niedziela, 15 października 2017

Tajemniczy las

Witajcie
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, że  jesień to nie tylko feeria barw, ale może się również pokazać w bardziej stonowanych kolorach. Mój najnowszy komplet to można by rzec tzw "zgniłe" zielenie, oczywiście w wydaniu frywolitkowym, które dołożyłam do gotowych elementów. Nie będę wiele tłumaczyć tylko pokażę komplet, który dostał nazwę "Tajemniczy Las", chociaż może powinno być "Tajemnicze Drzewo". Na początek wisior:




 do którego dołączyłam kolczyki:





i razem:




Nieskromnie powiem, że komplet bardzo mi się podoba, a wisior z gotowych, bardzo ładnych elementów, dostał odrobinę oryginalności. Praca powstała spontanicznie, bez planu, wzór frywolny bardzo prosty, ale zaskoczyła mnie tutaj bardzo pozytywnie nitka, a mianowicie polyestrowa Ariadna o nazwie Talia 30. Supła się z niej bardzo wygodnie, nie rwie się, a uzyskana koronka ma taki "szlachetny" wygląd.


Na dzisiaj to tyle, życzę miłego i spokojnego tygodnia, a teraz pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia wkrótce

Justyna


29 komentarzy:

  1. Justynko ten wisior jest cudowny zarówno oprawa jak i to tajemnicze drzewo. Jestem pod wrażeniem !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wisior i cudny komplet! Frywolitka nadała mu lekkości i elegancji, nawet kolor za którym nie przepadam bardzo tutaj pasuje. A symbol drzewa życia przypomina mi o pewnym niespełnionym marzeniu, bardzo głupim;-) ale jeśli kiedyś mi zupełnie odbije to je spełnię, chociaż w tym wieku, to będzie głupota podwójna:-D Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful and elegant pendant/necklace !

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę tajemniczo! Piękna frywolitkowa oprawa do gotowych elementów - te drzewo ma w sobie jakąś moc... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały komplet, już dawno nic mnie tak nie zachwyciło, no i ta kolorystyka jest po prostu świetna :)
    Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ZACHWYCAJACA praca- nic bym nie zmieniła- jest idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudnie, nitka do sprawdzenia, dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ misterna robota! PRZEPIĘKNY komplet!!!! I jakże elegancki!
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne... eleganckie, takie tajemnicze, przepięknie wykonane, wszystko doskonale do siebie pasuje :) fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba. I jak już napisałam na fb wszystko do siebie pasuje. Są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś wspaniałego :) Ale cuda tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sam medalion śliczny a oprawa frywolitkowa jeszcze go upiększ.
    Do tego kolczyki i komplecik pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Justynko padłam z wrażenia komplet jest rewelacyjny!!! Wisior mnie zachwycił
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny komplet! Zapraszam do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny urok frywolitki w najlepszym wydaniu. Komplet wygląda prześlicznie :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Normalnie mnie przytkało. Nie wiem co powiedzieć.Cudo, cudo, cudo. Wisior jak małe dzieło sztuki, kolczyki dopełniają całości. Pięknie. Pozdrawiam mistrza.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny wisior,bardzo mi się podoba,wygląda zjawiskowo,kolczyki dopełniają całości,razem tworzą genialny komplet 😍
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Justynko, jestem zachwycona. Cudnie zaprojektowane, pięknie wykonane i...brak mi słów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę, że nawet u jubilera takiego cudeńka się nie znajdzie! Przepiękny komplet!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny , elegancki zestaw. Lubię takie stonowane kolory. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczny komplet! Wisior jest niesamowity sam w sobie, a Ty stworzyłaś mu idealną oprawę:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow!!! Ależ mi się ten komplecik podoba :) Sczególnie wisior, jest niesamowity <3 Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten wisior jest cudowny! Zakochałam się 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczny wisior i śliczne kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń