poniedziałek, 20 listopada 2017

Polski listopad

Witajcie
Mamy listopad, miesiąc którego chyba nikt za bardzo nie lubi. Kojarzy nam się z ciemnymi, pochmurnymi dniami, często wietrznymi i deszczowymi. Ja osobiście zawsze chcę ten miesiąc przeczekać. Jednak, to może przychodzi z wiekiem, czasami zaczynam dostrzegać i jego piękno. Może kolory już nie są takie ogniste jak we wrześniu czy październiku, ale jeszcze i trochę zieleni można znaleźć i ciekawych brązów i szarości. Niesiona takim nastrojem przygotowałam frywolitkowy komplet składający się z kolczyków w ulubionym ostatnio przeze mnie modelu z łańcuszko-chwostami i bransoletkę. Wykorzystałam 6 mm kulki turkusu afrykańskiego, koraliki TOHO 11 w ciekawym kolorze frosted metalic iris brown oraz nitkę Lizbeth 20 w kolorze grafitowym. Bransoletka wykonana według tutoriala Tatiany Buyvalovej, wzór znany, ale przeze mnie jeszcze nie próbowany. Całość prezentuje się następująco:





To może jeszcze w takiej odsłonie, już bardziej domowej, bo przecież listopad ze swoimi długimi wieczorami sprzyja np lekturze :-)




i bardziej laboratoryjnie:


Mam nadzieję, że podzielacie moje zdanie, że komplet nadaje się na jesień :-) Zadowolona jestem z tego modelu i sądzę, że jeszcze coś powstanie z użyciem tych wzorów.
Dodatkowo Royal-Stone ogłosił kolejny konkurs, tym razem zatytułowany "Jesień w biżuterii" więc zgłosiłam moją frywolitkę. Nie jest to technika, bardzo popularna, ale ja nadal będę się rozpychać z frywolnymi pracami. Tutaj można zobaczyć cały album konkursowy, a zapewniam że warto bo prace się przepiękne. Gdyby ktoś chciał "zalajkować" moją pracę to oczywiście proszę bardzo LINK:


Zasady konkursu dopuszczały prace już wcześniej pokazywane, więc zgłosiłam także medalion z TEGO posta, "lajkujemy" dla chętnych posta w albumie konkursowym LINK


Mam nadzieję, że listopad będzie teraz odrobinę przyjaźniejszy, chociaż dzisiaj w Warszawie rano to śnieg, śnieg z deszczem i korki dramatyczne, a ja na letnich oponach :-( Wtedy można popatrzeć sobie na zdjęcia i …. nie, chyba lepiej jednak uważać za kierownicą :-)

Dobrze, już dobrze, kończę gadanie, bo mogłabym jeszcze długo. Pozdrawiam więc bardzo serdecznie wszystkich zaglądających, komentujących i w ogóle

Justyna


19 komentarzy:

  1. Piękny komplet:) Bardzo podoba mi się kolorystyka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplecik, wow.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem oczarowana kolorystyką i wykonaniem .Cudowna jesienna praca .

    OdpowiedzUsuń
  4. zaczarowałaś mnie tą bransoletką:))jest piękna:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne są Twoje biżutki!!!
    Frywolitkowe prace bardzo, bardzo mi się podobają i żałuję, że sama nie umiem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko trzymam kciuki i powodzenia życzę- choć myślę, że tak piękna biżuteria znajdzie uznanie:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia. Trzymam kciuki. A prace piękne. Twoja biżuteria frywolitka jest urocza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zachwycona tym komplecikiem - jest prześliczny!
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko cuda zrobiłaś , lajki oddane . Ten wisiorek z drzewem to mnie już poprzednio zachwycił a ten nowy komplecik jest równie piękny . Uważam że obie prace zasługują na najwyższe podium . Trzymam kciuki !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny komplet powstał, powodzenia w konkursie :)
    My w górach (niskich, ale zawsze) i śnieg leży od wczoraj - na szczęście opony już zmienione :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny komplecik.Powodzenia w konkursie trzymam kciuki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdyby polski listopad był taki piękny, to bym go kochała:-) Powodzenia dla Ciebie i frywolitki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Listopada to dla mnie najgorszy miesiąc w roku, za to Twoje frywolitki - zawsze najlepsze i najpiękniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny komplet, doskonale współgra z listopadem i poprawia jego wizerunek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Twoja biżuterię Justynko :) Jest niepowtarzalna :) Cudownie dobierasz koraliki do koloru nitki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Justysiu i komplet, i zdjęcia cudowne!
    Już lecę lajkować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. sznureczek cudownie wygląda razem z barwą koralików ! pięknie

    OdpowiedzUsuń