komentarze są wręcz entuzjastyczne. Dziękują także artyści i obiecują zagrać jakiś dodatkowy koncert, gdzie blogowicze będą mieli zniżki na bilety, a może nawet wejście gratis :-))))
A teraz wracam do tematu. Danusia w swojej kolorystyczne zabawie, w której tak chętnie uczestniczymy, na miesiąc grudzień wyznaczyła kolor szaro-srebrny. Bardzo mi ten kolor odpowiadał i szczerze mówiąc coś takiego obstawiałam. A dlaczego odpowiadał, bo bardzo lubię te kolory i szary i srebrny. W szarości mam wiele ubrań, uważam go za pasujący właściwie na każdą okazję i dobrze się w nim (choć raczej tych ciemniejszych wersjach) czuję. Srebro zdecydowanie przeważa nad złotem w mojej biżuterii. Szarości bardzo dobrze prezentują się także we wnętrzach i to zarówno domowych, jak i w przestrzeni publicznej.
Na zadany temat powstał komplet szaro-srebrny, który składa się z kolczyków według zmodyfikowanego wzoru Coriny Meyfeldt. Te kolczyki były już gotowe dość dawno, ale chciałam dorobić coś jeszcze i powstała bardzo prosta bransoletka z rzemyków szaro-czarnych (miało być nie mniej niż 50% więc będzie). Do bransoletki dodałam frywolitkowe zawieszki, z których jedna to taki malutki aniołek. To tak, żeby nie obyło się bez elementu świątecznego. Początkowo miały być frywolitkowe "charmsy", ale jakoś w całości mi się to nie komponowało i zostały tylko zawieszki.
Czasu mało, więc koniec gadania, już pokazuję:



I jeszcze takie zdjęcia zrobiłam:



Na tym dzisiaj zakończę. Jestem z siebie dumna, że mimo świątecznego zabiegania udało mi się zrobić, a raczej skończyć te szare drobiazgi. To jeszcze baner do danusinego grudnia:


Pozdrawiam serdecznie wszystkich, dziękuję że zaglądacie i do zobaczenia. Z mojej strony to zobaczenie będzie pewnie już bardziej w Święta i po, ale będę nadrabiać.

Justyna



62 komentarze:

  1. Pięknie się prezentuje ten szaro-srebrny komplecik! Masz rację, kolor jest nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szary jest fajną odmianą dla czarnego. ;)
    Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Srebrno-szary doda blasku grudniowej nocy. Komplecik będzie świetnym uzupełnieniem eleganckich strojów.U mnie przed świętami chyba nie będzie czasu na zabawę z niteczkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Srebrno-szary doda blasku grudniowej nocy. Komplecik będzie świetnym uzupełnieniem eleganckich strojów.U mnie przed świętami chyba nie będzie czasu na zabawę z niteczkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i bardzo kobiecy komplecik przygotowałaś:)
    Pięknie będzie się prezentować nie tylko w święta ale i na co dzień
    Pozdarwiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę piękny komplecik! Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, malutki, delikatny, skromny komplecik i na dodatek w wymaganych kolorach.
    Wesołych Świąt.)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatny i kobiecy komplecik. Do rzemyków i szarości mam duży sentyment, więc całość mnie uwiodła. Ściskam mocno, Wszystkiego Dobrego Justynko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo elegancki komplet, piękne szarości :) Ja też bardzo lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowych, spokojnych, szczęśliwych Świąt, spędzonych w gronie najbliższych :)

      Usuń
  10. Masz pełne prawo być z siebie dumna: ) cudowny komplet: )

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny komplecik i kolor szaro-srebrny szykownie wygląda.Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny jet ten komplecik, uwielbiam frywolitki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny komplecik
    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny komplecik :) Frywolitkowe kolczyki są arcydziełem i na pewno będą piękną ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny komplet! Frywolitki piękne, jestem oczarowana.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kompleciki moje kolorki :-) a maleńki aniołek dopełnia całości :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny komplet,delikatny ,kolorystycznie pasujący chyba do wszystkiego.Jestem nim oczarowana bo uwielbiam frywolitkowe śliczności .Do tego ten maleńki aniołeczek dodaje niesamowitego uroku .
    Zadanie zaliczone na piąteczkę .
    teraz pozostaje mi zaprosić Cię na kolejny ,styczniowy kolorek .
    Buźka moja artystko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. No wydawało mi się że zostawiłam tu swój ślad a tu ZONK nie ma :-(
    Więc spiesze nadrobic to niedopatrzenie. Frywolitka zachwyca mnie od dawna więc i te kolczyki skradły moje serce. Są przepiękne.
    Pozdrawiam serdecznie i świątecznie . Radosnego świętowania z najbliższymi.

    OdpowiedzUsuń
  19. jak szkoda ze nie moge wziac udzialu w zabawie , bizu jak najabaedziej mi sie podoba : ) Cudnownie :) Pozdrawiam i Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szarość i srebro to dobre połączenie, a Ty zrobiłaś piękny i elegancki komplet. Aniołek jest cudny... Życzę powodzenia w Wyzwaniu u Danusi :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny i elegancki komplecik. Ja uwielbiam wszelakie kolczyki więc te również mnie urzekły. Nawet kolor nie przeszkadza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny, elegancki komplecik!!!
    Wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cuudne frywolitki!
    Radosnych, spokojnych Świąt! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za życzenia :) Tobie i Twoim bliskim również życzę udanych Świąt :) Piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obłędna ta biżuteria w szarościach:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta technika mnie roozbraja, biżuteria jest taka delikatna, mimo że kompletnie nie wiem jak się to robi to patrząc na twój komplecik chciała bym spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny komplecik. Delikatny, elegancki i dopracowany w najmniejszym szczególe.

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczny komplecik,pozdrawiam świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor kompletu sprawia, że ma się ochotę go od razu założyć, bo po prostu cudny jest i pasuje prawie do wszystkiego.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. BOSKI !!!
    I tyle w temacie !!!
    Nie mam słów..bo mi dech zaparło ...
    Znajdą się jeszcze tylko na...Pozdrawiam :)***

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem pełna podziwu dla twojej pracy. Frywolitka przepięknie się prezentuje w" biżu", jest taka delikatna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Biżuteria z frywolitki jest czymś niesamowitym. Zwłaszcza w Twoim wykonaniu - przecudny komplecik. I ten aniołek :) Przepiekne.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna - taka biżuteria Królowej Śniegu

    OdpowiedzUsuń
  34. O kurcze ale cudny komplecik i do wszystkiego będzie pasował!

    OdpowiedzUsuń
  35. Super elegancki komplecik, rewelka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny jest ten komplecik! Wygląda bardzo dekoracyjnie.
    Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci dużo szczęścia w nadchodzącym Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny komplecik. Te kwiatuszki w kolczykach są urocze, i z dala wyglądają jak płatki śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo elegancki komplecik, Szczęśliwego Nowego roku obfitującego w ciekawe inspiracje:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne! Mam słabość do frywolitkowej biżuterii, może dlatego, że sama tak nie potrafię?

    OdpowiedzUsuń
  40. Błagam, niech mnie ktoś nauczy frywolitki!
    Cudowny komplet!!!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy na "oswajanie frywolitki". Co najmniej kilku osobom udało się nauczyć :-)

      Usuń
    2. Kilka dni siedziałam, załapałam o co chodzi z klikiem, jak zrobić kółeczko i łuczek i znowu utknęłam, nie wiem jak to wszystko łączyć :-). Mam wrażenie, że mam za krótkie palce, albo czółenko jest za duże... jeszcze się nie poddaję, bo to moje wyzwanie na nowy rok :-)

      Usuń
  41. Ten cudny, delikatny i elegancki komplecik skradł moje serduszko:)))

    OdpowiedzUsuń
  42. Prześliczny frywolitkowy komplecik:) Moze ja też w końcu załapię frywolitkę, na razie juz mam igłę i chęci:)
    Pozdrawiam w Nowym Roku składając serdeczne życzenia wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Niesamowity ten komplecik! Czar i delikatność w jednym! Skusiłbym się na naukę frywolitki,ale chyba jeszcze nie dorosłam :D
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne!!!!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo ładny komplecik, frywolitka wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń