czwartek, 6 września 2018

Dream, dream, dream :-)

Witajcie :-)
Dzisiaj mam taki lekko nostalgiczny nastrój, a ponieważ każdemu wolno, to będzie o marzeniach, życzeniach oraz spełnianiu zarówno jednych, jak i drugich.
Na początek chciałam pokazać dwie kartki, które powstały właśnie w temacie "DREAM" a ponieważ z angielskiego to zarówno marzenia, jak i sny to będą kartki z …. a zresztą zobaczcie sami:



Podczas naszej ostatniej wizyty u Oli LINK, padł taki właśnie pomysł z wykorzystaniem łapacza snów na kartce, może miało być inne tło, ale …. to moja wersja C&Sika i nawet zrobiłam przeszycia, bo akurat maszyna była wyciągnięta. Dzięki Olu za "pomysła" :-)

A jak już zrobiłam tę pierwszą, to potem powstał jeszcze większy C&Sik, czyli zaszalałam w oszczędności na maxa :-)



w zasadzie to prawie nic na niej nie ma, no oczywiście poza tekturkowym łapaczem snów i stemplami, a nawet sznurek jest zwykłą kreską. Muszę się przyznać, że ta karteczka bardzo mi się podoba. A i nawet mój Syn, przyzwyczajony, że Matka różne rzeczy robi i z reguły tego nie komentuje, a zapytany mówi ładne, tym razem sam przystanął, zawiesił wzrok na dłużej i stwierdził: "o… bardzo fajna" :-))))))

A gdzie spełniające się marzenia?
Otóż muszę się przyznać, że niedawno miałam urodziny i dostałam wiele wspaniałych życzeń i niespodziewanych prezentów. Tak jak pisałam poczta u mnie działa tragicznie, ale mimo to paczki dotarły :-)
Pierwsza była Hania, która obdarowała mnie wielką paką słodyczy i cudnym czekoladownikiem ozdobionym moimi ulubionymi elementami quillingowymi:



dobrze, że od razu pstryknęłam fotkę :-)

Następnie dostałam od Ani przepiękną haftowaną kartkę i pasującą do niej zakładkę oraz zestaw przydasi. Bardzo dziękuję, na pewno wykorzystam, a hafty Ani podziwiam od dawna, a te zrobione na cieniowanej kanwie, prezentują się wyjątkowo :-)




a na koniec jeszcze dzisiaj biegałam na pocztę bo miał przyjść TORT od mojej sąsiadki Doroty, a ponieważ mamy tak daleko do siebie, to …. list szedł prawie dwa tygodnie. Ale za to mam przedłużone urodziny bo dopiero za chwilę będę dmuchać świeczkę :-)





Bardzo mi się podoba to świętowanie :-)
Niezmiernie Wam Dziewczyny dziękuję, to były i są dla mnie bardzo, ale to bardzo miłe chwile :-))))))

To już na koniec wcisnę jeszcze trochę prywaty i pochwalę się, że moja praca, a mianowicie "Bzowa bransoletka" została opublikowana w magazynie Beading Polska. Jest to ostatni już numer, bo pismo przestaje istnieć :-( więc tym bardziej się cieszę, że się załapałam :-)



Dziękuję zespołowi Szuflady za tę możliwość.
Jestem dumna, że jestem w gazecie :-)

To jak, było o marzeniach i innych przyjemnościach? Było, było, a teraz już kończę, bo przydługo wyszło, ale cóż, dzieje się :-)

Pozdrawiam więc bardzo serdecznie wszystkich zaglądających, ściskam mocno, jeszcze raz dziękuję za pamięć, życzenia i prezenty

do zobaczenia

Justyna

15 komentarzy:

  1. Gratulacje i najlepsze życzenia :) A ja się cieszę, bo mam zaszczyt być obecnie właścicielką tej bransoletki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, bardzo się cieszę i bardzo dziękuję≤ bo cel był szczytny :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. Justynko gratulacje za wyróżnienie. Nie mogło być inaczej bo przecież bransoletka cudowna i pełna twojego frywolnego kunsztu. Pozdrawiam cie bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. W dziedzinie "kazików" wyrasta mi jak widzę niezła konkurencja:-) Są EKSTRA!, obie:-) a poza tym, to ten nakrapiany papier z dechami mam i ja chociaż wspólnych zakupów nie robiłyśmy;-) Wyróżnienia w gazecie już Ci gratulowałam więc pozostaje pochwalić piękne urodzinowe upominki i życzyć jeszcze raz wszystkiego najlepszego, chociaż wiesz czego zawsze życzę najbardziej:-)Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko gratuluje publikacji w gazecie , będzie bardzo fajna pamiątka dla Ciebie i przyszłych pokoleń . Bransoletka cudowna więc w pełni zasłużyła aby znaleźć się w tak zacnym miejscu.
    Kartki z łapaczem snów są extra, mają to coś w sobie mimo że niewiele na nich a ocena Młodzieży mówi sama za siebie :-)
    Buziaki i zdrówka dużo życzę raz jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne proste w sobie kartki mogą być świetnym upominkiem i radością dla innych :)100 lat:)śliczności przyleciały pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne łapaczowe karteczki, chociaż mnie się szalenie podoba ta pierwsza, z dechami :)
    Spóźnione życzenia urodzinowe przesyłam, spełnienia marzeń :)
    No i na koniec gratuluję publikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no i nie wiem od czego zacząć:) jeszcze raz serdeczne urodzinowe życzenia, oby się spełniły:)gratuluję publikacji- bransoletka była piękna i zasługiwała na wyróżnienie:) a na koniec kartki- świetne, szczególnie ta pierwsza ( co zrobić , te przeszycia do mnie przemawiają;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego i spełnienia marzeń życzę na spóźnione urodziny. Gratuluję wyróżnienia w zupełności zasługujesz.
    Kartki z łapaczami śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:) Kartki śliczne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prace,ja także lubię pracować z takimi papierami.Wszystkiego dobrego i spełnienia marzeń życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne "marzeniowe" karteczki :) lubię takie "oszczędne" klimaty.
    Z okazji urodzin przesyłam życzenia-Wszystkiego co piękne i dobre, zdrowia i mnóstwo pozytywnej energii każdego dnia:)
    Wspaniałe prezenty do Ciebie dotarły:) :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartki z łapaczami bardzo mi się podobają.Wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. matko z córką! nareszcie dotarł mój "tort"!
    dobrze, że był o przedłużonej trwałości...bo na pocztę jak widać liczyć nie ma co...
    następnym razem sama podrzucę do skrzynki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. a, no właśnie, gazeta! super, że cię "wydrukowali"!
    tylko szkoda, że takie gazetki nie są w stanie utrzymać się na naszym rynku...

    OdpowiedzUsuń