niedziela, 3 marca 2019

KolorTon

Witajcie :-)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać pracę przygotowaną na kolejne ArtPiaskownicowe zadanie w cyklu KolorTon LINK. Uwielbiam takie zabawy kolorami, więc chętnie i tym razem dołączam z połączeniem brązu i różu. Już kilkukrotnie pisałam, że niby róż nie jest moim ulubionym kolorem, ale taki stonowany, zwany często "brudnym różem" jest już zdecydowanie w mojej palecie. Jak można łatwo zgadnąć, sięgnęłam po frywolitkę i postawiłam na sprawdzony wzór szerokiej bransolety (pokazywany TUTAJ i TUTAJ, a tak naprawdę to jest jeszcze jedna, tylko jakoś się nie pokazała :-( Dobrze, więc może już nie gadam, tylko pokażę, oto ona, lekko wstydliwa w ukazywaniu swych kolorów w aparacie, ale ….



Dawno nie zrobiłam tak wielu zdjęć, a nadal nie jestem z nich zadowolona :-( Mówiłam, bransoletka wstydliwie chowa swoje wdzięki :-) 
Dla poprawności podam, że nitka do Babylo 20, a koraliki to kulki rodonitu.
Do bransoletki dorobiłam tekturowe pudełko, lekko je ozdabiając, taką małą plamą z frywolitki




Jakoś mi dzisiaj pisanie nie idzie, więc wyjątkowo będzie mniej mojego gadania :-)
Bransoletkę zgłaszam więc do ArtPiaskownicy na wyzwanie KolorTon:

 LINK

a na zakończenie jeszcze dla wszystkich zaglądających moja skromna ogrodowa wiosna :-)


i takie "wielkanocne zajączki" :-)


Na tym kończę, pozdrawiam serdecznie, dziękuję za odwiedziny i do zobaczenia

Justyna


20 komentarzy:

  1. Justynko ja również miewam awersję do różu, jednak w wyjątkowych okolicznościach taki " brudny" róż jest całkiem fajny. Zupełnie inaczej traktuję róż w ogrodzie, gdzie wciąż mi go za mało. Bransoletka oczywiście zasługuje na najwyższy zachwyt, a połączenie kamieni z brązem genialne. Nigdy bym nie przypuszczała, ze takie kolorki tak pięknie ze sobą harmonizują. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bransoleta :) Taka okazała i na pewno nie sposób przejść obojętnie obok takiego cudeńka :)
    Ja ostatnio coś zdradziłam frywolitkę na rzecz drutów i szydełka, dlatego chyba już czas na powrót do źródeł :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory generalnie "nie moje"... ale i tak bransoleta totalnie mnie oczarowała, no przepiękna jest! Bardzo okazała i wypasiona, prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wygląda z tą hortensją.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka na bogato, bardzo ładne połączenie kolorów.
    Ja też nie lubię różu, ale taki stary/brudny już mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bransoletka. Delikatna i elegancka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak widzę Ciebie też hortensje jesienne inspirują:-)
    A ja się z różem (takim stonowanym) polubiłam dzięki blogowaniu, podobnie jak z żółtym, jak widać każda przygoda, nawet blogowa, poszerza horyzonty. Piękna bransoletka, bardzo elegancka i bogata w kamienie, których kolorki mnie osobiście bardzo do gustu przypadły. Pozdrawiam, dziś raczej jesiennie;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo szykowny komplecik. Piękne połączenie kolorów i różnych wielkości koralików.

    OdpowiedzUsuń
  9. No no...warsztatu już nie podziwiam bo wiadomo, że to niedościgły poziom "master" ale urody kolejnych bizutow podziwiać nie przestane bo co wykonanie to piękniejsze! Nie wiem o co chodzi z tym różem , też go nie lubie ale sporo mam go w okolicy 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są te koraliki i wspaniale je oplotłaś nitką. I jeszcze to pudełeczko - zwieńczenie całości:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynko miałam chęci na ten kolorton , bo połączenie różu z brązem bardzo mi się spodobało.. ale już chyba nie warto, bo wiadomo kto stanie na podium :-)
    Cudowna Twoja bransoletka , świetnie wyglądają te koraliki oplecione brązem.
    Pozdrawiam i dobrego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bransoletka jest zjawiskowa!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna :) starannie wykonana, wspaniale się komponują te odcienie, które dobrałaś... ja też jetem zwolenniczką "brudnego różu" albo w wersji "pudrowej" ;) Przy okazji dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nie przepadam za różowym różem, ale w takim odcieniu jak najbardziej może być.
    Bransoletka jest piękna!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Bransoleta cudna, a i kolory na topie. Pięknie komponować będzie z zielenią, ecru, rudością i innymi odcieniami brązu. Frywolitkowe zajączki wymiatają totalnie, a przebiśniegi wiosennie czarują.Pozdrowienia i uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna bransoletka i kolorami też jestem zachwycona.
    Bardzo lubię bransoletki i takie żeby czuć na ręce:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała biżuteria, taka ponadczasowa! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń